IMLEGEND
Aileden
[TABLE="width: 600"]
[TR]
[TD]
[/TR]
[/TABLE]
İstatistik, Kahramanınızın yeteneklerinin sayısal ölçümüdür. Tüm Kahramanlardeneyimleri ile seviye atlayarak veyahut Talent (Kabiliyet) yerinden seçerek geliştirebilir. Talentlerde ister yeteneklerinizi isterseniz de Kahramanınızın özelliklerini yükseltebilirsiniz.
SALDIRILAR:
Saldırı (Attack), Kahramanınızın Temel vuruşunu geliştiren ve ne kadar gücü olduğunu belirler. Bazı Specialist ve Assassin Kahramanlarının yüksek ölçüde Saldırıları gelişmiştir ve tek hamlede düşmanı alt edebilir.
Attack Damage:Kahramanınızın Temel vuruşunun belirlendiği hasar miktardır. Diğer bir tabirle düşmana düz vurduğumuz hasardır.
Attack Speed:Temel Saldırı Hasarınızı, yani düz vuruşun saniye başına kaç kez kullanacağınızı gösterir.
DPS: Temel Saldırınız da saniyede düşmana ne kadar hasar verdiğinizi belirler. Hesaplanması Saldırı Hızı ÷ Saldırı Hasarı şeklindedir.
SAVUNMA:
Savunma (Defense), Kahramanınızın düşmandan gelen hasarlardan ne kadarından sıyrılacağınızı gösterir. Warrior Kahramanlarında bu oran oldukça yüksektir.
Health: Bütün aldığınız hasarlardan Sağlık miktarı etkilenir. Sağlığınız aldığınız hasarlardan dolayı 0 miktarına düşünce kahramanınız ölümle sonuçlanır.
Health Regen : Kahramanın saniyede sağlığının ne kadar yenileneceğini gösterir.
Shields: Kahramanların bazı yeteneklerden ve hasarlardan belli bir miktar korunacağı özelliktir. Bu Kalkanlar zamanla tekrardan yenilenebilir.
YETENEK:
Yetenek (Ability), Kahramanların düşmana karşı kullanabileceği özelliklerdir. Her Kahramanın farklı yetenekleri bulunmaktadır. Bu yetenekler seviye arttıkça veya Talentten geliştirilebilir.
Ability Power: Yetenek hasarının yüzdesel baz olarak artırılabilecek miktardır.
Mana: Bazı Yeteneklerinizi kullanabilmeniz için Mana miktarına ihtiyaç vardır. Yeteneğinizin istediği Mana miktarını karşılıyorsanız o yeteneğinizi kullanabilirsiniz demektir. Bazı Kahramanlarda Mana özelliği yoktur. Onlar sadece Yeteneğin dolum süresini beklerler. Örneğin: Illidan.
Mana Regen: Kahramanınızın saniyede Mananızın ne kadar yenileneceğini gösterir.
Cooldown reduction: Diğer bir deyişle Bekleme Süresini Azaltma. Bir yeteneğinizi kullandığınızda onun bekleme süresinin yüzdesel baz olarak azalır.
DİĞER:
Kahramanınızı destekleyen başka yardımcı özelliklerde bulunmaktadır.
Movement speed: Kahramanınızın saniyede ne kadar yürüyebileceğini gösterir.