Merhaba,
GM Etkinlik sistemi ile ilgili bilgi aşağıdadır :
Kavim İstilası
Atak ve Defans tarafında olacak kavimler veya ittifaklar etkinlik öncesinde GM tarafından belirlenir.Etkinlik Hayalet vadide başlar ve atak yapan kavimler veya ittifak belirlenen süre içerisinde savunma durumda olan kavim veya ittifağın şehrine ulaşıp 16 Koruma Taşını yok etmeye çalışır.Savunma başarılı olur ve Koruma Taşları kırılamaz ise savunan kavim veya ittifak , 16 Koruma taşının hepsi yok edilir ise saldırı yapan kavimler veya ittifak kazanır.Gm etkinlik tarafında saldıran veya savunan taraflara çeşitli şekilde yardımcı olabilir.
*Savunma tarafının koruma taşları etkinlik öncesi saldırıya uğrar veya kırılır ise atak ve defans yapan kavimler değiştirilir.
Koruma Taşı Savunması
GM saldırı ve defans taraflarını belirler ve Hayalet Vadide bazı noktalara Koruma Taşları yerleştirir.Belirlenen süre içerisinde bütün taşlar kırılır ise saldırı yapan taraf,taşların hepsi kırılamaz ise savunma yapan taraf kazanır.
Her iki etkinliğin sonucunda da kazanan taraflar boss etkinliği,tecrübe artışı veya cesaret puanı artışı ile ödüllendirilir.
GM Etkinlik sistemi ile ilgili bilgi aşağıdadır :
Kavim İstilası
Atak ve Defans tarafında olacak kavimler veya ittifaklar etkinlik öncesinde GM tarafından belirlenir.Etkinlik Hayalet vadide başlar ve atak yapan kavimler veya ittifak belirlenen süre içerisinde savunma durumda olan kavim veya ittifağın şehrine ulaşıp 16 Koruma Taşını yok etmeye çalışır.Savunma başarılı olur ve Koruma Taşları kırılamaz ise savunan kavim veya ittifak , 16 Koruma taşının hepsi yok edilir ise saldırı yapan kavimler veya ittifak kazanır.Gm etkinlik tarafında saldıran veya savunan taraflara çeşitli şekilde yardımcı olabilir.
*Savunma tarafının koruma taşları etkinlik öncesi saldırıya uğrar veya kırılır ise atak ve defans yapan kavimler değiştirilir.
Koruma Taşı Savunması
GM saldırı ve defans taraflarını belirler ve Hayalet Vadide bazı noktalara Koruma Taşları yerleştirir.Belirlenen süre içerisinde bütün taşlar kırılır ise saldırı yapan taraf,taşların hepsi kırılamaz ise savunma yapan taraf kazanır.
Her iki etkinliğin sonucunda da kazanan taraflar boss etkinliği,tecrübe artışı veya cesaret puanı artışı ile ödüllendirilir.