• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Clash of Clans 11.Seviye Belediye Binası Güncellemesi | 11TH Güncellemesi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Kürşad
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Kürşad

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
13 Ocak 2011
Mesajlar
468
Puanı
186
nTohphi.png

15971.png


notlar.png


Güncellemeler, bugün (yani 10 Aralık 2015) tarihinde oyuna eklenmiştir.

Supercell tarafından duyurulan resmi güncelleme konusu

[#] Yeni güncellemede 12-14-16 saatlik kalkanlar olacak. Fakat daha da önemlisi artık dışarıya bina koymak işe yaramayacak. Saldırı yapan taraf bonuslardan yararlanabilecek fakat bize kalkan gelmeyecek. Kalkan kazanabilmek için rakibin ordusunun yarısıyla saldırı yapması gerekiyor, örnek verecek olursak 50 birimlik ordu kapasitesi varsa 25 asker kullanırsa kalkandan yararlanabileceğiz.


[#] Saldırı yapmadığımız sürece kalkanımız gitmeyecek;
1.saldırıda kalkanımız 3 saat azalacak, 2.saldırıda kalkanımız 4 saat azalacak, 3.saldırınız kalkanımız 5 saat azacalak ve toplamda 12 saatlik kalkan ile 3 saldırı yapabileceğiz. 3. saldırıdan sonra kalkanımız tamamen tükenecek.


[#] Liglere göre yedek kalkan gibi bir özellik gelecek Şampiyon Lig 1,2,3 ve Titan Lige farklı. Günde 1 kere alabileceğiz ve fiyatının 10 yeşil taş olacağı söyleniyor.


[#] Oyunda durma süreniz 6 saatten 3 saate düşürüldü. 10 yeşil taş olan kalkanı da alırsak 3 saat yerine 5 saat oyunda durabileceğimiz söyleniyor.


[#] Kalkanımız bittiğinde devamı şeklinde 2 saatlik daha kalkan verecek ve belirttiğim gibi tekrar almak istersek 10 yeşil taş ödeyeceğiz.


[#] Tuzakların maliyeti %75 azalırken, X yaylarının doldurma maliyeti %70 azaldı.


[#] Henüz cehennem kulelerinde bir değişiklik yok.


[#] Köyümüze saldırdığında 15 dakikalık bir kalkan elde edeceğiz ve tuzakları yenileyip, şampiyonlarımızı canlandırma fırsatımız olacak.


[#] Güncellemede bina seviyesine göre binamızda ganimet olacak , bu depolarımızın doluluğuna göre olacak. TH10 da içinde maksimum şekilde 80.000 er ganimet olacağı söyleniyor. Yani dışarıya binanızı koyarsanız depolarınız doluysa 80.000 er ganimet ve yanında kara iksirimiz de gidecek. Yeni güncellemeyle birlikte dışarıya bina koyma devri bitecek ve tam tersine korumamız gerekecek. Goblinler binalara ve klan kalesine de saldırabilecek çünkü onlar da bir bakıma depo sayılıyor.


[#] Lig bonuslarında da değişiklikler var. Artık Lig bonusları yüzdeye göre değişecek. Peki nasıl olacak; köyün %70 inden fazlasını alırsanık, bonusun %100 ünü alacağız. %30 - %70 alırsak bonus olarak alacağımız pay da değişecek.


[#] Kupa kasanlar için; Şampiyon Liginde en az 6 kupa alabileceğiz, tabii %30 üstü alırsak. Liglere göre 1 er kupa düşeceği söyleniyor. Bu yüzden yüksek yüksek kupadaysak, bizden düşük biri size daldığında daha düşük miktarda kupa alacak. Fakat biz, bize göre yüksek ve güçlü bir rakibe saldırdığımızda daha fazla kupa kazanacağız. Artık binaya ve güçlülüğe göre değişecek aldığımız kupa miktarı. Yüksek seviyelerde kupa kasmak daha kolaylaşacak.


[#] Saldırırken karşımıza çıkan ganimet artacak, fakat aynı şekilde bizden de daha fazla ganimet gidecek.


[#] Kendi köy binamızdan düşük rakibe saldırdığınızda görünen ganimet biraz daha azalacak.


[#] Şampiyon ligin altındaysak ve örneğinbelediye binamız 9. seviyeyse, rakip olarak 7. seviyeyi de 11. seviyeyi de daha az görüceğiz. Genel olarak 8-9-10 seviye belediye binasına sahip rakiplerle eşleşeceğiz.


[#] Oyundan çıktığınızda size saldırılma süresi 1 dakika yerine 5 dakikaya çıktı. Olur da bağlantı koparsa 5 dakika içinde geri girebilirsiniz. 5. dakikadan sonra rakiplerimiz bizimle savaşabilecek.


[#] Haritamız 40x40'dan 44x44'e genişledi.


[#] Savaş süremiz 30 saniye arttı.


[#] Klan Savaş hazırlık süresi 24 saatten 23 saate düşecek.

15971.png

k_LGB1_A.jpg

15971.png


[#] Klanda asker bağışının yanı sıra artık büyü bağışı da yapabileceğiz.


[#] Yanlışlıkla ekrana tıklayıp savaşa sürüklenmemek adına savaştaki "İleri" tuşu büyüdü.

15971.png

R91kb6.png

15971.png


[#] Yeni gelecek güncellemeyle birlikte, bazı birimlere de yükseltmeler geliyor;

[#] 9. seviye Sihirbaz Kulesi geliyor!

[#] Altın ve iksir depolarına 12. seviye geliyor!

[#] 9. seviye Laboratuvar geliyor!
15971.png

3jv_L12.png

15971.png


[#] Ekstra; (Her birinin geleceği kesin olmayabilir, Supercell firması isim veya içerikte değişiklikler yapabilir.)


[#] 11. seviye Belediye Binası için 1 er tane daha Top , Okçu kulesi , Sihirbaz kulesi ve X yayı gelecek.

[#] KB 11'de köy arama maliyeti 1250 altın olacak.

[#] Taktik Avcı Uçağı Ağır Silahı adlı yeni savunma birimi gelecek.

[#] Yeni kahramanın adı büyücü olacak. Büyücü dost birimleri hızlandırıyor, düşman askerini ise yavaşlatıyor.

[#] Yeni kara iksir askeri geleceği söyleniyor; adı Devestator.

[#] Kara iksir için yeni "Kalkan" büyüsü geliyor.

[#] Yeni askerler ve geliştirmeleri;
7. seviye Büyücü, 7. seviye Balon, 7. seviye Dalkavuk, 7. seviye Domuz Binici, 5. seviye Valkyrie, 6. seviye Golem, 3. seviye Cadı, 5. seviye Şifacı, 4. seviye Lav Tazısı, 6. seviye Öfke Büyüsü, 6. seviye Dondurma Büyüsü.

[#] Defans geliştirmeleri;
5. seviye X-Yayı , 4. seviye Cehennem Kulesi, 9. seviye Büyücü Kulesi, 9. seviye Havan Topu ve 14. seviye Okçu Kulesi.


15971.png

 
Son düzenleme:
Umarım gelmez,gelirse oyunu bırakıcağım atı alan üsküdari geçti,millet bonuslarla köyünü tamamladı bitirdi.

Köyünü bitiren playerlar ile yoluna devam edicek o zaman.
 
Umarım gelmez,gelirse oyunu bırakıcağım atı alan üsküdari geçti,millet bonuslarla köyünü tamamladı bitirdi.

Köyünü bitiren playerlar ile yoluna devam edicek o zaman.

İçerisinden değişiklik yapılacak yenilikler de olabilir, bekleyip göreceğiz. Tabi köyün bir kısmını alınca bonus vermeme olayı bir çok kişiyi olduğu gibi beni de etkileyecek çünkü bonuslarla kasmaktayım. Çok kapsamlı bir güncellemeyle geldikleri kesin fakat büyük oyuncu kitlesini kaybetmeyi de göze alacaklarını sanmıyorum.
 
Oyundan çıkınca 15sn saldırılmaması güzel olmuş ama diğerleri kötü gibi geldi. Ne zaman gelecek bu özellikler
 
Oyundan çıkınca 15sn saldırılmaması güzel olmuş ama diğerleri kötü gibi geldi. Ne zaman gelecek bu özellikler

Tüm yeni özellikleri tren raylara oturunca göreceğiz. Tam olarak belirli bir günü yok fakat çok yakında duyurulacaktır.
 
Bu gelişme bizi umarım oyundan soğutmaz yoksa köyü satıp oyunu bırakıcam

Güncelleme gelmeden bilemeyiz. Supercell tarafından güncelleme resmen duyuruldu. From the Dev's Desk: Loot, League Bonuses and Trophy Offers

Hello Chiefs, once again!

We’re here one last time this update to go over the last of the supporting changes surrounding the shield system revamp and theaddition of Village Guard. In the previous posts, we discussed lots of changes to support fairer defense, increased focus on attack, and greater flexibility in play sessions and shield times. Now it's time to bring it all together with what all Chiefs strive for: the spoils of battle! Whether you're a Trophy pusher or hunting for sweet loot, these last set of changes aim to make the spoils of battle more rewarding for skilled attackers, better tied to gameplay objectives and better balanced in attack vs. defense.

HV9aOAP.png


The first set of changes involves the Town Hall becoming a primary loot target. Even Trophy pushers should take note of the last item on this list!


  • Available loot is now distributed to the Town Hall as well as storages (maximum loot is unchanged)
  • Town Halls contain a share of loot equal to one Gold Storage, one Elixir Storage and 1/4 Dark Elixir storage
  • The Town Hall is now looted only when it is completely destroyed by an attacker
  • Town Hall Gold, Elixir and Dark Elixir storage increases by Town Hall Level
  • The Town Hall and Clan Castle now count as resource buildings, so Goblins can target them for double damage


Also for the loot hunters comes changes to the League Bonus system to make it worth more, but only if you attack well:


  • All League Bonuses have been significantly increased
  • League Bonus loot is now progressive from 0% to 100%, based on destruction percentage of a victorious attack
  • 100% League Bonus is earned at 70% destruction


Also, the Trophy pushers out there will be seeing some much needed rebalancing of high-level Trophy offers. High-level players will be gaining more Trophies from attacks and losing less from defense:


  • Trophy offers of defenders with less Trophies now increase based on total Trophy count
  • Trophy offers of defenders with more Trophies now decrease based on total Trophy count


Finally, there are some general-purpose multiplayer matchmaking changes to support all the rest:


  • Available loot percentage on Town Hall levels 6 through 10 has been slightly increased
  • Multiplayer targets one Town Hall level lower are now worth slightly less loot to attackers
  • Multiplayer matchmaking is now less likely to offer targets at a 2-level Town Hall difference (only below Champion League)


The overall goal of these changes is simple: the better of an attacker you are, the better your spoils of battle should be! Let’s dive in deep one last time to discuss a better balance in how players fight for rewards. Whether you’re after Trophies or loot, there is something here for you!


What’s In a Town Hall?

The Town Hall is the heart of a village, so the building should always be of prime importance to attack and defend. Even though Trophy pushers are always eager to flatten every Town Hall they find, loot hunters haven't really much cared. Now that Town Hall destruction no longer grants shield, what practical value does the Town Hall bring to a loot hunter? In the upcoming update, the answer will be simple: more loot!

i8wdTKM.jpg


Think Town Hall sniping is gone? Try telling that to a Goblin.

Every destroyed Town Hall will now be worth a significant share of Gold, Elixir and Dark Elixir to attackers. Loot that used to be only available in storages will now be distributed also into the Town Hall. Let’s take an example of a Town Hall 10 defender with available loot of 100K Gold, 100K Elixir and 1000 Dark Elixir (any loot from collectors is ignored here):

WzBzWZ1.png

Available loot is being distributed into Town Halls as well as storages

Doing the math, we’ll find that players who defend their Town Hall well will be losing less to attackers than they used to. However, poorly defended Town Halls will carry a price tag. Also keep in mind that Goblins, obviously, will not turn a blind eye to such a sweet share of loot, and will target the Town Hall for double damage just like they target other resource storages and collectors. GoGobWipe, anyone?


Better Attacks, Better League Bonuses


This update has been all about encouraging and rewarding fair and skillful attacks, and changes to the League Bonus system only further this goal. The main mechanic is simple: the better your attack, the bigger your League Bonus. Making this change also has allowed us to increase League Bonuses across the board, as well as reshape the League Bonus curve to provide more compelling steps of growth as players climb the ranks.

RcN7XMc.png

Find the right League for your attacking skill to maximize your bonuses!

The League Bonus now counts up for each percentage point of destruction, from 0% bonus at 0% destruction up to 100% bonus at 70% destruction. The League Bonus counts up rapidly at first: the first 80% of the bonus is already earned by achieving 50% destruction. Note that you still have to win the attack. Failed attacks give no League Bonus!

We’ve also straightened out the progression of bonuses through the Leagues to make each higher level have more compelling rewards than the level before, and thus encourage players to play at as high of a League as they can. Let’s look at a few examples:


wKOEYXC.png

League Bonus examples after a 70% or 50% attack

Notice how the League Bonus for a 50% attack in one League is comparable to a 70% attack in the League before. If you find yourself regularly getting over 70% destruction on your enemies in one League, it might make sense to push into the next League to get more bonus out of your attacks! Even if you can only manage 50% destruction in the tougher league, your League Bonus payouts will still be similar.


More Trophies, Less of a Grind

Clashers who play in the highest Leagues all share a similar frustration: huge Trophy losses on defense and infuriatingly small +1 Trophy offers on attack. Indeed, much of competitive Clash play is centered around trying to grind more +1 Trophy offers than will be lost on defense. This “+1 Trophy grind” has led directly to a need for incredibly long play sessions, constant online-time, and a certain saltiness towards the Personal Break system - all things related to the revamped shield system and Village Guard.

Now that we are shortening the Personal Break online-time limit to 3 hours, we have taken a careful look at the top-level Trophy grind and rebalanced Trophy offers to make sure competitive Clashers can still push, and now in a more meaningful and productive way. With these changes, we will be increasing Trophy flow, softening Trophy losses and allowing all high-level players to push with less grinding and more breaks.

Let’s take a look at a direct comparison of how Trophy offers will be changing. First, we'll look at the current system, for both high and low level players. (Warning: These matrices are FRESH off the Dev's Desk - number spam ahead!)


2dRnLpw.jpg
Old system: Attackers at high and low Trophy counts are treated the same

Above, we see Trophy offers for attackers and defenders of differing Trophy levels, and see that they are identical regardless of how many total Trophies they have. The Clash Trophy system has always treated score differences the same, which has led to a growing misrepresentation of player skill at high levels. The skill difference between an attacker at 5000 Trophies and a defender at 4300 Trophies is likely much, much less than the skill difference between an attacker at 1000 Trophies and a defender at 300 Trophies, however they still get the same +1 Trophy offer. On the flip side, a defender with 5000 Trophies is worth a whopping +56 Trophies for an attacker only 500 Trophies beneath them!


vTna3Q3.jpg
New system: Attackers at high Trophy counts fight for more Trophies and lose less

Here we see how the system is changing. Now, the effect of Trophy differences becomes lessened as players gain more and more Total trophies. That 5000 Trophy attacker now sees a +6 Trophy offer from that 4300 Trophy defender (instead of +1), and they are only worth +48 to an attacker 500 Trophies beneath them (instead of +56). This means that attackers will be able to accumulate bigger Trophy gains with fewer attacks and will lose less Trophies when they defend.

An important detail here is that the range of available targets is NOT changing. We are not offering any fewer targets to high-level players, we are simply making them worth more to attack, and less to defend against. For top players, +1 Trophy offers will be a thing of the past:

FZaf4kk.png
Fight for more Trophies at higher Leagues!

Yes, for players in Titan I and Legend, the minimum Trophy offer seen will be +6, which should not only make the Trophy grind more forgiving, but also make it actually meaningful to push for 2 or even 3 stars in every attack!


Welcome Chief, to a Better Clash


As might be apparent from these three posts, there’s nothing more The Clash of Clans Dev Team loves more than talking Clash, and we are tremendously excited to finally be putting so much of this talk into action in the next update. We truly believe this package of changes will improve and elevate the Clash experience for all Chiefs, from the casual to the hardcore, from the Trophy pushers to the loot hunters. We will be signing off for now, but we urge members of the Clash community to continue to discuss these changes, ask questions and help one another out in understanding these new systems and the better Clash to come!


The Clash of Clans Dev Team

 
Güncelleme resmi olarak bugün geldi iOS ve Android cihazlara geldi, şuan 45 dakikalık bakımda.
 
Calısan güncell bot programı olan varmı?

Bot kullanmıyorum, bu konuda bir fikrim yok. Bot yayıncıları yakın zamanda güncel sürüme uyumlu botlar çıkaracaklardır, fakat önermediğimi belirteyim. Oyunda kalma süresi maksimum 3 saate düşürüldüğünü duydum, sıkıntı yaşamayın.

Berbat oldu oyun tüm hevesim kaçti.

3000 kupamı düşürmeye karar verdim, bonuslarla iş yapmak epey zorlaştı. Saldırıya odaklı bir oyunu ön plana çıkarmaya çalıştılar, olan bize oldu. Benim de hevesim kaçtı diyebilirim..
 
3000 kupamı düşürmeye karar verdim, bonuslarla iş yapmak epey zorlaştı. Saldırıya odaklı bir oyunu ön plana çıkarmaya çalıştılar, olan bize oldu. Benim de hevesim kaçtı diyebilirim..

Valla kardeşim ben haziran ayında başladım daha 5 aylık playerim ve yeni şampiyonlar ligine çıkmıştım 8belediyeyi fulledim hero duvar hepsi dahil belediyeyi 9a upladım xyaylari kraliçe açılıcak sabırsızlıkla bekliyorum oyundan keyif almaya başladım pat böyle bir güncelleme geldi.

Böyle bir güncelleme olamaz atı alan üsküdari geçti millet 11-12 seviye duvarlarını herolarını bastı fulledi,bonus akıyordu dışarı koyuyalardı iksirlerini,şimdi ne olucak ?

- Tekrar söyliyim atı alan üsküdari geçti fullendi,yeni başlayanlar kasamıyıcak.

-Şampiyon ligi ve üzeri ganimet için alt derecelere inicek ganimet bulunamıyıcak.

-Ganimeti full olan yüksek lwl fullenmiş köyler alt ligelere indiği için,ezik karekterler ganimet toplayamayacak yenilicek.

-Hadi zor bela ganimet kastın diyelim,koruma almak için köyünün %100 yenilmesi gerekicek,topladığın ganimeti saklıyamıyacaksın yani GANİMET BİRİKTİREMİYECEKSİN..

Şu kadar söyliyim eğer yanlışsa sistem nei en baştan böyle yapıcaktın,nede şimdi böyle bir güncelleme yapıcaktın..
 


Valla kardeşim ben haziran ayında başladım daha 5 aylık playerim ve yeni şampiyonlar ligine çıkmıştım 8belediyeyi fulledim hero duvar hepsi dahil belediyeyi 9a upladım xyaylari kraliçe açılıcak sabırsızlıkla bekliyorum oyundan keyif almaya başladım pat böyle bir güncelleme geldi.

Böyle bir güncelleme olamaz atı alan üsküdari geçti millet 11-12 seviye duvarlarını herolarını bastı fulledi,bonus akıyordu dışarı koyuyalardı iksirlerini,şimdi ne olucak ?

- Tekrar söyliyim atı alan üsküdari geçti fullendi,yeni başlayanlar kasamıyıcak.

-Şampiyon ligi ve üzeri ganimet için alt derecelere inicek ganimet bulunamıyıcak.

-Ganimeti full olan yüksek lwl fullenmiş köyler alt ligelere indiği için,ezik karekterler ganimet toplayamayacak yenilicek.

-Hadi zor bela ganimet kastın diyelim,koruma almak için köyünün %100 yenilmesi gerekicek,topladığın ganimeti saklıyamıyacaksın yani GANİMET BİRİKTİREMİYECEKSİN..

Şu kadar söyliyim eğer yanlışsa sistem nei en baştan böyle yapıcaktın,nede şimdi böyle bir güncelleme yapıcaktın..

Kesinlikle haklısın, tamam keyif alıyorum dediğin an kapıyı yeni bir güncelleme çaldı, oyunu kökten uca değiştirdi. Onca hazırladığım rehber konu çöp oldu, içerik tamamen değişecek. Oyun Clash of Clans değil Clash of Clans 2 oldu adeta devamı gibi. Alışmaya çalışıyorum fakat alışabilecek miyim bende bilmiyorum. Muhabbet sohbet adı altında bunları konuşabileceğimiz, fikir yardımında bulunacağımız bir konu açmayı düşünüyorum. Kolay adapte olmak dileğiyle..
 


Kesinlikle haklısın, tamam keyif alıyorum dediğin an kapıyı yeni bir güncelleme çaldı, oyunu kökten uca değiştirdi. Onca hazırladığım rehber konu çöp oldu, içerik tamamen değişecek. Oyun Clash of Clans değil Clash of Clans 2 oldu adeta devamı gibi. Alışmaya çalışıyorum fakat alışabilecek miyim bende bilmiyorum. Muhabbet sohbet adı altında bunları konuşabileceğimiz, fikir yardımında bulunacağımız bir konu açmayı düşünüyorum. Kolay adapte olmak dileğiyle..

An itibariyle daha dayanamadim,oyunu silerek bir süre mola veriyorum,anlaşilan yönetimin paraya ihtiyaci var.
Oyunu silkroad online gibi paraya dayandirarak,elmasla koruma almaya mecbur birakiyor.

- Güncellemenin geleceğini duyduğum zamanlarda detaylarin şehir efsanesi olucağini düşünmüştüm ancak coc yönetimi playerini kaybetmeyi göze aliyorsa,bizde playeri olarak üzerimize düşeni yapariz.
 
Son düzenleme:


An itibariyle daha dayanamadim,oyunu silerek bir süre mola veriyorum,anlaşilan yönetimin paraya ihtiyaci var.
Oyunu silkroad online gibi paraya dayandirarak,elmasla koruma almaya mecbur birakiyor.

- Güncellemenin geleceğini duyduğum zamanlarda detaylarin şehir efsanesi olucağini düşünmüştüm ancak coc yönetimi playerini kaybetmeyi göze aliyorsa,bizde playeri olarak üzerimize düşeni yapariz.

Yönetimin bizden ne yapmamızı istediğini hâlâ anlamış değilim. Kupa mı düşelim, kupa mı çıkalım.. Bonusları bitirdi, öyle 10 dakikada 2-3 saldırı yapmak bonus almak hayal oldu, askerlerini harcaman gerekince.. Verilen detayların bu kadar erken oyuna aktarılacağını ben de beklemiyordum ama oldu artık tümüyle geri dönme şansları yok..
 
Geri
Üst