• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

DarkOrbit Pilot Profili - Yetenek Çizelgesi Görsel Anlatım

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell
maxigamebanner1.png

maxayrac3.jpg

Merhaba Uzay Pilotları;

Oyun tarzınızı oyuna tam anlamı ile yansıtabileceğiniz bu özellik hakkında detaylı bilgilere bu konuda ulaşabileceksiniz. Unutmayınız ki ulaşabileceğiniz azami Arge Puanı 50' dir. Bunun bir başka anlamı ise tarzınızı seçmeniz sizi yaptığınız seçimde en üst düzeye çıkartacaktır.

Pilot Profiliniz 3 bölüm ve 3 renkten oluşmaktadır.

Her bölüm sizin sonraki yetenekler için olmanız gereken seviyeyi göstermektedir. Örnek vererek olaya netlik kazandıracak olur isek, 1. bölümdeki yetenekler sonrakini etkiliyor ise en az 1 seviye olmaktadır. Bu olay 2. bölümde ise 2 seviye, 3. bölümde ise 3 seviye en asgari değerdir. Buradaki kafa karıştırıcı durumu sonraki mesajlarda bulunan görsel anlatımlarda çözebilirsiniz.

Mavi, mor ve kırmızı renkler ise aynı sıra ile savunma, toplayıcı ve saldırgan tarzları simgelemektedir. Tekrar hatırlatmak isterim ki ulaşabileceğiniz arge puanı 50 ile sınırlıdır. Tarzınıza göre dağılım yapmaya özen gösteriniz. Aksi takdirde asla tarzınızda en iyi seviyeye gelemezsiniz.

Gemi Gövdesi I

cc1e6b12d116cb35df9d5709417247c553c518e3.png


Direk Arge Puanı vereceğiniz üç yetenekten biridir.

  • Gemi Gövdesi I ve II olarak iki kısma ayrılmıştır.
  • Gemi gövdesi I ve II geminizin gövdesini güçlendirir yani Darbe puanınızı her geliştirme daha fazla artar.
  • Aktif olabilmesi için 0/2 olan ARGE isteğini 1/2 yapmanız yeterlidir. Ve bu durum darbe puanınızı 5000 artırır.
  • Gemi Gövdesi I 2/2 ARGE yapmadan Gemi Gövdesi II Aktif olmaz.
Gemi gövdesi I yetenegine 1/2 Arge Puanı verdiğinizde darbe puanınızı 5.000 puan artırır 1.ARGE verirken 10.000 credits harcanır.

Gemi gövdesi I yetenegine 2/2 Arge Puanı verdiğinizde darbe puanınızı 5.000 daha artırır 2.ARGE verirken 20.000 credits harcanır.

  • Gemi Gövdesi I yetenegini 2/2 yaptığınızda toplamda darbe puanınız 10.000 artacaktır.
Gazi

303ba462b0adbb4bfcccb5b6954e338153c51bc8.png


Direk Arge Puanı verebileceğiniz üç yetenekten biridir.

  • Bu yeteneği geliştirdiğinizde kestiğiniz yaratıklardan daha fazla Tecrube Puanı alırsınız
  • Aktif olabilmesi için 0/5 olan ARGE isteğini 1/5 yapmanız yeterlidir.
Gazi yeteneğine 1/5 Arge Puanı verdiğinizde %2 daha fazla Tecrube Puanı alacaksınız 1.ARGE verirken 10.000 credits harcanır.

Gazi yeteneğine 2/5 Arge Puanı verdiğinizde %4 daha fazla Tecrube Puanı alacaksınız 2.ARGE verirken 20.000 credits harcanır.

Gazi yeteneğine 3/5 Arge Puanı verdiğinizde %6 daha fazla Tecrube Puanı alacaksınız 3. ARGE verirken 30.000 credits harcanır.

Gazi yeteneğine 4/5 Arge Puanı verdiğinizde %8 daha fazla Tecrube Puanı alacaksınız 4.ARGE veriken 40.000 credits harcanır.

Gazi yeteneğine 5/5 Arge Puanı verdiğinizde %12 daha fazla Tecrube Puanı alacaksınız 5.ARGE verirken 50.000 credits harcanır.

Mayıncı

1758e925563e076870d69ffceb6c388853c51c94.png


Direk Arge Puanı verebileceğiniz üç yetenekten biridir.

  • Mayıncı I ve II olarak iki kısma ayrılmıştır.
  • Aktif olabilmesi için 0/2 olan ARGE isteğini 1/2 yapmanız yeterlidir.
  • Mayınlarınızın tahrip gücü daha fazla artacaktır.
  • Sadece mayınlar için geçerlidir.Mayın türünden oluşan malzemelerin tahrip gücüne etken değildir (SMP-01 etkilemez)
  • Mayıncı I 2/2 ARGE yapmadan Mayıncı II aktif olmaz.
Mayıncı I yeteneğine 1/2 Arge Puanı verdiğinizde mayınlarınızın %7 daha fazla hasar vermesini sağlayacaktır 1.ARGE verirken 10.000 credits harcanır.

Mayıncı I yeteneğine 2/2 Arge Puanı verdiğinizde mayınlarınızın %14 daha fazla hasar vermesini sağlayacaktır 2.ARGE veriken 20.000 credits harcanır.

Mühendis

81415dd5d890e15ceb106ee5f7b7305953c518e5.png


  • Mühendis sayesinde tamir robotun saniyede daha fazla darbe puanı tamir etmektedir.
  • Mühendisi 0/5 den 1/5 e getirebilmek için Mayıncı I, Gazi ve Gemi Gövdesi I yeteneklerinden herhangi birine 1 ARGE atanmış olmalı.
  • İstenen 3 fonksyondan 1 tanesi 1 ARGE geliştirilmiş olursa Mühendis fonksyonunu aktif etmek için yeterlidir. Diğer 2 yeteneği Mühendis için geliştirmeniz gerekmez.
Mühendis yeteneğine 1/5 Arge Puanı verdiğinizde tamir robotun saniyede %5 daha fazla darbe puanı tamir etmektedir 1.ARGE veriken 10.000 credits harcanır.

Mühendis yeteneğine 2/5 Arge Puanı verdiğinizde tamir robotun saniyede %10 daha fazla darbe puanı tamir etmektedir 2.ARGE veriken 20.000 credits harcanır.

Mühendis yeteneğine 3/5 Arge Puanı verdiğinizde tamir robotun saniyede %15 daha fazla darbe puanı tamir etmektedir 3.ARGE verirken 30.000 credits harcanır.

Mühendis yeteneğine 4/5 Arge Puanı verdiğinizde tamir robotun saniyede %20 daha fazla darbe puanı tamir etmektedir 4.ARGE verirken 40.000 credits harcanır.

Mühendis yeteneğine 5/5 Arge Puanı verdiğinizde tamir robotun saniyede %30 daha fazla darbe puanı tamir etmektedir 5.ARGE verirken 50.000 credits harcanır.

Mühendis yeteneğinizi 5/5 Arge Puanı verdiğinizde oluşacak tamir robotu efekti

Depocu

07c2896fb861f366843f29d8d479378d53c51bca.png


  • Depocu sayesinde deponuz daha fazla hammadde alabilmektedir.
  • Depocu 0/5 den 1/5 e getirebilmek için Mayıncı I, Gazi ve Gemi Gövdesi I yeteneklerinden herhangi birine 1 ARGE atanmış olmalı.
  • İstenen 3 fonksyondan 1 tanesi 1 ARGE geliştirilmiş olursa Depocu fonksyonunu aktif etmek için yeterlidir. Diğer 2 yeteneği Depocu için geliştirmeniz gerekmez.
Depocu yeteneğine 1/5 Arge puanı verdiğinizde %4 dahada büyüyecek 1.ARGE veriken 10.000 credits harcanır.

Depocu yeteneğine 2/5 Arge puanı verdiğinizde %8 dahada büyüyecek 2.ARGE veriken 20.000 credits harcanır.

Depocu yeteneğine 3/5 Arge puanı verdiğinizde %12 dahada büyüyecek 3.ARGE verirken 30.000 credits harcanır.

Depocu yeteneğine 4/5 Arge puanı verdiğinizde %18 dahada büyüyecek 4.ARGE verirken 40.000 credits harcanır.

Depocu yeteneğine 5/5 Arge puanı verdiğinizde %25 dahada büyüyecek 5.ARGE verirken 50.000 credits harcanır.

Patlayıcı Uzmanı

303ba462b0adbb4bfcccb5b6954e338153c51e22.png


  • Patlayıcı Uzmanı sayesinde mayınlarınızın tahrip alanı daha fazla artmaktadır.
  • Patlayıcı Uzmanı 0/5 den 1/5 e getirebilmek için Mayıncı I, Gazi ve Gemi Gövdesi I yeteneklerinden herhangi birine 1 ARGE atanmış olmalı.
  • İstenen 3 fonksyondan 1 tanesi 1 ARGE geliştirilmiş olursa Patlayıcı Uzmanı fonksyonunu aktif etmek için yeterlidir. Diğer 2 yeteneği Patlayıcı Uzmanı için geliştirmeniz gerekmez.
  • Sadece mayınlarınızın tahrip alanı genişler,mayın türünden oluşan malzemelerinize etken değildir(SMB-01 Akıllı Bombayı etkilemez)
Patlayıcı Uzmanı yeteneğine 1/5 Arge Puanı verdiğinizde %4 mayınlarınızın tahrip alanı artacaktır 1.ARGE veriken 10.000 credits harcanır.

Patlayıcı Uzmanı yeteneğine 2/5 Arge Puanı verdiğinizde %8 mayınlarınızın tahrip alanı artacaktır 2.ARGE veriken 20.000 credits harcanır.

Patlayıcı Uzmanı yeteneğine 3/5 Arge Puanı verdiğinizde %12 mayınlarınızın tahrip alanı artacaktır 3.ARGE verirken 30.000 credits harcanır.

Patlayıcı Uzmanı yeteneğine 4/5 Arge Puanı verdiğinizde %18 mayınlarınızın tahrip alanı artacaktır 4.ARGE verirken 40.000 credits harcanır.

Patlayıcı Uzmanı yeteneğine 5/5 Arge Puanı verdiğinizde %25 mayınlarınızın tahrip alanı artacaktır 5.ARGE verirken 50.000 credits harcanır.

Patlayıcı Uzmanı yeteneğini 5/5 Arge Puanı verdiğinizde mayınlarınızda oluşan efekt

Kalkan Enerjisi

114f2a1156d3267f85e93a20746d8a9053c518e8.png


  • Kalkan Enerjisi sayesinde kalkan gücünüz dahada artacaktır.
  • Kalkan Enerjisi 0/5 den 1/5 e getirebilmek için Patlayıcı Uzmanı, Depocu ve Mühendis foksyonlarının herhangi birinin en az 1 ARGE geliştirilmiş olması gerekmektedir.
  • İstenen 3 fonksyondan (Patlayıcı Uzmanı,Depocu,Mühendis) 1 tanesinin 1 ARGE geliştirilmiş olması Kalkan Enerjisi fonksyonunu aktif olması için yeterlidir
Kalkan Enerjisi yeteneğine 1/5 Arge Puanı verdiğinizde kalkan gücün %4 artacaktır 1. Arge Puanını verebilmek için 10.000 credits harcanır.

Kalkan Enerjisi yeteneğine 2/5 Arge Puanı verdiğinizde kalkan gücün %8 artacaktır 2. Arge Puanını verebilmek için 20.000 credits harcanır.

Kalkan Enerjisi yeteneğine 3/5 Arge Puanı verdiğinizde kalkan gücün %12 artacaktır 3. Arge Puanını verebilmek için 30.000 credits harcanır.

Kalkan Enerjisi yeteneğine 4/5 Arge Puanı verdiğinizde kalkan gücün %? artacaktır 4. Arge Puanını verebilmek için 40.000 credits harcanır

Kalkan Enerjisi yeteneğine 5/5 Arge Puanı verdiğinizde kalkan gücün %25 artacaktır 5. Arge Puanını verebilmek için 50.000 credits harcanır.

Kalkan Enerjisi yeteneğine 5/5 Arge Puanı verdiğinizde oluşan efekt

81415dd5d890e15ceb106ee5f7b73059546e18c6.png


Isı Arayıcısı

07c2896fb861f366843f29d8d479378d53c51e24.png


  • Isı Arayıcısı yeteneğini geliştirdiğinizde roketlerinizin isabet oranı daha fazla artacaktır.
  • Isı Arayıcısı 0/5 den 1/5 e getirebilmek için Patlayıcı Uzmanı, Depocu ve Mühendis foksyonlarının herhangi birinin en az 1 ARGE geliştirilmiş olması gerekmektedir.
  • İstenen 3 fonksyondan 1 tanesinin 1 ARGE geliştirilmiş olması Isı Ayırıcısı fonksyonunu aktif olması için yeterlidir.
Isı Arayıcısı yeteneğine 1/5 Arge Puanı verdiğinizde roketlerin isabet oranı %1 daha fazla artacaktır 1.ARGE verirken 10.000 credits harcanır.

Isı Arayıcısı yeteneğine 2/5 Arge Puanı verdiğinizde roketlerin isabet oranı %2 daha fazla artacaktır 2.ARGE veriken 20.000 credits harcanır.

Isı Arayıcısı yeteneğine 3/5 Arge Puanı verdiğinizde roketlerin isabet oranı %4 daha fazla artacaktır.

3. Arge Puanını verebilmek için 30.000 credits harcanır.

Isı Arayıcısı yeteneğine 4/5 Arge Puanı verdiğinizde roketlerin isabet oranı %6 daha fazla artacaktır 3.ARGE verirken 30.000 credits harcanır.

Isı Ayarcısı yeteneğine 5/5 Arge Puanı verdiğinizde roketlerin isabet oranı %10 daha fazla artacaktır 4.ARGE verirken 40.000 credits harcanır 5.ARGE verirken 50.000 credits harcanır.

Isı arayıcısını 5/5 ARGE PUANI verdiğinizde oluşan roket efekti.

114f2a1156d3267f85e93a20746d8a90546e19cd.png


Yanıltma Manevrası

Y3jyYE.png


  • Yanıltma Manevrası ve Yanıltma Manevrası II olarak iki kısma ayrılmıltır.
  • Yanıltma Manevrası sayesinde düşmanların tarafından vurulma ihtimalin dahada düşecektir.(Rakip lazer saldırısının isabet oranını azaltır,miss oranı arttır).
  • Yanıltma manevrası 0/2 den 1/2 e getirebilmek için Isı Arayıcı ve Kalkan Enerji yeteneklerinin her hangi birinin 2 ARGE geliştirilmesi gerekmektedir.
  • Aktif olabilmesi için 0/2 olan ARGE isteğini 1/2 yapmanız yeterlidir.
  • Yanıltma Manevrası 2/2 ARGE yapmadan Yanıltma Manevrası II aktif olmaz.
Yanıltma Manevrası I yeteneğine 1/2 Arge Puanı verdiğinizde düşman tarafından vurulma ihtimalin %2 düşecektir1.ARGE verirken 100.000 credits ve 100 semprom harcanır

Yanıltma Manevrası I yeteneğine 2/2 Arge Puanı verdiğinizde düşman tarafından vurulma ihtimalin %4 düşecektir 2.ARGE verirken 200.000 credits ve 200 semprom harcanır

Kısmet I

8dfa38c7b267359ca2dcf5e0c5d8165853c51bcd.png


  • Kısmet I ve II sayesinde avantaj kutularından daha fazla uridium alacaksınız.
  • Kısmet I ve II olarak iki kısma ayrılmıştır.
  • Kısmet I 0/2 den 1/2 e getirebilmek için Depocu en az 2 ARGE geliştirilmiş olması gerekmektedir.
  • Aktif olabilmesi için 0/2 olan ARGE isteğini 1/2 yapmanız yeterlidir.
  • Kısmet I 2/2 ARGE yapmadan Kısmet II aktif edemezsiniz.
Kısmet I yeteneğine 1/2 Arge Puanı verdiğinizde avantaj kutularından %2 daha fazla uridium alacaksınız 1. Arge Puanını verebilmek için 100.000 credits ve 100 semprom harcanır.

Kısmet I yeteneğine 2/2 Arge Puanı verdiğinizde avantaj kutularından %4 daha fazla uridium alacaksınız 2. Arge Puanını verebilmek için 200.000 credits ve 200 semprom harcanır.

Kelle Avcısı I

8dfa38c7b267359ca2dcf5e0c5d8165853c51e26.png


  • Kelle Avcısı I ve II sayesinde lazerlerin diğer oyuncularda daha fazla hasara neden olacaktır.
  • Kelle avcısı I ve II olarak iki kısımdan oluşur.
  • Kelle Avcısı I 0/2 den 1/2 e getirebilmek için Isı Arayıcı ve Kalkan Enerji den herhangi biri 2 ARGE geliştirilmiş olması gerekmektedir.
  • Kelle Avcısı I 2/2 ARGE yapmadan Kelle Avcısı II aktif olmaz.
Kelle Avcısı I yeteneğine 1/2 Arge Puanı verdiğinizde lazerlerin diğer oyuncularda %2 daha fazla hasara neden olacaktır 1. Arge Puanı verebilmek için 100.000 credits ve 100 semprom harcanır

Kelle Avcısı I yeteneğine 2/2 Arge Puanı verdiğinizde lazerlerin diğer oyuncularda %4 daha fazla hasara neden olacaktır 2. Arge Puanı verebilmek için 200.000 credits ve 200 semprom harcanır.

Gemi Gövdesi II

d6f38f8ff9a341984cff4c16a818fe61546e37b0.png


  • Gemi Gövdesi II ile darbe puanınız dahada fazla artacaktır.
  • Gemi Gövdesi II aktif etmek için Gemi Gövdesi I 2/2 Arge Puanı verilmiş olmalıdır.
  • Gemi Gövdesi II 0/3 den 1/3 e getirilebilmesi için Kelle Avcısı I, Kısmet I ve Yanıltma Manevrası (I)den herhangi bir tanesinin 2 ARGE geliştirilmesi gerekmektedir.
  • İstenen 3 fonksyondan 1 tanesi 2 ARGE geliştirilmesi, Gemi Gövdesi I ise 2 ARGE geliştirilmesi Gemi Gövdesi 2 aktif olması için gerekmektedir.
Gemi gövdesi II yetenegine 1/3 Arge Puanı verdiğinizde darbe puanınızı 5.000 puan artırır 1. Arge Puanını verebilmek için 100.000 credits ve 100 semprom harcanır.

Gemi gövdesi II yetenegine 2/3 Arge Puanı verdiğinizde darbe puanınızı 10.000 puan artırır 2. Arge Puanını verebilmek için 200.000 credits ve 200 semprom harcanır.

Gemi gövdesi II yetenegine 3/3 Arge Puanı verdiğinizde darbe puanınızı 25.000 puan artırır 3. Arge Puanını verebilmek için 300.000 credits ve 300 semprom harcanır.

  • Gemi Gövdesi II yetenegini 3/3 yaptığınızda toplamda darbe puanınız 40.000 artacaktır.

  • Gemi Gövdesi I ve II tamamladığınızda TOPLAM DARBE PUANINIZ 50.000 ARTMIŞ OLACAKTIR.
Acımasız
61c4f448294c52b0ea2bb06a24c5e55a53c51bd0.png


  • Acımasız I ve Acımasız II olarak iki kısımdan oluşur.
  • Acımasız I sayesinde daha fazla Şeref Puanı alacaksınız.
  • Acımasız I 0/2 den 1/2 e getirebilmek için Kelle Avcısı I, Kısmet I ve Yanıltma manevrası herhangi biri 2 ARGE geliştirilmiş olması gerekmektedir.
  • İstenen 3 fonksyondan 1 tanesi 2 ARGE geliştirilmiş olursa Acımasız I aktif edilebilir.
  • Acımasız I 2/2 ARGE yapmadan Acımasız II aktif olmaz.
Acımasız I yeteneğine 1/2 Arge Puanı verildiğinde %4 daha fazla Şeref Puanı alacaksınız 1. Arge Puanını verebilmek için 100.000 credits ve 100 semprom harcanır.

Acımasız I yeteneğine 2/2 Arge Puanı verildiğinde %8 daha fazla Şeref Puanı alacaksınız 2. Arge Puanını verebilmek için 200.000 credits ve 200 semprom harcanır

Roket Uzmanı

61c4f448294c52b0ea2bb06a24c5e55a53c51e29.png


  • Roket Uzmanı sayesinde Roketlerin daha fazla hasar verecek.
  • Roket Uzmanı 0/2 den 1/2 e getirebilmek için Kelle Avcısı I, Kısmet I ve Gemi Gövdesi II herhangi biri 2 ARGE geliştirilmiş olması gerekmektedir.
  • İstenen 3 fonksyondan 1 tanesi 2 ARGE geliştirilmiş olursa Roket Uzmanı aktif edilebilir.
Roket Uzmanı yeteneğini 1/5 Arge Puanı verdiğinizde roketlerin %2 daha fazla hasar verecektir.

1. Arge Puanını verebilmek için 100.000 credits ve 100 semprom harcanır.

Roket Uzmanı yeteneğini 2/5 Arge Puanı verdiğinizde roketlerin %4 daha fazla hasar verecektir.

2. Arge Puanını verebilmek için 200.000 credits ve 200 semprom harcanır.

Roket Uzmanı yeteneğini 3/5 Arge Puanı verdiğinizde roketlerin %6 daha fazla hasar verecektir.

3. Arge Puanını verebilmek için 300.000 credits ve 300 semprom harcanır.

Roket Uzmanı yeteneğini 4/5 Arge Puanı verdiğinizde roketlerin %8 daha fazla hasar verecektir.

4. Arge Puanını verebilmek için 400.000 credits ve 400 semprom harcanır.

Roket Uzmanı yeteneğini 5/5 Arge Puanı verdiğinizde roketlerin %15 daha fazla hasar verecektir.

5. Arge Puanını verebilmek için 500.000 credits ve 500 semprom harcanır.

Roket Uzmanı yeteneğini 5/5 ARGE yaptığınızda roketlerinizden çıkan efekt

2a7ee279c6c0870583790eccbc09172f546e3948.png


Bağlayıcı Işın

cc1e6b12d116cb35df9d5709417247c553c51bd2.png


  • Bağlayıcı Işın sayesinde Kargo kutularından elde ettiklerin daha fazla artacaktır.
  • Bağlayıcı Işın 0/5 den 1/5 e getirebilmek için Roket Uzmanı, Acımasız I ve Gemi Gövdesi II yeteneklerinin her hangi birinin 2 ARGE geliştirilmiş olması gerekmektedir.
  • İstenen 3 fonksyondan 1 tanesi 2 ARGE geliştirilmesi Bağlayıcı Işın aktif edilmesine yeterlidir.
Bağlayıcı Işın yeteneğine 1/5 Arge Puanı verdiğinizde Kargo

kutularından elde ettiklerin % 1 artacaktır 1. Arge Puanını verebilmek için 100.000 credits ve 100 semprom harcanır.

Bağlayıcı Işın yeteneğine 2/5 Arge Puanı verdiğinizde Kargo kutularından elde ettiklerin % 2 artacaktır 2. Arge Puanını verebilmek için 200.000 credits ve 200 semprom harcanır.

Bağlayıcı Işın yeteneğine 3/5 Arge Puanı verdiğinizde Kargo kutularından elde ettiklerin % 3 artacaktır 3. Arge Puanını verebilmek için 300.000 credits ve 300 semprom harcanır.

Bağlayıcı Işın yeteneğine 4/5 Arge Puanı verdiğinizde Kargo kutularından elde ettiklerin % 4 artacaktır.

4. Arge Puanını verebilmek için 400.000 credits ve 400 semprom harcanır.

Bağlayıcı Işın yeteneğine 5/5 Arge Puanı verdiğinizde Kargo kutularından elde ettiklerin % 6 artacaktır 5. Arge Puanını verebilmek için 500.000 credits ve 500 semprom harcanır.

Not: Bağlayıcı Işın ile Bağlayıcı Işın II birbirinden bağımsız yeteneklerdir Bağlayıcı II açabilmek için Bağlayıcı Işın I açmanıza gerek yoktur

Uzaylı Avcısı

cc1e6b12d116cb35df9d5709417247c553c51e2b.png


  • Uzaylı Avcısı sayesinde Lazeriniz uzaylılarda daha fazla hasara neden olacak.
  • Uzaylı Avcısı 0/5 den 1/5 e getirebilmek için Roket Uzmanı, Acımasız I yeteneklerinin her ikisi 2 ARGE geliştirilmiş olması gerekmektedir.
  • Uzaylı İstenen 2 fonksyondan 2 tanesi 2 ARGE geliştirilmesi Uzaylı Avcısı aktif edilmesi için yeterlidir.
Uzaylı Avcısı yeteneğine 1/5 Arge Puanı verildiğinde lazerlerin uzaylılarda %2 daha fazla hasara neden olacaktır 1. Arge Puanını verebilmek için 100.000 credits ve 100 semprom harcanır.

Uzaylı Avcısı yeteneğine 2/5 Arge Puanı verildiğinde lazerlerin uzaylılarda %4 daha fazla hasara neden olacaktır 2. Arge Puanını verebilmek için 200.000 credits ve 200 semprom harcanır.

Uzaylı Avcısı yeteneğine 3/5 Arge Puanı verildiğinde lazerlerin uzaylılarda %6 daha fazla hasara neden olacaktır 3. Arge Puanını verebilmek için 300.000 credits ve 300 semprom harcanır.

Uzaylı Avcısı yeteneğine 4/5 Arge Puanı verildiğinde lazerlerin uzaylılarda %8 daha fazla hasara neden olacaktır 4. Arge Puanını verebilmek için 400.000 credits ve 400 semprom harcanır.

Uzaylı Avcısı yeteneğine 5/5 Arge Puanı verildiğinde lazerlerin uzaylılarda %12 daha fazla hasara neden olacaktır 5. Arge Puanını verebilmek için 500.000 credits ve 500 semprom harcanır.””¹

Kalkan Sıklığı

1b9aba65f930485facda191e0033e482546e54b8.png


  • Kalkan Sıklığı sayesinde kalkanlarınız daha fazla hasarı önleyecektir.(Lazerlerin verdiği hasarı daha fazla absorbe eder)
  • Kalkan Enerjisi 0/5 den 1/5 e getirebilmek için Gemi Gövdesi II 3 ARGE geliştirilmiş olması gerekmektedir.
Kalkan Sıklığı yeteneğine 1/5 Arge Puanı verdiğinizde kalkanların ekstra %2 daha fazla hasarı önleyecektir 1.ARGE verirken 1.000.000credits 1000 semprom harcanır.

Kalkan Sıklığı yeteneğine 2/5 Arge Puanı verdiğinizde kalkanların ekstra %4 daha fazla hasarı önleyecektir 2.ARGE verirken 2.000.000credits 2000 semprom harcanır.

Kalkan Sıklığı yeteneğine 3/5 Arge Puanı verdiğinizde kalkanların ekstra %6 daha fazla hasarı önleyecektir 3.ARGE verirken 3.000.000credits 3000 semprom harcanır.

Kalkan Sıklığı yeteneğine 4/5 Arge Puanı verdiğinizde kalkanların ekstra %8 daha fazla hasarı önleyecektir 4.ARGE verirken 4.000.000credits 4000 semprom harcanır.

Kalkan Sıklığı yeteneğine 5/5 Arge Puanı verdiğinizde kalkanların ekstra %12 daha fazla hasarı önleyecektir 5.ARGE verirken 5.000.000credits 5000 semprom harcanır.

Kalkan Sıklığı yeteneğine 5/5 Arge Puanı verdiğinizde oluşan (Ayna) efekt

13d84405db91e8bc052f2486f3c23e07546e552c.png


Açgözlü

81415dd5d890e15ceb106ee5f7b7305953c51c8a.png


  • Uzaylılardan daha fazla kredi kazanacaksın
  • Açgözlü 0/5 den 1/5 e getirebilmek için Uzaylı Avcısı, Bağlayıcı Işın herhangi biri 3 ARGE geliştirilmiş olması gerekmektedir.
  • İstenen 2 fonksyondan 1 tanesi 3 ARGE geliştirilmesi Açgözlü aktif edilmesi için yeterlidir.
Açgözlü yeteneğine 1/5 Arge Puanı verildiğinde uzaylılardan %4 daha fazla kredi alacaksın 1. Arge Puanını verebilmek için 1.000.000 credits ve 1000 semprom harcanır.

Açgözlü yeteneğine 2/5 Arge Puanı verildiğinde uzaylılardan %8 daha fazla kredi alacaksın 2. Arge Puanını verebilmek için 2.000.000 credits ve 2000 semprom harcanır.

Açgözlü yeteneğine 3/5 Arge Puanı verildiğinde uzaylılardan %12 daha fazla kredi alacaksın 3. Arge Puanını verebilmek için 3.000.000 credits ve 3000 semprom harcanır.

Açgözlü yeteneğine 4/5 Arge Puanı verildiğinde uzaylılardan %16 daha fazla kredi alacaksın 4. Arge Puanını verebilmek için 4.000.000 credits ve 4000 semprom harcanır.

Açgözlü yeteneğine 5/5 Arge Puanı verildiğinde uzaylılardan %25 daha fazla kredi alacaksın 5. Arge Puanını verebilmek için 5.000.000 credits ve 5000 semprom harcanır.

Mayıncı II

303ba462b0adbb4bfcccb5b6954e338153c521f3.png


  • Mayıncı I yeteneğine 2/2 Arge Puanı vermeden Mayıncı II açılmaz.
  • Mayınlarınızın tahrip gücü daha da fazla artacaktır.
  • Mayıncı II 0/3 den 1/1 e getirebilmek için Uzaylı Avcısı, Bağlayıcı Işın herhangi biri 3 ARGE geliştirilmiş olması gerekmektedir.
  • Aktif olabilmesi için 0/3 olan ARGE isteğini 1/3 yapmanız yeterlidir.
  • Sadece mayınlar için geçerlidir.Mayın türünden oluşan malzemelerin tahrip gücüne etken değildir (SMP-01 etkilemez)
Mayıncı II yeteneğine 1/3 Arge Puanı verdiğinizde mayınlarınızın % 21 daha fazla hasar vermesini sağlayacaktır 1.000.000 credits ve 1.000 semprom harcanır

Mayıncı II yeteneğine 2/3 Arge Puanı verdiğinizde mayınlarınızın % 28 daha fazla hasar vermesini sağlayacaktır 2.000.000 credits ve 2.000 semprom harcanır

Mayıncı II yeteneğine 5/3 Arge Puanı verdiğinizde mayınlarınızın % 50 daha fazla hasar vermesini sağlayacaktır 3.000.000 credits ve 3.000 semprom harcanır

1. Bölümde bulunan Mayıncı I (2/2 ARGE) yeteneği ile 3.Bölümde bulunan Mayıncı II (3/3 ARGE) yeteneğine toplamda 5 Arge Puanı verdiğinizde oluşan efekt

967ced08ed3be3ed87a2aeeeed013d08546e55e2.png


Bağlayıcı Işın II

114f2a1156d3267f85e93a20746d8a9053c51c8c.png


  • Avantaj Kutularından (Kredi,Mermi) elde ettiklerin daha fazla artacaktır
  • 2.bölümdeki Bağlayıcı Işın ile 3.bölümde bulunan Bağlayıcı Işın II yetenekleri birbirinden bağımsızdır.
  • Bağlayıcı Işın 0/5 den 1/5 e getirebilmek için Mayıncı II, Açgözlü ve Kalkan Sıklığı yeteneklerinin her hangi birinin 5 ARGE geliştirilmiş olması gerekmektedir. (Dikkat:Mayıncı II yeteneği 3 ARGE verilebildiğinden ve 5 ARGE veremeyeceğiniz için bu yeteneği tamamlamanız Bağlayıcı Işın II aktif etmez)
  • İstenen 3 fonksyondan 1 tanesi 5 ARGE verilmesi Bağlayıcı Işın aktif edilmesine yeterlidir.
Bağlayııcı Işın II yeteneğine 1/5 Arge Puanı verdiğinizde Avantaj Kutularından elde ettiklerin % 2 artacaktır 1.ARGE verirken 1.000.000credits ve 1.000 seprom harcanır.

Bağlayııcı Işın II yeteneğine 2/5 Arge Puanı verdiğinizde Avantaj Kutularından elde ettiklerin % 6 artacaktır 2.ARGE verirken 2.000.000credits ve 2.000 seprom harcanır.

Bağlayııcı Işın II yeteneğine 3/5 Arge Puanı verdiğinizde Avantaj Kutularından elde ettiklerin % 10 artacaktır 3.ARGE verirken 3.000.000credits ve 3.000 seprom harcanır.

Bağlayııcı Işın II yeteneğine 4/5 Arge Puanı verdiğinizde Avantaj Kutularından elde ettiklerin % 15 artacaktır 4.ARGE verirken 4.000.000credits ve 4.000 seprom harcanır.

Bağlayııcı Işın II yeteneğine 5/5 Arge Puanı verdiğinizde Avantaj Kutularından elde ettiklerin % 20 artacaktır 5.ARGE verirken 5.000.000credits ve 5.000 seprom harcanır.

Ayarcı

07c2896fb861f366843f29d8d479378d53c521f6.png


  • Lazerlerin isabet oranı daha fazla artacaktır(miss vuruşlarınızı azaltır)
  • Ayarcı yeteneğini 0/2 den 1/2 e getirebilmek için Kalkan Sıklığı, Açgözlü ve Mayıncı II yeteneklerinden herhangi biri 5 ARGE geliştirilmiş olması gerekmektedir.
  • İstenen 3 fonksyondan 1 tanesi 5 ARGE geliştirilmiş olursa Ayarcı aktif edilebilir.(Dikkat: Mayıncı II yeteneği 3 Arge Puanı istediğinden ve 5 arge verilemediğinden bu yeteneği 3/3 ARGE yapmanız Ayarcı yeteneğini aktif ettirmez)
Ayarcı yeteneğine 1/5 Arge Puanı verdiğinizde Lazerlerin isabet oranı % 5 artacaktır 1.000.000 credits ve 1.000 seprom harcanır.

Ayarcı yeteneğine 2/5 Arge Puanı verdiğinizde Lazerlerin isabet oranı % 10 artacaktır 2.000.000 credits ve 2.000 seprom harcanır.

Ayarcı yeteneğine 3/5 Arge Puanı verdiğinizde Lazerlerin isabet oranı % 15 artacaktır 3.000.000 credits ve 3.000 seprom harcanır.

Ayarcı yeteneğine 4/5 Arge Puanı verdiğinizde Lazerlerin isabet oranı % 20 artacaktır 4.000.000 credits ve 4.000 seprom harcanır.

Ayarcı yeteneğine 5/5 Arge Puanı verdiğinizde Lazerlerin isabet oranı % 25 artacaktır 5.000.000 credits ve 5.000 seprom harcanır.

Yanıltma Manevrası II

58d27530bfef5e7063725989faea7e41546e572a.png


  • Yanıltma Manevrası II açabilmek için Yanıltma Manevrası (I) mutlak 2/2 ARGE verilmiş olmalıdır.
  • Yanıltma Manevrası sayesinde düşmanların tarafından vurulma ihtimalin dahada düşecektir.(Rakip lazer saldırısının isabet oranını azaltır,miss oranı arttır).
  • Yanıltma manevrası 0/3 den 1/3 e getirebilmek için Kalkan Sıklığı yeteneğinin 3 ARGE geliştirilmesi gerekmektedir.
  • Aktif olabilmesi için 0/3 olan ARGE isteğini 1/3 yapmanız yeterlidir.
Yanıltma Manevrası II yeteneğine 1/3 Arge Puanı verdiğinizde düşman tarafından vurulma ihtimalin %6 düşecektir 1. Arge Puanı verebilmek için 1.000.000 credits ve 1000 semprom harcanır.

Yanıltma Manevrası II yeteneğine 2/3 Arge Puanı verdiğinizde düşman tarafından vurulma ihtimalin %8 düşecektir 2. Arge Puanı verebilmek için 2.000.000 credits ve 2000 semprom harcanır.

Yanıltma Manevrası II yeteneğine 3/3 Arge Puanı verdiğinizde düşman tarafından vurulma ihtimalin %12 düşecektir 3. Arge Puanı verebilmek için 3.000.000 credits ve 3000 semprom harcanır

Acımasız II

2a7ee279c6c0870583790eccbc09172f53c51c8f.png


  • Acımasız II sayesinde daha da fazla Şeref Puanı alacaksınız.
  • Acımasız I yeteneğine 2/2 ARGE vermeden Acımasız II aktif olmaz.
  • Acımasız II 0/3 den 1/3 e getirebilmek için Ayarcı,Bağlayıcı Işın II herhangi biri 3 ARGE geliştirilmiş olması gerekmektedir.
  • İstenen 3 fonksyondan 1 tanesi 2 ARGE geliştirilmiş olursa Acımasız I aktif edilebilir.
Acımasız II yeteneğine 1/3 Arge Puanı verildiğinde %12 daha fazla Şeref Puanı alacaksınız 1. Arge Puanını verebilmek için 1.000.000 credits ve 1000 semprom harcanır

Acımasız II yeteneğine 2/3 Arge Puanı verildiğinde %16 daha fazla Şeref Puanı alacaksınız 2. Arge Puanını verebilmek için 2.000.000 credits ve 2000 semprom harcanır

Acımasız II yeteneğine 3/3 Arge Puanı verildiğinde %25 daha fazla Şeref Puanı alacaksınız 1. Arge Puanını verebilmek için 3.000.000 credits ve 3000 semprom harcanır

Kelle Avcısı II

  • Kelle Avcısı I ve II sayesinde lazerlerin diğer oyuncularda daha fazla hasara neden olacaktır.
  • Kelle avcısı I yeteneğine 2/2 ARGE vermeden Kelle Avcısı II aktif olmaz.
  • Kelle Avcısı II 0/3 den 1/3 e getirebilmek için Ayarcı,Bağlayıcı Işın II herhangi biri 3 ARGE geliştirilmiş olması gerekmektedir.
Kelle Avcısı II yeteneğine 1/3 Arge Puanı verdiğinizde lazerlerin diğer oyuncularda %6 daha fazla hasara neden olacaktır 1. Arge Puanı verebilmek için 1.000.000 credits ve 1000 semprom harcanır

Kelle Avcısı II yeteneğine 2/3 Arge Puanı verdiğinizde lazerlerin diğer oyuncularda %8 daha fazla hasara neden olacaktır 2. Arge Puanı verebilmek için 2.000.000 credits ve 2000 semprom harcanır.

Kelle Avcısı II yeteneğine 3/3 Arge Puanı verdiğinizde lazerlerin diğer oyuncularda %12 daha fazla hasara neden olacaktır 2. Arge Puanı verebilmek için 3.000.000 credits ve 3000 semprom harcanır.

Kelle Avcısı I ve II yeteneğini tamamladığınızda lazerleriniz daha kalın görüntüye bürünecektir.

6e81643635c013c50b957f8303e6f9f4546e5950.gif


Kısmet II

95e6deeb3aed4add4f99d4e816ffbcff53c51c91.png


  • Kısmet I ve II sayesinde avantaj kutularından daha fazla uridium alacaksınız.
  • Kısmet I 2/2 ARGE vermeden Kısmet II aktif olmaz.
  • Kısmet I 0/3 den 1/3 e getirebilmek Kelle Avcısı II ve Yanıltma Manevrası II yeteneklerini her ikisine 3 ARGE geliştirilmiş olması gerekmektedir.
  • Aktif olabilmesi için 0/3 olan ARGE isteğini 1/3 yapmanız yeterlidir.
Kısmet II yeteneğine 1/3 Arge Puanı verdiğinizde avantaj kutularından %6 daha fazla uridium alacaksınız 1. Arge Puanını verebilmek için 1.000.000 credits ve 1000 semprom harcanır.

Kısmet II yeteneğine 2/3 Arge Puanı verdiğinizde avantaj kutularından %8 daha fazla uridium alacaksınız 2. Arge Puanını verebilmek için 2.000.000 credits ve 2000 semprom harcanır.

Kısmet II yeteneğine 3/3 Arge Puanı verdiğinizde avantaj kutularından %12 daha fazla uridium alacaksınız 2. Arge Puanını verebilmek için 3.000.000 credits ve 3000 semprom harcanır.
 
Geri
Üst