• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Rohan Online Oyun Hakkında

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Saint
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Saint

Banlanmış Üye
Aktiflik
K.Tarihi
26 Nis 2009
Mesajlar
969
Puanı
235
Konum
İstanbul
R.O.H.A.N Tarihi

Büyük Kaosun Alameti
Ohn; ve ırkların refaha kavuşmasını sağlayan 5 ırkın atalarına R.O.H.A.N. kıtasını emanet etti. Kıtadaki ilk beş ırk (Human, Giants, Elves, Halflings ve Dark Elves) bilgelikleri ve yetenekleri aracılığıyla kıtayı geliştirdiler. Ohn, her ırkın kültürünün özerk kalması için ırkların arazilerinin sınırlarına ejderler yerleştirdi.

Yakın zaman sonra, Human krallığında ciddi bir kaza meydana geldi. Kraute Del Lagos, hali hazırda hükümdar olan sefil abisine suikast düzenleyerek krallığı gaspetti. Kraute'nin 13 yıllır hükümdarlığı, son çocuğunun onu askeri devrimle tahttan indirmesine kadar sürdü.

Kraute'nin yardımcısı, Haillok, Human ülkesinden birkaç Human'la birlikte ayrıldı ve kıtanın kuzeyindeki Bahran Adası'nın başına geçti. Onlar Dhan ırkının babaları oldular.

Ardından bir süreliğine barış hakim oldu. Tüm ırklar ülkelerini inşa ederek ve başkentler oluşturarak gelişimlerine devam ettiler. Human krallığında, Paladin sistemi kurumsallaştı ve dini inancı yönlendirdi. Giant'lar topraklarını vahşi doğadan korumak için savaşçılar yetiştirdiler. Elf'ler büyü tedavisi üzerinde çalıştılar ve kültürel gelişime öncülük ettiler. Halfling'ler hayvanlarla bir arada yaşamanın yolunu açtılar. Dark Elf'ler büyü gücünü kendilerini koruma adına kullanmanın en üst mertebesine ulaştılar. Her kültürün ayrı ayrı mükemmelleşmesiyle, her ırk sükunet içinde yaşıyor gibi gözüküyordu.

history-img1.png



Hakikatin Tek Tanığı
Ejderlerin, ülke sınırlarında durmayı bırakmalarıyla birlikte Human Krallığı yabancı ülkelerle ilgili araştırmalar ve soruşturmalar başlattı. Human elçiler her ırkın başkentlerini ziyaret etti, ve ırklararası diplomasi temsilcileri gönderdiler. Dekan'lar, Bahran Adası'na yerleşip güçlerini toplayarak, daha önceden adaya yerleşmiş olan Dhan'larla karşı karşıya geldiler. Beklenmedik karşılaşmanın üstüne, çarpışma git gide hafifledi ve on senelik derin bir yıkımdan sonra ateşkes ilan edildi.

Ohn, ejderler tarafından uyarılamayacağından, beş ata, ana karadan tüm ırkları sürmeye karar verdiler. Yaratıklara ve cinlere dönüşen sayısız hayvan ve bitki ve bazı ırklar ataların emirlerini yerine getirerek kıtadaki ana ırklara saldırmaya başladılar. Birbirine yakın gelişmiş Elf ve Human ırkları arasındaki diplomasi böyle bir kargaşanın ortasında bile sürdürüldü ve melez ırk Half Elf'ler doğdu. Human ve Elf ırkları Half Elf ırkına şüphe ve endişeyle yaklaştı ve ülkelerinde barınmalarına müsade etmediler. Bunun yerine iki köy arasında bir köy inşa edildi ve Half Elf'lere sakin bir sığınak oldu. Half Elf'ler, Human ve Elf ırkları tarafından dışlandıkları için onlara düşmanlık beslediler ve bağımsız bir sınıf olarak karakterlerini güçlendirdiler.

Bu sırada, saldırıları engellemek için inşa edilen Gratt Kalesinde bekleyen paladinlerin, Human ırkının atası Roha ile karşılaşmaları için ellerinde bir şansları vardı. Ataların tüm ırkları sürme niyetleri öğrenilince, paladinler Roha tarafından ele geçirilmek yerine, Roha'ya kararlarını değiştirmeleri için yalvardılar. Elindekileri koruyabilecek paladin olan Edwin, kıtayı dolaştı ve ümitsizce karşı koymak için tüm yandaşlarını topladı.

history-img2.png


Haset ve Gazap
Yaptıkları unutulmaz hata kitleler arasında gerçeklerle birlikte yayılmaya başladı. Söylenti uzak ve geniş diyarlara kulaktan kulağa ulaştı. Atalar kıtayı terketmişlerdi. Atalar tüm ırklara sırtlarını çevirmişlerdi. Atalar, bizim bildiğimiz yaşamı yok etmeye çalışıyorlardı. Sonunda korku yayıldı ve büyüdü. Bütün organizmaların kalplerine yeteşen şüphe ve öfke dünyayı derin bir kaosa sürükledi. Regenon'un lideri Elf Kraliçesi Sila, dünyadaki gittikçe artan bulanıklığı görünce, tüm ırklara geniş bir barış görüşmesi için acilen elçiler yolladı. Buna rağmen, toplantıya yalnızca Human'lar ve Halfling'ler geldiler.

Elf'lerin ve Giant'ların pasif ve zayıf ruh yapısına canı sıkılan ve Human'ların göze batan kahramanlıklarına sinirlenen Dark Elf'ler, Human ve Elf ırklarını kıtada dışlamak için gizli bir ittifak pazarlığına giriştiler. Sadece üç ulus; Elf'ler, Human'lar ve Halfling'ler barış anlaşmasına dahil oldular. Giant'ların önde gelenleri, tarafsız kalma tutumunu benimseyen Half Elf'lere el uzattılar. Dhan'lar ve Dekan'lar, ateşkes ilanının üzerine, geçici bir süreliğine, kıtadaki gelişmeler devam ederken birbirlerini kontrol ettiler. Fakat tüm kıtada gittikçe artan savaşa girme atmosferi nedeniyle Bahran Adası'ndaki tüm yaratıklar bu iki ırkı işbirliği yapmaya zorladılar.

Zaman geçtikçe, dünya içinden çıkılmaz, derin bir cehennem halini alıyor ve tüm ırklar diğerleriyle çekişme içine giriyorlardı. Halen atalardan umudunu kesmeyenlere, atalarının kalbindeki son bir şans için bile savaşmaya hazır olanlara ve hayatta kalma umudu için olabildiğince savaşacak olanlara; gizem ve karanlığın dağıldığı bir şafak gibi bir dönem başlıyordu. Bu dönemde, bereketli toprak ve refah içinde bir yaşam özlemi geçmiş, dünyanın son mirası terkedilmiş toprakların her köşesine yerleşmişti. Şimdi, dünya refahını kendi ellerimizle kazanma zamanı. Ohn'un şürkanını kazanıp, 5 ırkın atalarına karşı misillemek için...

Büyük ata Ohn'un evlatları olan beş küçük atanın, ayrı ayrı kendi ırklarını olduğu zaman, Ohn, onların ırklarının, kendininkiler kadar mükemmel gözükmediklerini farketti. Eğer beş ata üzerindeki beş güç dengesi bozulsaydı Human ırkı ortadan kalkabilirdi. Ohn, Human'ların acınası halini görünce Ohn, kıtada yeni ağaçlar, yeşillikler ve kayalıklar olması için çaba harcadı. İlkel yaşama denk olan Human ırkı yaşamlarını zenginleştirmek için bunları sağlam ve faydalı araçlar haline dönüştürebilirlerdi.

Beş küçük ata, Ohn'un jesti üzerine kendi ırklarının damarlarında gizlenen kusurları kapatmaya çalışırken; Roha, Human ırkının zekası ve Ohn'un birlikteliğinin küçük ataları tehdit ettiği ve doğal kaynakların gasp edilip boşuna kullandığı iddiasını ortaya attı. Sonuç olarak Ohn tarafından sağlanan bolca doğal kaynak sayesinde kıtanın hızla gelişimi sağlandı ve ölümlü ırklar atalarının kararlarına tehdit oluşturacak güce geldiler.

Ohn'un parçalanarak ölmesi üzerine, 5 küçük atanın en kıdemlisi olan Roha, Silva'ya, atalara karşı potansiyel bir tehdit olan doğal kaynakları çürütmesini; ve Gail'e toprağı çorak hale getirmesini emretti. Öte yandan, Silva, tüm güvünü kullanarak, kıtanın her köşesinde gün yüzüne çıkan doğal kaynakları bir bir gizledi. R.O.H.A.N.: Bloof Feud'ün kurnaz ırkları, bir asırdan uzun süredir gizlenen ve karanlık tarafından canlandırılan yenileme, biriktirme ve üretme tekniklerini öğrendiler. Şimdi yaratıcı form olan dünya mirası herşeyi devralacak ve Human zekası ile atalarının dayanaklarını kıracaklar.

history-img3.png






Rohan Online Genel Bilgiler

R.O.H.A.N.: Blood Feud bir MMORPG (massively multiplayer online role-playing game) oyundur. oyun R.O.H.A.N.: Blood Feud kıtası üzerine kurulmuş zengin ve genişleyen, devamlı çevrimiçi bir dünyadır. Bu alan, yapılmayı bekleyen, en sıradandan en şanlısına bir çok görevle doludur. Dost ve düşman edinmek, sert savaşlara girmek ve benzersiz oyun özelliklerinin bolluğu oyuncuları koltuklarına bağlayacaktır. Oyunu diğer geleneksel MMORPG'lerden ayrı kılan bir çok özellik bulunmaktadır:

İNTİKAM: Oyunda başkaları tarafından katledilen oyuncular, katillerini kendi "Hit List"lerinde otomatik olarak kaydedilmiş bulacaklar. Dirilince, katillerinin yanına teleport olup intikam alma şansı bulacaklar.
KASABA SAVAŞLARI: Oyunda, 'guilds' olarak anılan gruplar R.O.H.A.N.: Blood Feud'deki her kasabayı yönetme imkanına sahiptir. Diğer gruplar, kasabanın kontrolünü ele geçirmek için, kasabayı kontrol eden grupla sivil bir savaş içine girebilirler. Bunlara ek olarak, varlıkların ve zenginlerin yaptığı ticari takaslardan kesilen bir haftalık tüm vergiler kazanana verilecektir.
ALIŞVERİŞ GÜVENLİĞİ: Oyuncudan oyuncuya satış işlemlerinin yapıldığı, içinde oyuncuların çeşitli yollarla alışveriş yapabileceği güvenli bir website dizayn edilmiştir.


ROHAN HARİTASI

rohanmap_new.jpg



Kıtanın merkezi, alçak dağlar ve ovalar nedeniyle rahat bir sıcak iklim bölgesidir. Engebeli dağlık arazi ve kutup iklimi kıtanın kuzeyinde iklimin ve coğrafyanın sert olmasına neden olmuştur. Güney bölgesinde Rai'ner Nehri boyunca nehrin doğu ve batısında geniş ovalar yer almaktadır. Volkanik olaylar sonucu oluşan kuzeydeki büyük adada, bazı noktalarda magmanın halen katılaşmaması nedeniyle sıcaklık yüksektir.

Şu anda, Human toprakları R.O.H.A.N. Kıtası'nın merkezinin batısında, onun güneyinde Elf toprakları ve iki ırkın melezi Half Elf'ler de merkez bölgenin doğusunda yer almaktadırlar. Kuzeydeki adada Dekan'lar ve suikastçi Dhan'lar yaşamaktadırlar. Bölge, gelecekte yeni ırkların ilavesiyle genişletilecektir.

Bölgeler Ve Kasabalar


Del Lagos / Einhore

Del Lagos
region-dellagos.png

Del Lagos, Human Krallığı'nı gururlandıran, sıcak iklimi ve bol ürünüyle, güzel ve sınırsız bir gölün çevrelediği verimli topraklardır. Gölü geçince, merkezinde Human inanç sembolü Trichia Seminary'nin bulunduğu kutsal Abundant Plains bulunur.

Kuzeyde, Del Lagos'taki suçluların idam edildiği Traitor's Guillotine bulunur. Doğudaki yeşil arazide eski Paladin Hall of Fame bulunmaktadır.

EinHore
town-einhoren.png


Rohan Kıtası'ndaki Human ırkı, hoş bir iklim ve bol doğal kaynaklara sahip Einhoren etrafında birleşmişlerdir.

Geçen zamanla birlikte, Einhoren, Human'ların başkenti olarak şekillenmiştir. Roha'ya şükranların sunulduğu büyük tapınak ve merkez ordu olan paladinlerin eğitim alanı merkezde bulunmaktadır. Kral ile veziri arasındaki kritik ulusal tartışmalar da burada sonuca bağlanmıştır. Einhoren iki büyük bölgeye ayrılmıştır: halkın ikamet ettiği yerleşim bölgesi olan köy ve köyden bir köprüyle ulaşılabilecek, kraliyet ve aristokratların bulunduğu kraliyet sarayı. Her iki bölge de saldırılardan korunmak için yüksek surlarla çevrilmiştir.

Via Marea - Bölge

Sağlam büyü güçlerine sahip Kraliçe Rima Regenon'un yönettiği Elf başkenti Vena, detaylı mimari ve güzel bahçelerden inşa edilmiştir. Kuzeyde, müstesna Elf wandlarının üretildiği Crea Workshop, orayı geçince Marea'ya şükranların sunulması için yapılmış Temple of Marea'nın bulunduğu Crossroad of Fate ve soyu tükenmiş Red Dragon'un bekçilik yaptığı Dragon Eyes bulunmaktadır. Kuzeybatıda, Elflerin atası Marea'nın bulunduğu suların ortasındaki Goddess's Fountain ve kuzeydoğuda, ork baskındalına karşı savunma amaçlı kurulan Gray Dawn Tower bulunmaktadır fakat iki tarafta yaratıklar tarafından ele geçirilmiştir.

Vena - Kasaba
Elf'lerin başkenti Vena, güçlü bir büyücü ve Elf temsilcisi olan Sila Mayor Regenon tarafından yönetilmektedir.

Elf Krallığı'nın başkenti, bir sanat şehri olduğu kadar zarif güzelliğiyle de bilinir. Başlangıçtan beri estetik bir yapıyla inşa edilen şehrin bina ve bahçe düzenlemesi aynı düzeyde zariftir. Regen, orjinal Elf başkenti idi; fakat yaratıklar saldırıp ele geçirdikten sonra Elfler ikinci başkentleri olan Vena'ya göç ettiler. Orjinal başkent daha sonra merkezinde bir zindan olan çorak bir yere dönüştü.

Morrisen - Bölge

Rohan Kıtası'nın güneydoğusunda bulunan Morrisen; Human ve Elf ırkları tarafından dışlanan, sürülen, aidiyet duygusundan yoksun Half Elf'ler tarafından kurulmuştur.

Bir zamanların Halfling astronomi mabedi, şimdinin yaratıkların kalesi olan Sirka Observatory; etrafını Human'lardan ve yaratıklardan korumak için inşşa edilmiş olan Tempest Watchout; Half Elf'lerin olağan üstü mayalama yetenekleri sayesinde ün kazanan, eskiden Tranquil Forest'ta bulunan Bergendy Brewery; hepsi yaratıkların saldırıları nedeniyle yasak bölge ilan edilmişlerdir. İlk Half Elf'lerin ve onların manevi liderlerinin kalıntılarının yakıldığı yer olan Spiritual Haven, terk edilmiş ve yaratıkların yaşam alanı haline gelmiştir.

Kai'non - Kasaba

Kai'non, Rohan Kıtası'nın güneydoğusunda, Elf'ler tarafından, ana karadar göç eden Elf'lerin ve Human'ların arasında tasarlanan bir yere kurulmuştur.

Diğer gruplara aidiyet duygusu kalmayan ve Human'lar tarafından kurulan şehirde asimilasyonları başarısız olan Half Elf'ler, kıtanın güneyinde bir araya gelip bağımsız bir yerleşke kurdular. Kurulduktan sonra, tüm kıtaya yayılmış bütün Half Elf'ler Kai'non'da toplanmaya başlatı ve nüfusları diğer ırkların şehirleriyle karşılaştırılabilecek kadar arttı. Half Elf'lerin göçebe eğilimleri nedeniyle şehir surları veya dikkat çekici mimarileri bulunmaz. Dış yardımları hoş karşılamayan ve site halinde birleşik yaşamak yerine ayrı ayrı, çadıra benzer barınaklarda sürdürülen bir yaşamı benimsemiştirler.

Armenes - Bölge

Kuzeydeki ilahi yıkımdan kaçan son ejder Armenes, torunları olan Dekan'lar oluştuktan sonra yok edildi. Dekan'lar, Bahran Island'ın batısına yerleştiler ve orayı Armenes diye, başkentini de Rev'Decca diye adlandırdılar.

Dekan'lar; yakındaki Dhan'lardan ve tanımlanamayan yaratıklardan gelen saldırıları ve Human'lar, Elf'ler ve Half elf'ler tarafından uzaktan yönlendirilen tehlikeleri savuşturmak zorunda kaldılar. Başlangıçta, Armenes Altar köklerin unutulmaması için inşa edildi. Şimdilerde, Aslen Battlefield'dan Dragon's Sacred Grounds'a kadar Dhan'lara karşı verilen şiddetli savaşın izleriyle dolu olan büyük ormana, atalarına karşı verdikleri savaşta ejderlerin kalıntıları saçıldı.

Rev'Decca - Kasaba

Armenes tarafından doğurulduklarından sonra geniş alana yayılan Dekan'lar, bu tuhaf ortama uyum sağlamaya çalıştılar.

Karizmatik Ferdinante Don Endriago'nun altında birleşen Dekan'lar Armenes yakınlarında kendi savunmalarını geliştirmeye başladılar. Topluca, başkentleri Rev'Decca'yı inşa ettiler. Kral Ferdinante Don Endriago, suyun yüzeyinde inşa edilen kraliyet sarayında, şehrin derinliğinde ikamet etti. Mağazalar ve büyük tesisler, büyük çeşmenin etrafında dairesel şekilde dizildiler. Şehirden çıkışı tek kapının sağlaması ve şehrin eteklerinde bulunan surlar, izolasyonist eğilimlerini göstermektedir. Sokaklarında ejderha şeklinde taş heykeller ve süslemeler bulunur.

E.Bahran island - Bölge

Devrik kral Kraute Del Lagos, destekçileri ve yakın arkadaşı ve koşulsuz destekçisi olan Haillok, Rohan Kıtası'nı terkedip Bahran Island'ın doğusuna yerleştiler.

İnsanlardan ayırdedilmek için kendilerini Dhan'lar olarak adlandırdılar ve Par'Talucca'yı kurdular. Eski moda Dhan başkentini, doğal bir izolasyon sağlayan dağlar dairesel şekilde çevrelemektedir. Kenarındaki nehrin merkezinde, Ohn'a şükranlarını sunmak için inşa edilen Temple of Ohn bulunur ve nehrin yukarısında Edoneh'i andıran bir kaya bulunmaktadır. Güneyinde, yüce Haillok'u onurlandırmak için kurulan Haillok Mamorial ve Dhan adetlerinin ve gücünün sergilenmesi için kurulan Hermit's Hideout bulunmaktadır.

Par'Talucca - Kasaba

2. Human kralı Ferrikhan Del Lagos ile çatışmaların sonucunda tahtın devredilmesiyle birlikte, Kraute Del Lagos, Ferrikhan'ın karısı Kraliçe Caronia ve ordunun desteğiyle birlikte tümüyle devrildi.

Kendi heyetiyle birlikde Human başkenti Einhoren'den ayrıldılar ve uzak kuzeybatıdaki Bahran Island'a ulaştılar. Devrik lider, dağlarla çevrili bir havza bulunca şuanki Dhan başkenti Par'Talucca'yı kurdu ve savunma için şehrin dışında bir kanal oluşturdu. Görünüşünün altında Human mimarisinden esintiler bulunan Par'Talucca daha çok ahşap materyallerden dizayn edilmiştir.

IGNIS - Bölge

Volkanlarda kaplanmış bu bölgenin dağları yüksek ve amansızdır. Lav veren aktiv volkanlar sadece Flox ve Dark Elf başkenti Montt'tur.

Dağların çoğu pasiftir ve üzerlerinde sadece duman tüter. Bu nedenle, Scorching Canyon ve Birthplace of Purity bitki örtüsünden yoksundurlar ve volkan külleri nedeniyle siyah bir yüzeyle kaplıdırlar. Fakat diğer bölgeler büyük ormanlarla kaplıdır. Ignis'teki çoğu ağaç, tropikal iklim nedeniyle geniş yapraklıdır.


MONTT - Kasaba


Ignis'in volkanlarla dolu olması nedeniyle, Dark Elf'ler, Montt'u bunaltıcı sıcağa dayanıklı büyük bir kale olarak inşa ettiler ve şimdiye kadar dağılan tüm ailelerin toplanmasıyla bir meclis kuruldu ve Montt için yeni bir kral seçildi. Montt'un yüksek surları sıcak geçirmez özel bir materyalden yapılmıştır ve Dark Elf mimarisinin özelliklerini ve gururunu yansıtır. Şu anki kral Kanos Lyonan'ın sarayı yabancıları caydırıcı şekilde özenle yapılmıştır. Dark Elf'ler ulaşımları ve günlük yaşamları için özel kara büyüleri üzerinde çalışırlar.

Draht - Bölge

Küçük köylerin birbirleriyle bağlantı kurmasıyla birlikte Giant'lar güçlerini birleştirip genişleriler ve yeni bir ülke kurdular. Başkenti Etton olan kutup arazisi üzerinde kurulan Draht, Giant Ulusu olarak tanınmaya başlandı. Sıcak hava dalgasının bu bölgeden çekilmesiyle birlikte kutup soğuğu bölgenin geneline hakim oldu.

ETTON - Kasaba

Küçük köylerin birleşmesiyle oluşan Giant başkenti Etton, Giant savaşçılarına Rohan kıtasından izole edilmiş bir çalışma alanı sağladı. Giant'lar, canavalar olarak algılanıyor olsalar da yaptıkları ayrıntılı ve ince taş işçiliği nezaketlerini göstermektedir. Etton'ı saran detaylı taş işçiliği Giant'ların yeteneklerini yansıtmaktadır.



ARAZİLER

VARVYLON


Varvylon, yemyeşil ormanlar çevrili Human başkenti Einhoren'in kuzeyindedir.
Nehirdeki adada yapılmış olan Bothan Penitentiary'deki mahkumlar bir isyan başlattılar. Bothan Penitentiary'yi kontrol altına aldılar ve kimsenin oraya ulaşamamasını sağladılar. Kuzeydoğuda, Hushed Forest'ı geçince, suçlular için Spire of Redemption'ı inşa ettiler. Atalar, Caronia'nın anısına Caronia's Tomb'u yaratıklarla doldurdular. Caronia, Sergio Del Lagos'a krallığını geri alması için yardım eden annesidir. Shrouded Mansion, Altar of Roha, ve Birch Tower, yaratıklar tarafından istila edilmiş durumdadırlar.

GEIZAN

Geizan, Half-Elf başkenti Kai'non'un kuzeyinde yer almaktadır.
Geizan'ın merkezindeki Temple of Silva, Gnilflah'lar tarafından, ataları Silva'nın anısına yapılmıştır.
Kuzeybatıdaki Topaz Quarry ve Tormaline Quarry'yi Human'lar ve Gnilflah'lar beraber yapmışlardır.
Fakat, yaratıklar öfkelendikleri zaman, tüm madenciler Temple of Silva'yı ve Quarry'leri geride bırakarak Geizan'ı terkettiler.
Ormanın derinliklerindeki Black Dragon Sanctuary, Gnilflah'lar tarafından, korktukları Black Dragon'u kontrol altında tutmak için inşa edildi.

LIOM

Liom, Dekan başkenti Rev'Decca'nın güneyindedir ve Armenes yolundan kolayca ulaşılabilir.
Öte yandan; Diabolo Garden, Myrtle Woods, ve Forgotten Fortress, atalar tarafından kıtadaki ırkların öldürülmesi için yaratıklarla doldurulduğundan beri bu bölgeye girmek çok tehlikelidir.

DHARVEGAWAN



Dharvegawan Dhan başkenti Par'Talucca'nın güneyinde yer almaktadır.
Ağaçlar kaşifleri engeller ve kolay geçit vermezler.
Vahşi yaratıklar, bu bölgedeki tüm canlıları tehdit etmektedirler.
Karanlık güçlerin bir araya geldiği Origin of Necromancy ve Heart of Flame'de ekstra dikkatli olun.

KOWARRE

Kowarre, Giant'ların ve Gnilflah'ların birbirlerine karşı koydukları yerdir.
Doğudan batıya akan Ezker Nehri, Kowarre'yi kuzey ve güney olmak üzere iki ayrı bölgeye ayırır.
Kuzey kısım, büyük kayalar ve kardan oluşmaktadır ve bu bölgede Giant kampları vardır.
Güney kısım ise otlaklardan oluşur ve bu bölgede de Gnilflah kampları bulunmaktadır.
Ezker Island, bu iki farklı bölgeyi birleştirmektedir.

EIBACH


Eibach, Dark Elf'lerin Ignis'i ve Gnilflah'ların Rima'sı arasında bulunmaktadır.
Kuzey bölgesi ağaçlar ve otlaklarda, güney bölgesi volkan bölgelerinden oluşmaktadır.
Akıllı Gnilflah'lar Dark Elf bölgesinin yanında bazı sıcak su kaynakları buldular ve bu tahıl büyütmek için bu sıcak su kaynaklarını sıvı ilaç üretmek için de mineral suları kullandılar.

RIMA

Rima, soğuk kuzeyin ve sıcak güneyin arasında kaldığı için geniş bir hava şartı skalasına sahiptir.
Kuzeyde bol ve kalın ağaçlar olmasına karşın, güneyde az ağaç ve geniş otlaklar bulunmaktadır.
Güneydoğudaki dağda, bir taş ocağı ve maden bulunmaktadır.
Diğer bölgeleri, alçak tepeler ve ovalardan oluşmaktadır.

SHIELYNTH

Shielynth, Shilayah ile birlikte ortaya çıkmıştır.
Shilayah'dan sonra, kaşifler tarafından hemen bulunmuştur.
Shielynth'in merkezinde, Rohan'da daha önce görülmemiş bir kabus ortaya çıkmıştır.
Bu bölge, kaşifler tarafından "Devil's Fortress" (Şeytanın Kalesi) olarak anılmaktadır.

SHILAYAH

Dekan başkentinin doğusunda ve kıtanın en kuzeybatısında bulundan Shilayah uzun süre gizli kalmıştır. Ancak, son zamanlarda araştırmacılar tarafından keşfedilmiştir.
Shilayah, büyük mavi ejderin kutsal toprakları olduğu için, Dekan'lar tarafından diğerlerine karşı düşmanlıklar korunmuştur, bu yüzden kaşifler tarafından farkedilememiştir.
Ancak, meraklı Human'lar, Half Elf'ler ve Gnilflah'lar, Liom ve Varvylon üzerinden Armenes'i geçen yeni bir yol keşfettiler.
Shilayah'ın üç tarafı okyanusla çevrilidir ve arazisi Armenes ya da batı Bahran Adası'na benzemez.
Bu bölge genellikle kaya ve çakıllardan oluşmaktadır.

AEVRAURY

Aevraury, Elf başketi Vena'nın batısında ve Half Elf başkenti Kai'non'un güneyinde yar almaktadır. Aevraury; orklar, ataların şiddeti altında büyüyen yıkım için doğmuş yaratıklar ve kıtadaki ırklar tarafından mahvedilmiş durumdadır.
Denizi koruyan fakat ataların emirleri ile hareket eden asil deniz ejderinin gerçek torunları Serpenter'ler, zararsız gezginleri tehdit ederek kendi kamplarını koruyorlar.
Orc Fortress'ın bulunduğu kuzeybatıdaki orman bir ork kalesi gibidir. Büyücülerin ortak bir laboratuar inşa ettiği ve dünyayı kasıp kavuran kaosun neden olduğu ihanetin gerçekleştiği yer olan, uzak kuzey batıdaki Verrat Island, tanımlanamayan organizmalar ve yaratıklarla doludur.
 
Geri
Üst