IMLEGEND
Aileden
Belediye Binası: Şehrin merkezinde, şehrin de onunla birlikte serpilip geliştiği belediye binasını bulabilirsin. Burada çalışan zeki kamu görevlileri, size lokal nüfus hakkında bilgi vermekten hoşlanır. Belediye binasının her gelişimi şehirde yaşabilecek maksimum vatandaş sayısını artırır.
Akademi: Akademi, eski gelenekler ile modern teknolojiyi birleştiren bilgiyle dolu muhteşem bir yer. Şehrin en zeki beyinleri girişi bekliyor! Her bilim adamının paraya mal olan, kendine ait bir laboratuara ihtiyacı olduğunu düşün. Daha büyük akademide aynı zamanda daha fazla bilim adamı çalıştırabilirsin.
Depo: Kaynaklarının bir bölümü depoda korunmuş durumdadır. Bunun anlamı yağmacılar ve yağmur, kuşlar ve diğer hayvanlar onlara ulaşamazlar. Depolanan kaynakların hakkında her zaman depo bekçisi en güncel bilgilere sahiptir. Deponu geliştirilmesi daha fazla kaynak için koruma sağlar.
Taverna: Yoğun bir iş gününden sonra, hiç bir şey soğuk bir testi şarabın yerini tutamaz. Bu yüzden halkın tavernada toplanmayı seviyor. Ve günün sonunda son eski şarkılar söylenmeye başladığında, herkes neşe ve keyifle evinin yolunu tutuyor. Tavernanın her geliştirilmesi, sana daha fazla şarap sunma imkanı verir.
Saray: Güzel deniz manzaralı sarayından tüm imparatorluğunun kaderini belirlersin. İlerlettiğin her saray kademesi sana yeni bir koloni kurma şansı tanır. Sarayını geliştirmediğin sürece koloni sayını arttırman mümkün olmayacaktır.
Vali Konağı: Koloninizdeki valiniz, günlük yönetim işlerinin düzgün yapılmasını garanti eder. Ayrıca koloninizdeki bozulumu azaltır. Eğer başkentinizi değiştirmek isterseniz, Vali Konağı binanızı Saray olarak yeniden yapılandırabilirsiniz.
Müze: Müzede senin halkın diğer ülkelerin bizim muhteşem kültürümüzü nasıl kopyalamaya çalıştıklarını görebilir. Daha büyük sergilere ev sahipliği yapabilmek için müzeni büyütmelisin. Müzede yaptığın her geliştirme, sana bir kültürü daha yerinde sergileme imkanı verir.
Ticaret Limanı: Limanın dünyaya açılan pencerendir. Buradan yeni ticaret gemileri satın alabilir ve uzun yolculuklara çıkabilirsin. Ticaretin merkezi de bu liman olacaktır. Limanın büyüdükçe malların gemilere yüklenmesi de hızlanacaktır.
Donanma Tershanesi: Bir ada krallığı filosu olmadan hayatta kalabilir mi? Savaş tersanesinden hizmetinde görev yapacak güçlü gemiler inşa edebilirsin. Oluşturacağın güçlü donanmayla yedi denizleri titretebilirsin. Tershane büyüdükçe gemi inşası da hızlanır.
Kışla: Atak ve kendinden emin gençlerini soğukkanlı savaşçılar olarak yetiştirmenin yolu iyi bir askeri eğitimden geçer. Bunu da kışla kurarak sağlayabilirsin. Askeri kışlada kılıç, mızrak kullanmayı ve taş fırlatmayı öğrenir, en güçlü savaş makinalarını yakından tanıma fırsatı bulurlar. Kışlanı geliştirdikçe birliklerini daha hızlı eğitebilirsin.
Sur: Sur, vatandaşlarınızı sadece düşmanlarınızdan değil, aynı zamanda güneşten de korur. Dikkat! Düşmanlar surlarını yıkmayı veya tırmanarak aşmayı deneyecekler. Surrun her kademesi, surlarının dayanma gücünü arttırır.
Büyükelçilik: Elçilik yoğun bir yerdir: Dünyanın her yerinden diplomatlar burada anlaşmalarını yapar, gittikçe ilerletir ve ittifaklarını kurarlar. Daha büyük bir ittifak kurabilmek için elçiliğini geliştirmen gerekir. Elçiliğin her seviyesi diplomasi puanını artırır. 3. seviyeden itibaren bir ittifak kurabilirsin
Ticaret Merkezi: Tüccarlar ve nakliyeciler işlerini ticaret merkezinde yaparlar. Orada her zaman yapacakları bir iş veya avlanacak bir kelepir vardır. Nakliyeciler büyük ve iyi tanınan ticaret merkezleri için çok uzaklardan gelirler! Ticaret merkezinin menzili ve kapasitesi her ikinci büyütmede artar.
Mucit Atölyesi: Şehrin en becerikli adamları mucit atölyesinde çalışır. Askerlerimizi ve savaş gemilerimizi en son icatlalarla donatarak geliştirirler. Onlar gittikçe daha iyi ve daha güçlü olabilir! Mucit Atölyesinin her kademesi askerler ve gemiler için daha fazla geliştirmeye imkan verir.
İstihbarat Merkezi: Bilge bir imparator gerek düşmanlarını gerekse dostlarını hicbir zaman gözünün önünden ayırmaz. Bunu sağlamak için de sağlam bilgiler gerekir, bu bilgilere ``İstihbarat Merkezi`` içinde yetiştirilebilen casuslar aracılığıyla ulaşılır. Merkez büyüdükçe yetiştirilebilecek casus sayısı da artar.
Orman Kulübesi: Güçlü keresteciler en büyük ağaçları kesebilirler. Fakat onlar bilirler ki, evlerimizde en iyi odunları kullanmaya devam edebilmemiz için, orman yetiştirilmeli ve yeni ağaçlar planlanmalı. Her geliştirme kademesinde odun üretimini %2 artırır.
Cam Eşya Atölyesi: Bu sanatın ustaları cam eşya atölyesinde parıldayan parçalar oluştururlar. Tüpler, gözlükler ve sadece bilim adamlarının anlayabileceği daha bir çok alet üretirler. Onlar çok becerikli ve bu eşyalar sadece bir kez kullanıldıklarında kırılmakta. Her gelişim kademesi kristal cam üretimini %2 artırır.
Simya Kulesi: Rüzgar batıdan şiddetle estiğinde, koku kule çevresindeki sokakları doldurur ve bir çok vatandaş burunlarını kapatmadan evlerinden çıkmazlar. Simyagerlerimiz durmaksızın doğru karışımı bulmak için çalışır ve kuyulardan daha fazla sülfür elde etmemizi sağlamak için özen gösterirler. Binanın her kademesi için sülfür üretiminiz %2 artar.
Bağ Evi: Bir bağcı sadece etraftaki en güneşli tepeleri, üzümün rahatlatıcı yeşilliğiyle kaplamak için seçer.. Bu, üzüm bağlarının çok daha iyi bir hasat için meyveyle dolmasını sağlar. Bağ evinin her seviye gelişimi senin üzüm üretimini %2 arttırır.
Mermer Atölyesi: Eğitimli bir taş ustası güçlü kollarıyla her zaman doğru mermer bloklarını çıkartır. Daha az kırar ve ve bizim inşaatçılarımız her zaman ihtiyaç duydukları malzemeye sahip olurlar. Bu binanın her gelişim kademesi mermer üretimini %2 artırır.
Marangoz Atölyesi: Sadece en iyi keresteler marangoz atölyesinde kullanılır. Bu nedenle bizim hünerli ustalarımız sağlam iskeletleri oluşturabilir ve evlerimizin her zaman tamir edilmesi gerekmez. Marangoz atölyesinin her kademesi inşaat malzemesi ihtiyacını, temel değerin %1`i oranında azaltır.
Optik: Mercekler ve büyüteçler sadece bilimadamlarının daha iyi görmesini ve sıraları üzerindeki önemli kağıtları bulmalarını sağlamaz, bunlar tüm yeni teknolojilerin geliştirilmesi için de gereklidir. Optik, ihtiyacımız olan her şeyi kutular içerisinde dikkatlice depolar. Böylece bu eşyaların kaybı azalır ve kristal cam sarfiyatında da binanın her kademesinde %1 oranında düşüş olur.
Fişekçi: Düzenli olarak havai fişeklerle yapılan çalışmalar, sadece gökyüzünü değil, bazen de çevredeki binaları aydınlatır. Araştırmacılarımız, sülfür tüketimini eniyileştirmek için, sürekli yeni sülfür karışımları deniyorlar. Binanın her kademesi şehirdeki sülfür ihtiyacını %1 oranında azaltır.
Üzüm Suyu Mahzeni: En iyi şaraplar sadece şehrin en derin ve soğuk mahzenlerinde olgunlaşır. Ve mahzen sorumlusu vatandaşlarına ulaşana kadar, hiç bir sızıntı olmadığından emin olur. Her kademe artışı şehrin şarap sarfiyatını 1% oranında azaltır.
Mimarlık Bürosu: Açıölçer, pergel ve cetvel: Mimarlık Bürosu, düzgün duvarlı ve sağlam çatılı bina yapımı için gereken her türlü isteğe karşılık veriyor. Çünkü iyi planlanmış binalar çarpık olanlardan daha az mermere gereksinim duyar. Binanın her kademesi şehrinizdeki mermer ihtiyacını %1 oranında azaltır.
Tapınak: Tapınak bir ibadet ve kendini dinleme yeridir. Burada tanrılarına hürmet etmek ve O`nun sözlerini adada yaymak isteyen rahipler yaşarlar. Eğer sen de O`na yeterince saygı gösterirsen, O`ndan kudretli mucizeler yapmasını bekleyebilirsin.
Yığın Sahası: Bu Yığın Sahası, birçok ürünü depolama imkânı sağlıyor. Yığın Sahası`nın her genişletme aşamasına, her ürün türünden 32000 birim sığıyor. Fakat Yığın Sahası, yağmacılardan korunmuş değil.
Korsan Hisarı: Şehrin önündeki korsan hisarında ürkütücü bir korsan bayrağı sallanıyor. Korsan seferinde en fazla ganimeti ele geçirenleri bol bol mükafat bekliyor. Korsan puanlarının hesaplanan güne kadar çalınmaması için mürettebatını güçlendirmelisin.
Kule Harabesi: Bu kule harabesi bir zamanlar atalarımızın ailelerini adayı gösterdikleri devasa Helios Kulelerinden biriymiş. Biz kuleyi tekrar kurabilseydik gelecek için namlı günlerimizi simgeleyen bir anıt olarak aydınlığı işçilerimize daha çok çalışmaları için esin kaynağı olurdu.
Karaborsa: Karaborsa Altın veya başka bir hammadde karşılığında askeri birlikler satmanı sağlar. Başka birlik türleri satmak ve ticaret vergisini düşürmek için binayı geliştir. Diğer hükümdarlar sattığın birlikleri Ticaret Merkezleri`nde görebilir.