• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Nasıl bir server tutar?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan onurgs59
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Server Kaç Cap Olmalıdır?


  • Kullanılan toplam oy
    64

onurgs59

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
19 Haz 2009
Mesajlar
1,769
Puanı
504
Merhaba arkadaşlar

Reklam konumuz açılmadan henüz isim vermek istemiyorum.Serverımız için sizlerden öneri talep ediyoruz.Sizce nasıl bir server olmalı şu dönemde?Neler yapılırsa tutar?Ve en önemli soru kaç CAP?

Cap-Neden ve Önerilerinizi yazarsanız sevinirim.
İyi forumlar.
 
Cevaplar için teşekkürler.Biraz daha yoklama yapalım kararsızım şu an.
 
80 veya 90 cap olabilir 100 110 120 baydı artık milleti eski silkroad istiyoruz :cry:
 
80 veya 90 cap olabilir 100 110 120 baydı artık milleti eski silkroad istiyoruz :cry:

Şahsen kendi düşüncemde 80-90 yönünde.Fakat bunu tutturmak biraz problem işte.İsteyen var istemeyen var :) Anketede bakarsak çok karmaşık bir durum var ne yazık ki :/
 
80-90 Cap önceliğimiz halinde şuan.Fakat anket ve fikirlere de bakacağız.
 
Eğer imkanım olsaydı. 80 Cap Silk Satışlı eu/chn npc 8dg sun itemler +7 fb durumda başlangıçtada 8dg normal +5 set verirdim oyunuda kervana dayalı yapardım daima bunu yapmak istedim ama hep bir aksilik çıktı eldeki para gitti düşünmeni şiddetle tavsiye ederim kardeşim.
 
Dostum ankete bakacak olursan kafan çok karışır. Kendin güzelce düşün ve kararını ver. Fakat oyunda öyle bir sistem yapmalısın ki oyuncu sıkılmasın ve bırakmasın. Serverin kalabalık ve oyunun tutması için oyunun özellikleri ve sistem çok iyi olmak zorunda.
 
Dostum ankete bakacak olursan kafan çok karışır. Kendin güzelce düşün ve kararını ver. Fakat oyunda öyle bir sistem yapmalısın ki oyuncu sıkılmasın ve bırakmasın. Serverin kalabalık ve oyunun tutması için oyunun özellikleri ve sistem çok iyi olmak zorunda.

Düşünüyorum fakat sürekli bir döngü içerisindeyim.Bunun için dışardan yardım almam şart.Fikir veya cap için.Ne gibi sistem mesela?Düşüncelerinizi bekliyorum.
 
80 cap yapıcaksan isro gibi yapıcaksın isrodaki halini full orjinal oynamaya yapmadan isro sistemindeki gibi yapıcaksın ki milletin isrodaki anıları canlansın ve oyuna baglansın
 
80 cap yapıcaksan isro gibi yapıcaksın isrodaki halini full orjinal oynamaya yapmadan isro sistemindeki gibi yapıcaksın ki milletin isrodaki anıları canlansın ve oyuna baglansın
Düşüncemizde büyük öneme sahip 80cap ch.Tam olarak isro sistemi ile ilgili düşünceleriniz varsa özel mesaj ile iletmeniz faydalı olacaktır.
Maalesef fikirlerimiz arasında bile yok.
 
Düşünüyorum fakat sürekli bir döngü içerisindeyim.Bunun için dışardan yardım almam şart.Fikir veya cap için.Ne gibi sistem mesela?Düşüncelerinizi bekliyorum.
Şöyle anlatayım, oyuncular orijinal oyunun fazla bozulmasını istemiyor. Örnek veriyorum bi 80 cap chn server açtın bu serverde coinle felan sun alma sistemi olmayacak. Mesela bi mob sınırı koyacaksın. 5.000 mobda bir moon düşecek 10.000 mobda sun düşecek gibisinden. Emek serveri olacak kısacası. Adam oyuna başladıktan 1 hafta sonra sun seti düzemeyecek. Sun item satışı ve free silk olmayacak. Moblardan stone değil tablet düşecek, item kırdırıp elementlerden stone yapıcak. Bu verdiğim örnek sadece 80 cap server için geçerli.. Serverden servere özellikler değişir, kısacası biraz emek serveri olacak. Bildiğim bi 80 cap serveri vardı 2.5 yıldır açık ve az önce anlattığım özelliklerde aşağı yukarı. Ve oyuncusu 800+ sürekli. Moon düşürmek için göbeğim çatlamıştı bi ara oynarken. Uzun lafın kısası 80 cap açıcaksan emek serveri olacak her önüne gelen çoluk çocuk sun set yapamayacak. Bir serverin tutması için gerekli olan 2. etmen ise ve en önemli etmenler arasında Reklam var. Örnek veriyorum maxigameye ana sayfada bir yere reklam verebilirsin. Facebook sayfasında, twitter kısacası bütün sosyal medyada sayfayı açman gerkiyor. Ve bunları yapman için büyük bir sabır gerekli. İlk başta oyuncu az olabilir moralin bozulabilir çok doğal, fakat ilerleyen zamanlarda serverin özellikleri tatmin edecek bir şekildeyse o zaman oyuncunun artışını gördükten sonra iyiki bu işe kalkışmışım diyeceksin. Uzun lafın kısası sabrın varsa sorun yok demektir. :)
Bu arada şimdiden hayırlı olsun kardeşim serverin, umarım istediğin bir şekilde dolay ve emeğinin karşılığını alabilirsin.
 
[MENTION=99668]Alliance[/MENTION]

Çoğu kişi emek vermek istemiyoruz kolay olsun diyor ama ;)

Samsung Galaxy S4 Cihazımdan Tapatalk Kullanarak Gönderildi.
 
@Alliance

Çoğu kişi emek vermek istemiyoruz kolay olsun diyor ama ;)

Dediğim gibi denizim zorluk derecesinin biraz üstünde olacak rateler bu tatmin edici olabilir.

Gidip o zaman başlar başlamaz 120 cap server açsın adam, başlar başlamaz 120 olsun. Sun set ve silahlar üstünde olsun al sana hiç emek vermeden açılan bir server. :)

Yani 80 cap serverde free silk ve item satışı olmayacak. Ve drop rate ortanın biraz altı, kolayın üstü olacak bu kadar. :)
 
Geri
Üst