• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Cabal Online Skill - Combo - İtem - Oynanış Taktikleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan BurjivA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

BurjivA

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
15 Eki 2011
Mesajlar
220
Puanı
24
Konum
KARŞIYAKA
34c3bcc5.gif

1) Skiller: Wizard'ın glması gereken bufflar şunlardır:

SKL230.gif



-Regeneration : Novice seviyesinde açılır Maksimum 4 levela kadar gelebilir. Expert rankına kadar her rankta 1 level yükselebilir.

36237538.gif


-Hardness : Defans +29. Wizard'ın en büyük açıklarından biri olan defansı kapatmak için önemli bir skilldir.

40110769.gif


-Sharpness : Attack +29. Wizard için en gereksiz skilldir. Çünkü Wizard'ın atağa ihtiyacı yoktur. Bunun yerine mana condense veya herhangi bir heal skili müthiş derecede işe yarardı.

88823896.gif



-High Regeneration : HP regen +70. Her 2 saniyede 70 HP doldurma kapasitesine sahip bu skill her ne kadar Wizard'ın farkını ortaya koysa da PvPlerde kullanıldığında sizi noob (ezik) damgası yemekten koruyamıyor.

43587779.gif


-Spirit Intension : Resist Critical Rate +%8 Resist Critical DMG +%21. Kasarken bir işe yaramaz. Ama TG'de ve CH 24'te, PvP partylerinde vazgeçilmez bir skilldir. Bizi kritik vuruşlara karşı korur. Ne yazıkki bu bir party skilidir.

78748345.gif



-Mass Restore : HP regen +60. High Regeneration skilinin party versiyonudur. Party skilidir. Party ile kasarken, TG'de ve CH 24'te çok işinize yarar. Party skilidir.

28633317.gif


-Raise Spirit : SP Regen + 300. Çoğu kişi tarafından Wizard'ın tek işe yaradığı buff olarak görülse de bu buff Wizard'ın diğer karakterlerle olan farkını gösterir. Her yerde işinize yarayabilecek bir skilldir.

35870806.gif


-Art of Force Control : Magic Skill Amp. +%25 Bu buff etki ettiği süre içerisinde Wizard'ın vuruş katsayısını (Magic Amp.) inanılmaz derecede arttırır. Müthiş DMGler yakalamanızı sağlar.

NOT: Özellikler level 20 bufflar için geçerlidir.


2) Combo: Size sadece kendi kullandığım ideal combo dizilimini vereceğim. "Cool ve Casting Time"lar denenmiştir.


combof.jpg


1. Slota Combo 2'ye HP potu koyduktan sonra. G.Master ile başlıyoruz.


G.Master(12) - Stone Cannon(20) - Terra Lance(20) - Fire Lance(20) - Fire Cannon(20) - Aqua Cannon(20) Tekrar G.Mastera dönüldüğünde rakip ölmüş olur. Ölmediyse göz kararı Completer veya A.Master skili kullanılabilir.

Bunlar da Kapsamlı Wizard Rehberi konusundan diğer tavsiyeler:

MrMustyy :

Bir kaç ekleme yapmak istiyorum

Pvp Siralamasi ;

Magic Attackiniz 900 ün altindaysa ve %30 gibi bir Amp iniz varsa

GM (12) - Stone C (20) Fire C (20) Aqua C (20) Terra L (20) Fire L (20) Comp (9-12)

Magic Attackiniz 900 ün üstündeyse ve %50 gibi bir Amp iniz varsa

Stone C (20) Terra L (20) Fire L (20) Aqua L (20) Fire C (20) GM (12) Comp (9-12)

vampirestyle :

Exp:
comp 12 > gm12 > artic 12 > energy field 18 > yanına herhangi bir cannon yada hailstorm gibi bir skill konabilir.

Pvp :
Bunu geliştirmek kolaydır herkesin genelde kendi taktiği vardır. Ben genelde lanceleri tercih ederim ama mümkünse %30 ampyi geçmeden cannonlar faydalıdır.

Gm12 > Terra Lance 20 > Fire Lance 20 > Stone Cannon 20 > Fire Cannon 20 > burdan sonra 2 seçeneğimiz var. 1.si aqua lance 20 koyup comboya devam ederiz. yada baktınız 1 gm vurarak işini bitirebilecek gibiyseniz energy field vurup gmyi oturtmak çok mantiklıdır. Şimdi diyeceksiniz bu kadar combo öğrendim hiçbir pvp combosunda energy field yoktu. Zaten mantıklı değil pvpde kullanmak arrowlar bilşe daha fazla magic verir fakat olayın özüne baktığımızda lanceyi vurup öldüremeyeceğimizi anladığımız an gmyi vurmak şarttır. Bu hususta energy fieldi kullanarak gmyi tam anlamıyla doldurabiliriz. Bizzat kendi combomdur hiçbir hata yoktur. Ama şöyle düşünebiliriz : comp la öleceğini de anladıysak hiç polemiğe girmeden son skill olarak compu kullanabiliriz. Fakat skill sürelerine baktığımızda eğer canımız rakibin 1 vuruşuna dayanabilecek seviyedeyse gm + energy field süresi nerdeyse compa esit olduğundan gm + energy daha mantıklıdır.

PvE Sutun Combosu :


- Extreme dual cannon(9) > Space collapse(12) > Arctic field(12) > Energy field(18)

PvE Normal combo:

- Extreme dual cannon(9) > stone cannon(20) > terra lance(20) > fire cannon(20) > Space Collapse(12)
- Extreme dual cannon(9) > stone cannon(20) > fire cannon(20) > aqua cannon(20) > terra lance(20)

PvP Combosu:


- Terra lance(20) > fire lance(20) > aqua lance(20) > freezing lance(20) > Extreme dual cannon(9) > Space Collapse(12)
- Terra lance(20) > stone cannon(20) > fire cannon(20) > aqua lance(20) > Extreme dual cannon(9) > Space Collapse(12)

BM2:


- Extreme dual cannon(9) + Hailstorm(20) > Space collapse(12) + Arctic field(12) > Vacuum(20) + Lighning cannon(20) > Stone cannon(20) + Fire cannon(20)
- Extreme dual cannon(9) + Hailstorm(20) > Vacuum(20) + lightning cannon(20) > Stone cannon(20) + Fire cannon(20) > Aqua cannon(20) + Terra lance(20)

3) İtem: Bana göre item konusunda aynen şu yol çizilmeli

Kybele :

Wizard itemler

Bunu lvl bağlı cevaplamak isterim;

Lvl 1 – 99 arası bence skill kasması lazım.ve bunun için kendi skill setine +6 hatta +7 yaparak skill kassın.çün ki zaten def dinilen bişey yok ancak dual trans oldumu biraz char benziyor.
Yok ben ilahim normal item düzecegim dersenizde wampiric ve hp agırlıklı bir set düzmenizi tavsiye ederim.

Lvl 100-115 arası dediğim gibi hp ve wampiric itemlere devam

Lvl 115 - 149 oldumu mithril set düzmenizi tavsiye ederim +5 kafi ve hemen 150+ olmaya
çalışın ki Wizard'ın gerçek gücü burada ortaya çıkıyor.

Lvl 150 – 170 arası ki Wizard artık gerçekten kayde alınan char olur.
Ellik boot ve suit amp olması şart(min +6 olması lazım) helm ve 2 orb’dan bi tanesinin ilahim rate olması lazım. Çünki rate desteği almayan tek char denilebilir Wizardlar için.
Helm :36 dmg osmium önemle tavsiye edilir.(min 30 dmg osm) ve +6 olması şart +7 olsada fena olmaz.
Orb : 3,4,5 rate craftlı ve tek slotta rate basılı orb önemle tavsiye edilir ve min +7 olması lazım ki zaten düşük olan magic ölmesin diye

Orb :yukardaki orb’a sahip oldugumuzu düşünelim.diğer orb 35 dmg pherystin +7 veya 30 dmg lapis +6(+7 fena olmaz).

Playing Taktikleri: Evet alışılmışın dışında bir madde. İyi bir Wizard player nelere dikkat eder ?

1) TG ve CH 24'te:
En dikkat edilmesi gereken yerlerdir. Wizard defansı düşüktür. İyi itemlere sahip Sword Karakterlere karşı dayanıksızdır. Özellikle kritik vuruşlar zaten azıcık olan HP'mizi aşırı derecede azaltmaktadır. Yapabileceğimiz en iyi şey hemen bir party bulmaktır. Party skillerimiz Crit ve HP açısından rahatlamamızı sağlar.

Sıra geldi ikinci taktiğe. Wizard diğer karakterlerden ayrı olarak üçüncü bir Warp skiline sahiptir. Bu da onun kaçmasını kolaylaştırmak için yapılmıştır. En iyi Wizard oynayıcıları vur-kaç taktiğine önem verirler. Warp skillerini kullanarak kaçmak ve rakibi boş bulduğunuz anda Cannonları yağdırmak gayet iyi DMG. vermenizi sağlar. İyi bir taktik uygularsanız hiç DMG. almadan rakibinizi yenebilirsiniz.

2) PvP:
Wizart bir PvP char değildir.

Wizard bir PvP charı değildir. Party skillerinden zaten bu anlaşılıyor. Fakat PvP'de başarılı olamaz diye bir kural yok. Yüksek DMG ve AMP.'si ile Wizard kendinden yüksek kişileri bile yenebilir. AMP. ve Crit. dengesi sağlandığı an Wizard bir ölüm makinesine dönüşür. Wizard'ın durumu biraz ilginçtir. Fazla DMG. alır fakat diğer karakterlere göre de Fazla DMG. verir. Yani karşı taraf size ne kadar vurusa siz de ona 2 katını vurursunuz.

3) Kasarken:

Wizard bir Party charı olarak en çok aranan karakterlerden biridir. SP skili ile kaçan Comboların SP kaybını kapatır, Regen Skilleriyle zarar alan arkadaşlarınızın yaralarını sarar. +140 olmadan yeterince etkin değildir. Aynı tür buffların basılamaması bu konuda önemli bir etkendir. (Body = Body, Spirit = Spirit). Level 140'tan sonra 2 adet aynı tür buff basılabildiği için buff kime gidecek kime gitmeyecek, uyarayım uyarmayayım derdi olmaz. Zaten yüksek DMG.'i ve Stun veren skilleriyle çok şey başarır. Fakat şunu unutmayınız ki +120 Maplarda genellikle canavarlar stundan etkilenmez.

 
Geri
Üst