IMLEGEND
Aileden
MOW Kahraman Yetenekleri
Kahraman Yetenekleri
Güç: Güçe verilen her puan HP’yi 3, saldırı değerini %0.8 arttırır.
Emir: Emir’e verilen her puan yönetilebilen asker sayısını 1 arttırır.
Kıvraklık: Kıvraklığa verilen her puan defans değerini %0.5 arttırır.
Zeka: Zeka ‘ya verilen her puan MP değerini 3 arttırır.
Tüm puanlar paylara ayrılmıştır. Kahraman pencersinde gözükmezler.
Kıvraklık kahramanın hızını arttırmaz.
Ünite Sayısı
Kahramanların komuta edebileceği ünite sayısı aşağıdaki gibi hesaplanmaktadır. Üniteler = Kahramanın Emir Yeteneği + 40 * Kahraman Seviyesi + 10 Kahraman eğitim araştırma seviyesi
Atak
Atak = Silah Atak’ı * (1 + 0.008 * Güç) * (1 + 0.01 * Kahraman atak araştırma seviyesi)
Eğer giyilen bir silah yoksa 10 Atak puanı hesaplamaya dahil edilir.
Defans
Defans = [(50 + Zırh’dan gelen Defans) * (1 + 0.005 * Kıvraklık)] * (1 + 0.01 * Kahraman Zırh Araştırma seviyesi)
Can Puanı (HP)
Can Puanı = (500 + 3 * Güç + 10 * Kahraman seviyesi) * (1 + 0.01 * Kahraman kuvvet araştırma seviyesi) + Zırh’dan gelen Can
Her savaş bittğinde kahramanınızın canını kontrol edin, bu sayede kahramanınız sonraki savaşlar için hazır olacaktır. Özellikle NPC savaşlarında “Otomatiğe” alırsanız. Kıvraklık doğrudan HP eklemez, ama savaşlarda daha az can kaybı yaratır. Buda kahramanların “tank” olmasını sağlar. Her saniye de alınan hasar daha da azalır. Çoğu oyuncu bunu göz önüne alarak kahramanı ileri sürer ve az can kaybı yaşayan kahraman NPC’leri tutarken diğer askerler arkadan NPC’ye hasar verebilirler.
Her zaman için kahramanın can puanı tam değilse, yüzdelik şekilde can puanı artar. (Kahramanın Maksimum Can Puanının %5’i kadar.) + (Bandges yeteneğinin her seviyesinde %1) Her 4 dakikada gerçekleşir bu olay.
Hız Düşüşü
Eğer kahramanın yiyeceği biterse şehire dönmek zorunda kalır ve %17 oranında yavaşlar.