Karakterimiz karadaki savaşlarda bazı etkenlere sahiptir, bu etkenler ne kadar yüksekse onlar da o kadar güçlü demektir
Bu terimleri 17 başlık altında inceleyelim :
1> Uzmanlık
Şuanki mesleğinizi ifade eder. Her mesleğin kendine özel bir gücü vardır.
2> Seviye
Şuanki uzmanlık seviyeleridir. Seviyenin artması size Hüner Puanıları kazandırır, Uzmanlığınızla ilgili yetenekleri açabilmek için gerekli olan hüner puanları.
3> HP (Sağlık Puanı)
HP'niz 0 olduğunda ölürsünüz. Öldüğünüzde son ziyaret etmiş olduğunuz limanda doğarsınız.
4> SP (Dayanıklılık Puanı)
SP enerjiyi ifade eder. Materyal toplarken, silahlar-kıyafetler ve iksirler yaparken, ve düşmana saldırırken yetenek kullandığınızda SP'niz düşer.
5> Saldırı
Saldırı gücü sizin düşmanınıza ne kadar hasar verebileceğinizi belirleyen etkenlerden biridir.
6> Defans
Defans gücü düşmanınızdan ne kadar hasar alacağınızı belirleyen etkenlerden biridir.
7> İsabet Oranı
İsabet Oranı isabetinizin ne kadar iyi olduğunu belirler. Doğal olarak düşmanınıza ne kadar hasar verebileceğini de belirler.
8> Engelleme
Düşmanınızın saldırısından ne kadar kaçınabileceğinizi belirler. Doğal olarak düşmanınızdan ne kadar hasar alacağınızı da belirler.
9> Kritik Saldırı
Düşmanınıza ne kolaylıkla 2 kat fazla vurabileceğinizi belirler.
10> Kritik Saldırı Dayanıklılığı
Düşmanınızın vurabileceği Kritik Saldırı’dan ne kadar kolay kaçınabileceğinizi belirler.
11> Saldırı Bonusu
Düşmanınıza ne kadar ekstra hasar verebileceğinizi belirler.
12> Saldırı Direnci
Düşmanınızın vurabileceği ekstra hasardan ne kolaylıkça kaçınabileceğinizi belirler.
13> Savuşturmak
Düşmanınızın verebileceği hasarı ne kadar engelleyebileceğinizi, bunu ne kadar düşürebileceğinizi belirler.
14> Teknik
Özel bir yetenek kullanırken düşmanınıza ne kolaylıkla vurabileceğinizi belirler.
15> Reaksiyon
Düşmanınızın kullanabileceği özel yeteneklerden (Tanrının Öfkesi, Kılıç Dansı, Kutsal Silahın Öpücüğü, Palanın Ruhu) ne kolaylıkla kaçabileceğinizi belirler.
16> Fizik
Düşmanınızın vurabileceği özel vuruşlardan (Haemorrhage, Kalp Zayıflığı, Zehir) ne kolaylıkla kaçabileceğinizi belirler.
17> İrade Gücü
Düşmanınızın vurabileceği özel vuruşlardan (Uyutmak, Baş Dönmesi, Yavaşlatmak) ne kolaylıkla kaçınabileceğinizi belirler.
Son düzenleme: