Enderby
Daimi Üye
- Aktiflik
- K.Tarihi
- 21 Nis 2009
- Mesajlar
- 31
- Puanı
- 0
Cataclysm yakında gelicek bende yeni neler gelicek paylaşıyım istedim;
Classlardaki Değişiklikler;
Hunter'lar artık ''Mana'' kullanmayacak onun yerine Rogue'ların enerjisine benzeyen Focus sistemi geliyor. Roguelar her saniyede 10 enerji üretiyor, Hunterlar her saniyede 6 Focus üretecek Steady shot Focus dolum hızını arttıracak ve Focus dolum hızını saniyede 12 Focus'a çıkaracak.
Hunterlar'ın Maximum Focus'u 100 olacak ve skill'leri 30-60 arası focus harcayacak
Soul shard sisteminde büyük değişiklikler oldu. Soul shardlar artık inventory'de olmayacak(Fotoğraflara bkz.)Soul shardlar Warlock Karakterin Portresinin altında bulunacak.
Yeni büyü,''Soul Burn'' Soul shard gerektiren tek warlock büyüsü olacak(yanlış çevirmiş olabilirim) bu büyü Rakibinize vuruşunuzu arttıracak,Rakibiniz Fear'ın etkisinde ise ''Instant'' olacak,Searing Pain'in crit şansını arttıracak,Horror efektinizi arttıracak ve Death coil'den daha fazla Heal gelecek ve Summon Demon skilleriniz Instant olacak. Combat'tan çıktığınızda Soul shardlarınızın dolum hızı artacak.
Ek paket ile birlikte talentler ile beraber pasif bonuslarda geliyor (hit,crit% vb.) Ve Mastery Stat'ı geliyor Mastery stat'ı Skillerinizin Cooldown'larını azaltacak(Fotoğraflara bknz.)
- Holy - +% Healing, +% Spell Crit, +% Crit Heal
- Protection - -% Damage Taken, +% Health, +% Block Amount
- Retribution - +% Melee Damage, + Melee Crit, -% Ability Cooldown
- Assassination - +% Melee Damage, +% Melee Crit, +% Poison Damage
- Combat - +% Melee Damage, +% Hit Chance, +% Armor Penetration
- Subtlety - +% Melee Damage, +% Melee Haste(atak hızı), +% Energy Dolum hızı
- Marksmanship - Bilinmeyen Bonus #1, Bilinmeyen Bonus #2, Focus Dolum Hızı
- Beast Mastery - Bilinmeyen Bonus #1, Bilinmeyen Bonus #2, Pet Damage
- Survival - Bilinmiyor
Twitter da Wow geliştirme bölümünde Cataclysm de mount değişikliğiyle ilgili bazı bilgiler yayınlandı.
Mevcut plana göre %310 hızında mount binmesini öğrenen oyuncunun diğer %280 epic flying mountları da %310 hızına çıkmış olacak. Bunun için oyuncunun extra bir eğitim daha alması gerekecek.
Ancak epic flying sahibi olmayanların da %310 uçuş hızını öğrenebileceklerine dair henüz bir açıklama yok.Normalde %310 hızdaki mountlar achievement lar ve droplarla elde edilebiliyordu.
Azeroth ta ise şimdilik uçmak için herhangi bir eğitim almak gerekmiyor.
Mevcut plana göre %310 hızında mount binmesini öğrenen oyuncunun diğer %280 epic flying mountları da %310 hızına çıkmış olacak. Bunun için oyuncunun extra bir eğitim daha alması gerekecek.
Ancak epic flying sahibi olmayanların da %310 uçuş hızını öğrenebileceklerine dair henüz bir açıklama yok.Normalde %310 hızdaki mountlar achievement lar ve droplarla elde edilebiliyordu.
Azeroth ta ise şimdilik uçmak için herhangi bir eğitim almak gerekmiyor.
Cataclysm de badge ve emblem sistemini değiştirmeye devam ediyoruz ve bununla ilgili birkaç bilgiyi sizlerle paylaşmak istedik.
Temel amacımız Cataclysm de badge sistemi olursa bunun yaratacağı karışıklığı ortadan kaldırmaktı. Sonunda badge sistemini kaldırdık ve puanlama sistemini getirdik. Yeni sistemde 4 adet puan türü olacak. İkisi PvE de ikisi PvP de.
Yani:
PvE
Hero puanları--Düşük itemlar için kolay elde edilen puanlar. Ne kadar çabuk alacağınıza dair bir sınırlama yok ancak ne kadar fazla alacağınıza dair bir sınır var. Genelde zindanlardan düşecek. Triumph gibi.
Valor puanları---Yüksek itemlar için zor elde edilen puanlar. Hem ne kadar çabuk alacağınıza hem de ne kadar fazla alacağınıza dair bir sınır var. Hc dungeonlardan ve zindanlardan düşecek. Frost gibi.
PvP
Honor puanları--Düşük itemlar için kolay elde edilen puanlar. Ne kadar çabuk alacağınıza dair bir sınırlama yok ancak ne kadar fazla alacağınıza dair bir sınır var. Genelde PvP katılımlarından gelecek.
Conquest Puanları--Yüksek itemlar için zor elde edilen puanlar. Hem ne kadar çabuk alacağınıza hem de ne kadar fazla alacağınıza dair bir sınır var. Ratingi yüksek PvP lerden ve Arenadan gelecek.Şimdiki Arena Puanları gibi.
Yeni bir tier seti duyurulduğunda veya yeni bir PvP sezonu duyurulduğunda yüksek seviye puanlarınız düşük seviye puanlara çevrilecek. Yani asla yeni bir sete anında sahip olamayacaksınız.Puanları stoklayamayacaksınız.
Ratingi yüksek PvP ler ve Arena aynı puanı paylaşacak. Böylece Arena yapmadan da iyi itemlar alabileceksiniz. Tabi ki daha iyisi daha yüksek puan gerektirecek ve çok maç kazanan oyuncular bu itemlara sahip olabilecek. Hemen hemen tüm itemlardan personel rating şartını kaldıracağız. Belki çok iyi oyunculara personel ratingleri için övünülecek bazı nadir itemlar da sunabiliriz. Tabi eski sezon itemlar da Honor puanlarıyla alınabilecek.
Haftalık olarak yüksek seviyeli puanlara sınır getirmemizin nedeni oyuncuların tüm içeriği keşfetmelerine gerek duymadan istedikleri puan kazanma yolunu seçmede esneklik kazandırmak. Raidlerden gelen Valor puanlar yetmezse oyuncu her gece Dungeon Finder kullanmayabilir veya ikisini de kullanabilir. Aynı şekilde yüksek ratingli Bg lerden gelen puan yetmezse hiç Arena da yapmayabilir veya ikisini de yapabilir.
Temel amacımız Cataclysm de badge sistemi olursa bunun yaratacağı karışıklığı ortadan kaldırmaktı. Sonunda badge sistemini kaldırdık ve puanlama sistemini getirdik. Yeni sistemde 4 adet puan türü olacak. İkisi PvE de ikisi PvP de.
Yani:
PvE
Hero puanları--Düşük itemlar için kolay elde edilen puanlar. Ne kadar çabuk alacağınıza dair bir sınırlama yok ancak ne kadar fazla alacağınıza dair bir sınır var. Genelde zindanlardan düşecek. Triumph gibi.
Valor puanları---Yüksek itemlar için zor elde edilen puanlar. Hem ne kadar çabuk alacağınıza hem de ne kadar fazla alacağınıza dair bir sınır var. Hc dungeonlardan ve zindanlardan düşecek. Frost gibi.
PvP
Honor puanları--Düşük itemlar için kolay elde edilen puanlar. Ne kadar çabuk alacağınıza dair bir sınırlama yok ancak ne kadar fazla alacağınıza dair bir sınır var. Genelde PvP katılımlarından gelecek.
Conquest Puanları--Yüksek itemlar için zor elde edilen puanlar. Hem ne kadar çabuk alacağınıza hem de ne kadar fazla alacağınıza dair bir sınır var. Ratingi yüksek PvP lerden ve Arenadan gelecek.Şimdiki Arena Puanları gibi.
Yeni bir tier seti duyurulduğunda veya yeni bir PvP sezonu duyurulduğunda yüksek seviye puanlarınız düşük seviye puanlara çevrilecek. Yani asla yeni bir sete anında sahip olamayacaksınız.Puanları stoklayamayacaksınız.
Ratingi yüksek PvP ler ve Arena aynı puanı paylaşacak. Böylece Arena yapmadan da iyi itemlar alabileceksiniz. Tabi ki daha iyisi daha yüksek puan gerektirecek ve çok maç kazanan oyuncular bu itemlara sahip olabilecek. Hemen hemen tüm itemlardan personel rating şartını kaldıracağız. Belki çok iyi oyunculara personel ratingleri için övünülecek bazı nadir itemlar da sunabiliriz. Tabi eski sezon itemlar da Honor puanlarıyla alınabilecek.
Haftalık olarak yüksek seviyeli puanlara sınır getirmemizin nedeni oyuncuların tüm içeriği keşfetmelerine gerek duymadan istedikleri puan kazanma yolunu seçmede esneklik kazandırmak. Raidlerden gelen Valor puanlar yetmezse oyuncu her gece Dungeon Finder kullanmayabilir veya ikisini de kullanabilir. Aynı şekilde yüksek ratingli Bg lerden gelen puan yetmezse hiç Arena da yapmayabilir veya ikisini de yapabilir.
Soru: Son seviye içeriği ulaşılabilir yapmak oyun için büyük bir şans doğurdu. Daha kolay badge item alabilmek veya yeni lfg sistemi gibi. Wow forumlarında her zaman hardcore ve casual oynama hakkında tartışmalar oluyor, kimisi bundan hoşlanıyor, kimisi nefret ediyor. WOW oyuncuları tarafından yollanan geri bildirimleri nasıl değerlendiriyorsunuz?
Cevap: Genel olarak olumlu geri bildirimler alıyoruz.Kesinlikle aynı şekilde devam edeceğiz. Yeni LFG sisteminden bizde memnunuz.Gelecekte 10 man raidler için de genişletme yapmanın yollarını arıyoruz. Bu konuda kompleks durumlar var ancak grup kurma esnasında oyuncularla ilgili her türlü zorluk ve rahatsızlığı gidermek bizim için çok güzel olacak. Bu sistemi raidlere entegre edebilmek büyük başarıdır. Ayrıca PVP yapmayı daha kolay hale getirmeye çalışıyoruz. İlLginç olan TBC de raidlerin zor olması ve casual oyuncuların PVP ye yönelmesiydi. WOLTK nın gidişatı bunu tersine döndürdü. Bunun sebebi ise PVE oyunundaki Ar-Ge çalışmalarımızdır.TBC de PvE konusundaki sıkıntıları gördük raidleri daha kolay ve itemları ulaşılabilir yaparak bu sıkıntıların sonuna kadar üzerine gittik. Buna paralel olarak PvP de ya olduğu gibi kalacak ya da daha zor olacaktı.
Bu etkenler WOLTK da rolleri değiştirdi ve biz gerçekten Cataclysm den önce bunu dengelemek istiyoruz.PvE nin bu yüzünü geliştirmeye devam etmek istiyoruz ve yine istiyoruz ki PvE ödül ve itemlarına zaman ayırmak kadar PvP ye karşı bir dengeleme olması da oyuncuları mutlu etsin.
Soru: Son olarak bazı dedikodular var ve ben bunları açıklığa kavuşturmak istiyorum. Siz Lich King hikayesini tamamladınız ve İCC nin bu paketteki son raidd olacağını söylediniz. Ancak Cataclysm den önce bir content yaması daha olacağı söyleniyor.
Cevap: Bu bir ihtimal. Şu an kesin birşey yok ancak Wyrmrest Temple daki Ruby Sanctum da bir raid planlamamız var. Konuşmak için henüz erken ancak bunu büyük bir content parçasıymış gibi karakterize edemem. 3.4 gibi bir yama zaten olmayacak.
Cevap: Genel olarak olumlu geri bildirimler alıyoruz.Kesinlikle aynı şekilde devam edeceğiz. Yeni LFG sisteminden bizde memnunuz.Gelecekte 10 man raidler için de genişletme yapmanın yollarını arıyoruz. Bu konuda kompleks durumlar var ancak grup kurma esnasında oyuncularla ilgili her türlü zorluk ve rahatsızlığı gidermek bizim için çok güzel olacak. Bu sistemi raidlere entegre edebilmek büyük başarıdır. Ayrıca PVP yapmayı daha kolay hale getirmeye çalışıyoruz. İlLginç olan TBC de raidlerin zor olması ve casual oyuncuların PVP ye yönelmesiydi. WOLTK nın gidişatı bunu tersine döndürdü. Bunun sebebi ise PVE oyunundaki Ar-Ge çalışmalarımızdır.TBC de PvE konusundaki sıkıntıları gördük raidleri daha kolay ve itemları ulaşılabilir yaparak bu sıkıntıların sonuna kadar üzerine gittik. Buna paralel olarak PvP de ya olduğu gibi kalacak ya da daha zor olacaktı.
Bu etkenler WOLTK da rolleri değiştirdi ve biz gerçekten Cataclysm den önce bunu dengelemek istiyoruz.PvE nin bu yüzünü geliştirmeye devam etmek istiyoruz ve yine istiyoruz ki PvE ödül ve itemlarına zaman ayırmak kadar PvP ye karşı bir dengeleme olması da oyuncuları mutlu etsin.
Soru: Son olarak bazı dedikodular var ve ben bunları açıklığa kavuşturmak istiyorum. Siz Lich King hikayesini tamamladınız ve İCC nin bu paketteki son raidd olacağını söylediniz. Ancak Cataclysm den önce bir content yaması daha olacağı söyleniyor.
Cevap: Bu bir ihtimal. Şu an kesin birşey yok ancak Wyrmrest Temple daki Ruby Sanctum da bir raid planlamamız var. Konuşmak için henüz erken ancak bunu büyük bir content parçasıymış gibi karakterize edemem. 3.4 gibi bir yama zaten olmayacak.
Cataclysm - Path of the Titans
Path of Titans yeni genişleme paketinde tanıtılan karakter kasma şeklidir. Bu sistem mevcut Glyph sisteminin genişletilmiş şekli ve karakterinize tam 10 adet Ancient Glyph slotu ekliyor.
Bu Ancient Glyph ler Arkeoloji yoluyla elde ediliyor ve şu an bu konuda yeteri kadar bilgimiz yok.
Glyph lere benzemeyecek şekilde Ancient Glyph ler karaktere bağlı kalmayacak. Oyuncular farklı titanlara atanmış kültlere katılacaklar ve bu yolu izleyecekler, ilerledikçe de yeni slotlar açılacak. Bu yolların herhangi birini görev, raid, PvP, ticaret, skill vb. gibi haftalık olarak maksimum sınır konmuş progresslerle öğrenebileceksiniz. Zamanla yeni Ancient Glyph ler açacak ve karakteriniz bundan faydalanacak.
Blizzcon esnasında geliştiriciler hedefin ortaya konduğunu ve kasmayacağını ve herkesin tüm slotları tamamlayacağını açıkça belirtti. Genişlemeden sonra slotlar yama geldikçe açılacakmış gibi duruyor.
Bilinen Pathlar:
Path of Titans yeni genişleme paketinde tanıtılan karakter kasma şeklidir. Bu sistem mevcut Glyph sisteminin genişletilmiş şekli ve karakterinize tam 10 adet Ancient Glyph slotu ekliyor.
Bu Ancient Glyph ler Arkeoloji yoluyla elde ediliyor ve şu an bu konuda yeteri kadar bilgimiz yok.
Glyph lere benzemeyecek şekilde Ancient Glyph ler karaktere bağlı kalmayacak. Oyuncular farklı titanlara atanmış kültlere katılacaklar ve bu yolu izleyecekler, ilerledikçe de yeni slotlar açılacak. Bu yolların herhangi birini görev, raid, PvP, ticaret, skill vb. gibi haftalık olarak maksimum sınır konmuş progresslerle öğrenebileceksiniz. Zamanla yeni Ancient Glyph ler açacak ve karakteriniz bundan faydalanacak.
Blizzcon esnasında geliştiriciler hedefin ortaya konduğunu ve kasmayacağını ve herkesin tüm slotları tamamlayacağını açıkça belirtti. Genişlemeden sonra slotlar yama geldikçe açılacakmış gibi duruyor.
Bilinen Pathlar:
- Path of Aman’Thul, the High Father
- Path of Eonar, the Lifebinder
- Path of Norgannon, the Dreamweaver
- Path of Khaz’Goroth, the Shaper
- Path of Aggramar, the Avenger
- Path of Golganneth, the Thunderer
- Rank 1 - Path of Golganneth - Fiziksel hasar %4 azaltılıyor veya Bleed ve Stun etkileri %20 azaltılıyor.
- Rank 2 - Path of Golganneth - Bandajlar hedefi %30 daha fazla iyileştiriyor veya yakındaki müttefikler %10 daha az hasar alıyorlar 6 saniye boyunca.instant ve 5 dakika cd si var.
- Rank 3 - Path of Golganneth - Vurulan hasarı %10 artırıyor ama crit vurduğunuz zaman sadece.instant.5 dakika cd si var. veya 2. glyph nedir bilinmiyor.
Cataclysm öncesi size yeni Irk/Sınıf kombinasyonlarını hatırlatalım dedik.Aşağıdaki tablolarda Alliance ve Horde Irklarına yeni eklenen sınıf imkanlarını görüyoruz. Yeşil işaretler yeni eklenenleri gösteriyor.
ALLIANCE:
HORDE:
World of Warcraft: Cataclysm genişleme paketi yolda. Şu anda BlizzCon üzerinden birkaç ay geçmiş durumda, ancak Blizzard aradaki sürede yeni bilgiler veme konusunda epey ağzı sıkı davrandı.
Bu süreç normal ancak WOLTK öncesinde de yakın dostlar ve aileler için kapalı alfa sürümünün çok gizli notları sızmış ve bütün bahisler yatmıştı.
Cataclysm için bu sürüm henüz yayınlanmadı (eminim bana inanın), ancak bu hiçbirşeyden haberimiz olmayacağı anlamına gelmiyor.
Halen PC Gamer , Twitter ve bazı yerlerde ufak tefek bilgiler yayınlanmakta.Biz bunları takip etmeyi seviyoruz!
Azeroth a ne olacağı konusunda meydana çıkacaklar bizim için tamamen yeni bilgiler. Ve bizde Cataclysm bölge haritalarındaki değişiklikleri sizler için yorumladık.
Cataclysm de meydana gelecek tüm değişimleri bildiğimiz kadarı ile kıta ve bölge olarak bu makalede sıraladık.Yeni bilgiler geldikçe güncelleyeceğiz.
Tekzip: Bazı bilgiler Cataclysm yapım aşamasında olduğu için değişebilir veya yanlış olabilir.
KALIMDOR
Bu süreç normal ancak WOLTK öncesinde de yakın dostlar ve aileler için kapalı alfa sürümünün çok gizli notları sızmış ve bütün bahisler yatmıştı.
Cataclysm için bu sürüm henüz yayınlanmadı (eminim bana inanın), ancak bu hiçbirşeyden haberimiz olmayacağı anlamına gelmiyor.
Halen PC Gamer , Twitter ve bazı yerlerde ufak tefek bilgiler yayınlanmakta.Biz bunları takip etmeyi seviyoruz!
Azeroth a ne olacağı konusunda meydana çıkacaklar bizim için tamamen yeni bilgiler. Ve bizde Cataclysm bölge haritalarındaki değişiklikleri sizler için yorumladık.
Cataclysm de meydana gelecek tüm değişimleri bildiğimiz kadarı ile kıta ve bölge olarak bu makalede sıraladık.Yeni bilgiler geldikçe güncelleyeceğiz.
Tekzip: Bazı bilgiler Cataclysm yapım aşamasında olduğu için değişebilir veya yanlış olabilir.
KALIMDOR
- Ashenvale Revizyon seviyesi: Orta seviye.
Level 20-25.
Artan ork nüfusu Warsong Lumber Camp civarında orman tahribatına sebep oldu.
Silverwind Refuge ye doğru başlayan bir ork akını var.
Astranaar havadan ork saldırlarına maruz kalmakta.
- Azshara Revizyon seviyesi: Yüksek.Seviye 10-20.
Goblinler Azshara nın Horde a ait olduğunu iddia ediyorlar ve bölgeyi dev Horde sembolüne dönüştürmekteler.
Dağlar goblin madenleri yüzünden tahrip ediliyor.
Goblinler burada Orgrimmara bağlı bir şehir kuruyorlar.
- The BarrensRevizyon seviyesi: Orta (Kuzey) dan Yükseğe doğru (Güney).North Barrens: 10-20; South Barrens, 30-35.
Cataclysm Barrens ı North ve South Barrens olarak ikiye ayırdı.
İki bölge arasında bir lav nehri geçiyor.
Alliance South Barrens a doğru göç ediyor ve orada kamplarını kuruyor.
Wailing Caverns etrafındaki bazı alanlar gibi Barrens ın bir kısmı druidlerin müdahalesiyle yeşil ve verimli topraklara dönüştü.
Mulgore giriş yolu taurenler tarafından sağlamlaştırıldı.
Camp Taurajo Alliance tarafından tahrip edildi.
- Darkshore Revizyon seviyesi: Yüksek.Seviye 10-20.
Auberdine dalgalarla yok oldu.cataclysm bölgenin büyük kısmını yıktı.Night elfler kuzeye doğru çekildi. Horde kuzeyden itibaren istilaya başladı.
- Desolace
Revizyon seviyesi: Orta.
Seviyes 30-35.
Cataclysm su bendinde bir delik açtı ve suyun bölgeye akmasına izin verdi. Bazı bölgeler su sebebiyle yeşillendi.
Bölgede Burning Legion şeytanlarını summonlayan cadılar ortaya çıktı. - Durotar Revizyon seviyesi: Orta.Seviye 1-10.
Orgrimmar Warsong Hold tarzında siyah demirle güçlendirildi.
Manzaranın bir ksımı tahrip edildi.
- Dustwallow Marsh Revizyon seviyesi: Küçük.Seviye 35-40.
Değişiklikler bilinmiyor. - Felwood Revizyon seviyesi: ORta.Yeni level aralığı bilinmiyor.
Değişiklikler bilinmiyor. - Feralas
Revizyon seviyesi: Orta.
Seviyes 35-40.
Değişiklikler bilinmiyor. - Moonglade Revizyon seviyesi: Küçük.Level aralığı yok
Değişiklikler bilinmiyor. - Mulgore Revizyon seviyesi: Küçük.Levels 10-20.
Değişiklikler bilinmiyor. - Silithus Revizyon seviyesi: Küçük.Seviye 55-60.
Değişiklikler bilinmiyor. - Stonetalon Mountains Revizyon seviyesi: YüksekSeviye 25-30.
Goblinler madencilikle Stonetalon a çağ atlatmak üzereler.
Ashenvale e uzanan dağlar bir kanyonla ikiye bölündü.
Charred Vale bir bozulma sebebiyle daha da ilerledi. - Tanaris Revizyon seviyesi: Küçük.Seviye 45-50.
Tanaris teki Ulduma artık yüksek seviye bölgesi olarak girilebilecek. - Thousand Needles Revizyon seviyesi: Yüksek.Levels 40-45.
Thousand Needles tamamen sel altında kaldı.
Haritada yeni bir zindan göze çarpıyor. - Un'Goro Crater Revizyon seviyesi: Küçük.Seviye 50-55.
Değişiklikler bilinmiyor.
- Alterac MountainsRevizyon seviyesi: KüçükSeviye 20-25.
Değişiklikler bilinmiyor.
- Arathi HighlandsRevizyon seviyesi:KüçükSeviye 25-30.
Değişiklikler bilinmiyor. - BadlandsRevizyon seviyesi: Yüksek.Level aralığı bilinmiyor.
Deathwing in ortaya çıkışıyla ağır şekilde etkilendi. Detaylar bilinmiyor. - Blasted LandsRevizyon seviyesi: Yüksek.Level aralığı bilinmiyor.
Haritada büyük bir revizyon görünüyor ama detaylar bilinmiyor. - Burning Steppes
Revizyon seviyesi: bilinmiyor.
Level aralığı bilinmiyor.
Değişiklikler bilinmiyor. - Deadwind PassRevizyon seviyesi: bilinmiyor. Level aralığı bilinmiyor.
Değişiklikler bilinmiyor. - Dun MoroghRevizyon seviyesi: Küçük.Seviye 1-10.
Değişiklikler bilinmiyor. - DuskwoodRevizyon seviyesi: Küçük.Seviye 20-25.
Değişiklikler bilinmiyor. - Eastern PlaguelandsRevizyon seviyesi: Orta.Seviye 40-45, 45-50.
Değişiklikler bilinmiyor;muhtemelen Arthas ın ölümüyle ilgili olacak. - Elwynn Forest
Revizyon seviyesi: Küçük.
Seviye 1-10.
Değişiklikler bilinmiyor. - Eversong WoodsRevizyon seviyesi: Bilinmiyor. Seviye 1-10.
Değişiklikler bilinmiyor. - GhostlandsRevizyon seviyesi: Bilinmiyor.Seviye 10-20.
Değişiklikler bilinmiyor. - Hillsbrad FoothillsRevizyon seviyesi: Küçük.Seviye 20-25.
Southshore dalgalara teslim oldu. - Loch ModanRevizyon seviyesi: Küçük.Seviye 10-20.
Değişiklikler bilinmiyor - Redridge MountainsRevizyon seviyesi: Bilinmiyor.Seviye 20-25.
Değişiklikler bilinmiyor. - Searing Gorge
Revizyon seviyesi: Bilinmiyor.
Seviye 45-50.
Değişiklikler bilinmiyor. - Silverpine ForestRevizyon seviyesi: Küçük Seviye 10-20.
Greymane Wall, Gillneas hükümdarlığına açılarak yıkıldı.
Shadowfang Keep görev hattı üst seviye oyuncular için ayarlandı - Stranglethorn ValeRevizyon seviyesi: Yüksek.Level aralığı bilinmiyor.
Blizzard STV nin en çok revizyona uğrayan yer olduğunu söylüyor. - Swamp of SorrowsRevizyon seviyesi: Orta.Level aralığı bilinmiyor. Değişiklikler bilinmiyor.
- The HinterlandsRevizyon seviyesi: Küçük.Seviye 30-35.
Değişiklikler bilinmiyor.
- Tirisfal GladesRevizyon seviyesi: Küçük.Seviye 1-10. Değişiklikler bilinmiyor.
- Western PlaguelandsRevizyon seviyesi: Küçük.Seviye 35-40. Değişiklikler bilinmiyor;muhtemelen Arthas ın ölümüyle ilgili olacak.
- WestfallRevizyon seviyesi: Orta.Seviye 10-20. Deadmines görev hattı yüksek seviye oyuncular için değişti.
- WetlandsRevizyon seviyesi: Orta.Seviye 20-25.
Deathwing bölgesine e bağlı olarak manzaranın büyük bir kısmı değişti
Twilight Highlands geçidi açıldı.
Uzun zamandır Cataclysm için eski bölgelerdeki değişimleri merak ediyorduk,
evet ve şimdi cevap BlizzCon dan beri tam da burnumuzun dibinde.
Sanat Paneli boyunca, yukarıdaki harita bunun hakkında biraz bilgi içeriyor.Tam olarak çözümlenemese de biraz bilgi içermekte.
Anlayabildiğimiz kadarıyla, her bölgenin yaşayacağı revizyon bölge renkleriyle belirtilmiş.
Kırmızı büyük bir revizyon, sarı orta halli değişim, yeşil hafif değişim ve mavi ise tamamen yeni bir bölge anlamına geliyor.
sarı yıldızlar zindanları, kırmızı yıldızlar raidi işaret ediyor.
Beyaz sekmelerin üzerinde harfler var, L level için, Q görevler için o noktada tam olarak neyin değiştiğini belirtiyor.
Zeki okuyucular bir takım şeyleri hemen farkettiler mesela Thousand Needles iki sarı yıldıza sahip.
İlgili bilgiler ışığında görünür bölge değişiklikllerinin tam listesidir.
Tekzip: Bu resim BlizzCon 2009 Sanat Panelinde zamanı belli olmadan bir Blizzard çalışanı tarafından çekilmiştir.
Tekzip: Bu zamanın BlizzCon dan öncemi veya 6 ay sonrası mı bilmiyoruz. Resim tarihi ve bu makalenin yayınlanma tarihi arasındaki yaşanan şeyler değişmiş olabilir.
Kalimdor - Büyük revizyonlar:
- Darkshore
- Azshara
- Darkwhisper Gorge (Şu an Winterspring de , acaba yeni bölge olur mu?)
- The Barrens (Güney)
- Stonetalon Mountains
- Thousand Needles (kendi zindanı mı olacak?)
- Stranglethorn Vale (Allaha Şükür)
- Blasted Lands (sürpriz)
- Felwood
- Ashenvale
- Durotar
- The Barrens (Kuzey)
- Desolace
- Feralas
- Eastern Plaguelands
- Wetlands (İhtimal Twilight Highlands in aciliyetine bağlı)
- Westfall (sürpriz)
- Swamp of Sorrows
- Moonglade
- Winterspring
- Mulgore
- Dustwallow Marsh
- Tanaris
- Silithus
- Un'goro Crater
- Tirisfal Glades
- Western Plaguelands
- Silverpine Forest
- Arathi Highlands
- Alterac Mountains
- The Hinterlands
- Hillsbrad Foothills
- Duskwood
- Elwynn Forest
- Dun Morogh
- Loch Modan
- Badlands
- Searing Gorge
- Burning Steppes
- Redridge Mountains
- Deadwind Pass
WOW-TURK'ten alıntıdır.Kendilerine bu güzel incelemeleri yaptıkları için teşekkür ederiz.