Tayfun Bey
Daimi Üye
Bu gün sizlere bir haritadaki herhangi bir mobu (canavar, boss, yaratık ne derseniz) öldürdükten sonra o bölgede yeniden doğması için geçen süreyi azaltmayı veya kısaltmayı anlatacağız
Öncelikle filezilladaki map isimlerini bilmemiz gerekiyor haritaları konunun en alt kısmında bulabilirsiniz
Şimdi hangi haritada yeniden doğma süresini düzenlemek istiyorsak o haritanın dosyasına filezilladan giriş yapalım;
Örneğin Vadi de bulunan mob’ların yeniden doğma süresini düzenlemek istiyoruz /usr/game/share/locale/turkey/map/.... (Hangi mapta düzenleme yapacaksanız oraya giriniz ) dizinine giriş yapıyoruz ve regen.txt dosyasını düzenlemek için açıyoruz
regen.txt açtıktan sonra resimdeki gibi satırlarla karşılaşırsınız.
Örneğin bir satırı inceleyelim;
NOT : r yerine m yazınız mob eklemek için
m 610 98 10 10 0 0 802 100 1 1093
Buradaki satırların anlamı ;
r : Sabit bir kavramdır , sabitlenen obje hakkında bize bilgi verir. ( Önemli değil )
610 : Mobun sabitlendiği koordinatın x ekseni.
98 : Mobun sabitlendiği koordinatın y ekseni.
10 : Önemli değil
0 : Önemli değil
0 : Önemli değil
80s : Mobun çıkış süresi ( 80 saniye )
100 : Önemli değil
1 : Önemli değil
1093 : Mob kodu
FTP'deki map isimleri şöyledir ;
metin2_map_a1" : Yongan Bölgesi ( Kırmızı Köy )
"metin2_map_a3" : Jayang Bölgesi
"metin2_map_b1" : Joan Bölgesi ( Sarı Köy )
"metin2_map_b3" : Bokjung Bölgesi
"metin2_map_c1" : Pyungmoo Bölgesi ( Mavi Köy )
"metin2_map_c3" : Bakra Bölgesi
"map_a2" : Seungryong Vadisi
"map_n_snowm_01" : Sohan Dağı
"metin2_map_n_desert_01" : Yongbi Çölü
"metin2_map_deviltower1" : Şeytan Kulesi
"metin2_map_guild_01" : Jungrang(Lonca Bölgesi)
"metin2_map_guild_02" : Waryong(Lonca Bölgesi)
"metin2_map_guild_03" : Imha(Lonca Bölgesi)
"metin2_guild_village_01" : Miryan(Lonca Savaşı)
"metin2_guild_village_02" : Songpa(Lonca Savaşı)
"metin2_guild_village_03" : Daeyami(Lonca Savaşı)
"metin2_map_milgyo" : Hwang Tapınağı
"metin2_map_monkeydungeon" : Maymun Zindanı(Kolay)
"metin2_map_monkeydungeon_02" : Maymun Zindanı(Normal)
"metin2_map_monkeydungeon_03" : Maymun Zindanı(Uzman)
"metin2_map_n_flame_01" : Ateş Diyarı
"metin2_map_spiderdungeon" : Örümcek Zindanı 1.Kat
"metin2_map_spiderdungeon_02" : Örümcek Zindanı 2.Kat
"metin2_map_spiderdungeon_03" : Örümcek Zindanı 3.Kat
"metin2_map_trent" : Hayalet Ormanı
"metin2_map_trent02" : Kızıl Orman
"metin2_map_WL_01" : Yılan Vadisi
"metin2_map_nusluck01" : Devler Diyarı
"metin2_map_skipia_dungeon_01" : Sürgün Mağarası 1.Kat
"metin2_map_skipia_dungeon_02" : Sürgün Mağarası 2.Kat
"metin2_map_devilscatacomb" : Şeytan'ın Catacombu
"metin2_map_CapeDragonHead" : Pelerin
"metin2_map_BayBlackSand" : Koy
"metin2_map_MT_Thunder" : Gök Gürültüsü
"metin2_map_dawnmistwood" : Şafak
İyi Forumlar
Öncelikle filezilladaki map isimlerini bilmemiz gerekiyor haritaları konunun en alt kısmında bulabilirsiniz
Şimdi hangi haritada yeniden doğma süresini düzenlemek istiyorsak o haritanın dosyasına filezilladan giriş yapalım;
Örneğin Vadi de bulunan mob’ların yeniden doğma süresini düzenlemek istiyoruz /usr/game/share/locale/turkey/map/.... (Hangi mapta düzenleme yapacaksanız oraya giriniz ) dizinine giriş yapıyoruz ve regen.txt dosyasını düzenlemek için açıyoruz
regen.txt açtıktan sonra resimdeki gibi satırlarla karşılaşırsınız.
Örneğin bir satırı inceleyelim;
NOT : r yerine m yazınız mob eklemek için
m 610 98 10 10 0 0 802 100 1 1093
Buradaki satırların anlamı ;
r : Sabit bir kavramdır , sabitlenen obje hakkında bize bilgi verir. ( Önemli değil )
610 : Mobun sabitlendiği koordinatın x ekseni.
98 : Mobun sabitlendiği koordinatın y ekseni.
10 : Önemli değil
0 : Önemli değil
0 : Önemli değil
80s : Mobun çıkış süresi ( 80 saniye )
100 : Önemli değil
1 : Önemli değil
1093 : Mob kodu
FTP'deki map isimleri şöyledir ;
metin2_map_a1" : Yongan Bölgesi ( Kırmızı Köy )
"metin2_map_a3" : Jayang Bölgesi
"metin2_map_b1" : Joan Bölgesi ( Sarı Köy )
"metin2_map_b3" : Bokjung Bölgesi
"metin2_map_c1" : Pyungmoo Bölgesi ( Mavi Köy )
"metin2_map_c3" : Bakra Bölgesi
"map_a2" : Seungryong Vadisi
"map_n_snowm_01" : Sohan Dağı
"metin2_map_n_desert_01" : Yongbi Çölü
"metin2_map_deviltower1" : Şeytan Kulesi
"metin2_map_guild_01" : Jungrang(Lonca Bölgesi)
"metin2_map_guild_02" : Waryong(Lonca Bölgesi)
"metin2_map_guild_03" : Imha(Lonca Bölgesi)
"metin2_guild_village_01" : Miryan(Lonca Savaşı)
"metin2_guild_village_02" : Songpa(Lonca Savaşı)
"metin2_guild_village_03" : Daeyami(Lonca Savaşı)
"metin2_map_milgyo" : Hwang Tapınağı
"metin2_map_monkeydungeon" : Maymun Zindanı(Kolay)
"metin2_map_monkeydungeon_02" : Maymun Zindanı(Normal)
"metin2_map_monkeydungeon_03" : Maymun Zindanı(Uzman)
"metin2_map_n_flame_01" : Ateş Diyarı
"metin2_map_spiderdungeon" : Örümcek Zindanı 1.Kat
"metin2_map_spiderdungeon_02" : Örümcek Zindanı 2.Kat
"metin2_map_spiderdungeon_03" : Örümcek Zindanı 3.Kat
"metin2_map_trent" : Hayalet Ormanı
"metin2_map_trent02" : Kızıl Orman
"metin2_map_WL_01" : Yılan Vadisi
"metin2_map_nusluck01" : Devler Diyarı
"metin2_map_skipia_dungeon_01" : Sürgün Mağarası 1.Kat
"metin2_map_skipia_dungeon_02" : Sürgün Mağarası 2.Kat
"metin2_map_devilscatacomb" : Şeytan'ın Catacombu
"metin2_map_CapeDragonHead" : Pelerin
"metin2_map_BayBlackSand" : Koy
"metin2_map_MT_Thunder" : Gök Gürültüsü
"metin2_map_dawnmistwood" : Şafak
İyi Forumlar