IMLEGEND
Aileden
"When I'm done with you, you won't trust your own mind."
Mesmerler; rakiplerini denetim altında tutmak için aldatma ve karmaşaya bel bağlayan büyülü düello ustalarıdır. Tereddüt onların en büyük müttefiğidir. Oyalamak için güçlü ilüzyonlar kullanarak bir düşman ile asla doğrudan çatışmaya girmeyeceklerinden emin olurlar, güçlerini ve taktiklerini adil olmayan bir savaş zemini hazırlamak için kullanırlar. Tam Mesmer'in ne yaptığını çözdüğünüzü düşündüğünüz anda ilüzyonlar parçalanmaya, klonlar ortadan kaybolmaya başlar ve başından beri boşa kılıç salladığınızı anlarsınız. Gerçek Mesmer'i göz önünde tutmak zordur.
Mesmer, Warrior'ın vahşi gücüne veya Ranger'ın mesafeli tahribatlarına sahip değildir. Bunların yerine Mesmer; girift ilüzyon ağları, kondisyonlar ve hayali hasar kaynakları yaratır. Beceri ile oynandığında, Mesmerler bu parçaları rakipleri tarafından çözülmek üzere tasarlanan ölümcül bir puzzle gibi birleştirirken aynı zamanda dostlarına da yardım edebilirler.
İlüzyonlar : Mesmerlerin kendilerini fiziksel olarak ortaya koymak için yarattıkları akıl oyunlarıdırlar. İlüzyonların çoğu spesifik bir hedefe yönlendirilir, fakat herhangi biri görüp de onlara saldırabilir. İlüzyonlar sadece hedefleri hayatta kaldığı sürece canlı kalabilirler ve sadece direkt olarak kendilerine hasar verilerek yok edilebilirler. Bir Mesmer aynı anda 3'e kadar ilüzyonu canlı tutabilir ve yeni bir tane daha yarattığında en eski olan ile yer değişimi gerçekleşir. İki çeşit ilüzyon vardır: klonlar ve fantazmalar.
- Klonlar : Klonlar yaratıcılarına birebir benzeyen, aynı isme sahip olan ve aynı temel davranışlara sahip ilüzyonlardır. Klonlar düşük sağlığa sahiptirler ve az hasar verebilirler. Örneğin; kılıç ile oynayan bir Mesmer'in iki tane klon çağırma skill'i bulunur: Leap ve Illusionary Leap. İlki karakteri ileriye fırlatır ve geride karakterin klonunu bırakırken, ikincisi ise karakterin bulunduğu noktada bir ilüzyon yaratır ve bu ilüzyon hemen sonrasında ileriye sıçrar.
- Fantazmalar : Fantazmalar yaratıcılarına benzeyen fakat kendilerine özel isimlere ve özel aldatıcı silahlara sahip olan ilüzyonlardır. Taşıdıkları özel silahların görünümleri ve davranışları farklıdır. Fantazmalar daha güçlüdür, daha fazla sağlığa sahiptirler ve daha fazla hasara yol açabilirler. Örneğin; asa kullanan bir Mesmer, hedefine saldırması için ilüzyon şeklinde bir büyücü çağırabilir ve bu büyücü rakibin üzerinde olan her kondisyon için ekstra hasar verebilir.
Silahlar
Mesmer çeşitli büyü, yakın ve uzak dövüş silahları kullanır. Bunlar;
- Main Hand: Sword, Scepter
- Off Hand: Focus, Pistol, Sword, Torch
- Two-Handed: Staff, Greatsword
Şaşkınlık kondisyonu Mesmer ile birlikte yeni eklenen bir kondisyon. Üzerinde şaşkınlık kondisyonu olan bir oyuncu her skill'inde hasar alır. Bu kondisyon üst üste istiflenebildiği için de rakibinize bu kondisyonu ne kadar çok verirseniz her skill'inde o kadar çok hasar alır.
Parçalamak (Shattering)
Mesmer özel yetenekleri sayesinde yarattığı ilüzyonu parçalayabilir. Bu yeteneği, yarattığı ilüzyonu parçalar ancak bununla birlikte ikincil efektler yaratır. Bu efektler:
- Mind Wrack : İlüzyonları yok ederek çevredeki düşmanlara hasar verir.
- Cry of Frustration : İlüzyonları yok ederek çevredeki düşmanlara şaşkınlık kondisyonu verir.
- Diversion : İlüzyonları yok ederek çevredeki düşmanları sersemletir (stun kondisyonu verir)
- Reflection : İlüzyonları yok ederek bulundukları yere bir bariyer koyar. Bu bariyer düşmanlar tarafından atılan cisimleri (mermi, ok vs.) engeller.