Iyethshar
Aileden
Karma puanı ve ceza puanı hakkında
Suç puanları 2 farklı biçimde hesaplanırlar. Bunların birine karma diğerine ise ceza puanı denir. Ceza puanınızı 50'ye vurursanız (örneğin cinayet işlemek) hapise girersiniz. Hapiste cezanızı çektikten sonra çıktığınızda ceza puanınız sıfırlanır ancak karma puanı (veya suç puanı) dediğimiz sayaç sürekli artar. Suç puanı 3000 olana kadar siz normal bir oyuncu konumundasınızdır. 3000'e ulaştığınızda korsana dönüşürsünüz.
Kamu hizmeti yaparak suç puanınızı azaltabilirsiniz. Bu sadece suç puanınızı azaltıcaktır. Yani 0/50 olan puanı. Bu puan 50'yi geçince hapse düşersiniz. Hapisten çıkınca tekrar 0/50 olacaktır. Ancak sabit karma puanı (korsan olup olmayacağınızı etkileyen puan) değiştirilemez.
Korsanlar hakkında bilmeniz gerekenler:
[*=left]Korsan olmak için en 3000 karma puanını doldurmanız gerekmektedir. Karma miktarınızı hırsızlık, cinayet, PK... gibi şeylerle artırırsınız.
[*=left]Korsan birinin kurduğu partiye yalnızca korsan oyuncular katılabilir.
[*=left]Korsan, birisini öldürdüğünde tüm factionlar dahil olmak üzere cezalardan muafdır.
[*=left]Cinayetten ceza almaz fakat arkasında kan izleri bırakır.
[*=left]Hırsızlıktan ceza alabilir. Arkasında ayak izi bırakır.
[*=left]Güney kıtasında NPC'ler ile konuşamaz.
[*=left]Korsan adasındaki tüm NPC'ler korsanlar ile dosttur.
[*=left]Korsan adasında korsanların üstlenebileceği görevler bulunur.
[*=left]Korsan adasında bir saat süren %1 hasar artışı kazanırlar.
Henüz temiz bir sivilken son görüntüler. (2972 suç puanı)
Birkaç kirli işten sonra "azıcık" ayak izi kalmış
Karakter sonunda 3059 suç puanı ile korsana dönüştü.
Rotamız Korsan Adası
Artık korsanların NPC'si bize dost. Şimdi onlarla doğrudan iletişime geçilebilir.
Bir korsan loncasını oluştururken:
Korsan adasında korsanlar peri ırkını kafese tıkmışlar.
Rotamız 'Kayıp Ada' - İlk korsan görevi:
Kara İnciden görüntüler:
Görev: Korsan bayrağını kurtar. Tamamlandı.
Bir korsan ölüm cezasına çaptırılmış. Tekrar parmaklıklar arkasında...
Korsanlıkla ilgili bir video ;