PageMaster
Aileden
[*=left]Rehberin İçeriği
{+}Başlangıç
{+}Sınıfın ana özellikleri
{+}Sınıfın kullandığı silahlar ve özellikleri [farm/parti]
{+}Sınıfın kullandığı takılar ve ruh taşları
{+}Sınıfın kullanımına uygun petler ve özellikleri
{+}Sınıfa ait önemli yetenekler
{+}Sınıfın partideki yeri
{+}Sınıfın giyebileceği zırhlar
{+}Kemere takılabilecek petler
{+}Sonuç
[Başlangıçta…]
Eğitmen&Ruhların Efendisi sınıfı başlangıçta sıkıcı olarak gözükebilir ancak her level atladığınızda bir o kadarda zevkli olan bir sınıftır. Rehberin ilerleyen kısımlarında sizlerde anlayacaksınızdır
[Eğitmen&Ruhların Efendisi'nin Ana Özellikleri]
Eğitmen&Ruhların Efendisi diğer sınıflara göre daha çok pete bağlı bir sınıftır. Eğitmen&Ruhların Efendisi iki sınıfın karması gibidir, tam olarak ifade edersek Şövalye ve Rahip'ten alınmış bazı atak ve kişisel kutsaması olmasıdır. Eğitmen&Ruhların Efendisi'nin tamamiyle yaratıklara verdiği kutsamaları onu diğer çağrıcı sınıflardan ayıran belirleyici özelliğidir...
[Eğitmen&Ruhların Efendisi'nin Kullandığı Silahlar ve Özellikleri{Farm/Parti}]
Farm yapma kolaylığı bulunabilen bir sınıf, fakat kullanılan silaha göre ve pete göre bu serilik değişebiliyor.
Partilerde genelde fiziksel atakçı olarak yer alırlar. Fiziksel atakçı olmasada, Eğitmen&Ruhların Efendisi sınıfı sihirsel atakçı olarakta kolay parti bulur.
Yaratıklara verdiği özel kutsamalar ile partilerde aranan sınıftır...
Fiziksel atakçı olarak savaşmak istiyorsanız: Çift Elli Topuz veya Tek Elli Topuz + Kalkan kullanmanız gerekmektedir.
Sihirsel atakçı olarak savaşmak istiyorsanız: Çift Elli Asa, kullanmanız gerekmektedir.
Sihirli Atak:
Fiziksel Atak:
Fiziksel atak: Yakın dövüştür, yakın dövüşte atak biraz ağırdır, ama yarattığı hasarlar üst düzeydedir.
Sihirsel atak: Uzak dövüştür, uzak dövüşte atak seridir, ama yarattığı hasarlar orta düzeydedir.
[Eğitmen&Ruhların Efendisi'nin Kullandığı Takılar ve Ruh Taşları]
Zırhlara ruh Taşları işlenebilir, yani genel istatistikleri artıracak taşlar.
(zekâ, zindelik, bilgelik…) fragmanlarda donanım eşyalarının oldukları gibi etkili olmaları için minimum seviye sistemine tabiler:
Fragmanın üzerinde gereken seviye yazılıdır,
(20, 40, 60,80, 100, 120, 140…)
Eğitmen&Ruhların Efendisi sınıfına en uygun taşlar bunlardır;
Sihir ataklarına karşı bir sempatiniz varsa: zeka,bilgelik,zindelik,
Fiziksel atak isteyenlere:Güç,zindelik,çeviklik taşları takılmalıdır.
İkonlar:
Zindelik|Bilgelik|Güç|Zeka|Çeviklik
Ruh Taşı, eşyaya nasıl işlenir?
İlk olarak her şehirde bulunan “ Ruh Taşı Ustası”na gidiyoruz…
Resmi Orjinal Boyutunda Görüntülemek İçin Buraya Tıklayın 1601x1189px.
Sonra “Ruh Taşı” ekleyeceğimiz eşyayı orada ki kutucuğa koyuyoruz ardından “Ruh Taşı”nı altta ki numaralı kutucuğa yerleştirdikten sonra gereken bedeli ödeyip “Onay” a basıyoruz.
Resmi Orjinal Boyutunda Görüntülemek İçin Buraya Tıklayın 1597x1190px.
Takı olaraksa taktığımız silaha göre değişmektedir...
Fiziksel atak kullananlar için;
Küpeefans, defans
Yüzük:Atak
Kolye:Hp Rejerasyon
Sihirsel atak kullananlar için;
Küpeefans
Yüzük:Sihirli atak
Kolye:Mp Rejerasyon
Verenler kullanılmalıdır.
Eğitmen&Ruhların Efendisi'nin Kullanımına Uygun Petler ve Özellikleri]
Yaratıklar bizim en iyi savaş arkadaşımızdır. Eğitmen&Ruhların Efendisi sınıfı nasıl yaratıklar kullanabilir?
Sorularınızın cevabı:
Eğer bir fiziksel atakcıysanız Temelden Eşsize doğru: Panter , Ork , Şahin-Adam , Eimus , Sentor , Serber , Cin , Koala , kullanmalısınız.
Eğer bir sihirsel atakcıysanız Temelden Eşsize doğru: Piliç , Kırmızı Peri , Salamandra , Tafari , Melek , Cin , Beyaz Ejderha , Koala , kullanmalısınız.
Petlerin Birliği ve Özelliği:
PANTER: Panter temel bir yaratıktır, evcilleştirmesi kolay ancak her yaratık gibi yanma riski taşıyor. Fiziksel atak veren birliği ilkten sona şöyle olmaktadır:
İlk Birlik:55
İkinci Birlik:90
Üçüncü Birlik:125
ORK : Ork Olağan bir yaratıktır evcilleştirilmesi minimum seviyededir her yaratık gibi yanma riski taşıyor. Fiziksel atak ve fiziksel defans veren birliği ilkten sona şöyle olmaktadır:
İlk Birlik:63
İkinci Birlik:105
Üçüncü Birlik:147
ŞAHİN-ADAM: Şahin-Adam Olağan Özel bir yaratıktır evcilleştirmesi orta düzeydedir her yaratık gibi yanma riski taşıyor. Fiziksel atak ve fiziksel defans veren birliği ilkten sona şöyle olmaktadır:
İlk Birlik:77
İkinci Birlik:126
Üçüncü Birlik:175
EİMUS: Eimus Nadir bir yaratıktır evcilleştirmesi nadir düzeydedir her yaratık gibi yanma riski taşıyor. Blokaj ve fiziksel atak veren birliği ilkten sona şöyle olmaktadır:
İlk Birlik:120 Blokaj & 98 Atak
İkinci Birlik:240 Blokaj & 161 Atak
Üçüncü Birlik:360 Blokaj & 224 Atak
SENTOR: Sentor Nadir bir yaratıktır evcilleştirmesi nadir düzeydedir her yaratık gibi yanma riski taşıyor. Fiziksel atak veren birliği ilkten sona şöyle olmaktadır:
İlk Birlik:140
İkinci Birlik:230
Üçüncü Birlik:320
SERBER: Serber Efsanevi bir yaratıktır evilleştirilmesi zor düzeydedir her yaratık gibi yanma riski taşıyor. Fiziksel atak ve isabet veren birliği ilkten sona şöyle olmaktadır:
İlk Birlik:Atak 112 & İsabet +26.9
İkinci Birlik:Atak 182 & İsabet +43.7
Üçüncü birlik:Atak 252 & İsabet +60.5
CİN: Cin Efsanevi bir yaratıktır evcilleştirilmesi zor düzeydedir her yaratık gibi yanma riski taşıyor. Fiziksel atak fiziksel defans veren birliği ilkten sona şöyle olmaktadır:
İlk Birlik:112
İkinci Birlik:182
Üçüncü Birlik:252
KOALA: Koala Eşsiz bir yaratıktır evcilleştirilmeden "Ayılar İni Mağazası"nda satılmaktadır. Kritik vuruş veren birliği ilkten sona şöyle olmaktadır:
İlk Birlik:3%
İkinci Birlik:5%
Üçüncü Birlik:%7
Sihirsel Atak kullananların peti ve birlikleri:
Piliç: Piliç temel bir yaratıktır evcilleştirilmesi kolay düzeydedir, İsabet veren birliği ilkten sona şöyle olmaktadır:
İlk Birlik:+13.3
İkinci Birlik:+21.8
Üçüncü Birlik:+30.3
Kırmızı Peri: Kırmızı Peri olağan bir yaratıktır evcilleştirilmesi minimum düzeydedir her yaratık gibi yanma riski taşıyor. Sihirli atak veren birliği ilkten sona şöyle olmaktadır:
İlk Birlik:90
ikinci Birlik:150
üçüncü Birlik:210
Salamandra: Salamandra Olağan Özel bir yaratıktır evcilleştirilmesi orta düzeydedir her yaratık gibi yanma riski taşıyor. Sihirli atak ve Fiziksel atak veren birliği ilkten sona şöyle olmaktadır:
İlk Birlik:77 Atak & 77 Sihirli Atak
İkinci Birlik:126 Atak & 126 Sihirli Atak
Üçüncü Birlik:175 Atak & 175 Sihirli Atak
Tafari: Tafari nadir bir yaratıktır evcilleştirmesi nadir düzeydedir her yaratık gibi yanma riski taşıyor. Sihirli atak veren birliği ilkten sona şöyle olmaktadır:
İlk Birlik:140
İkinci Birlik:230
Üçüncü Birlik:320
Melek: Melek nadir bir yaratıktır evcilleştirilmesi nadir düzeydedir her yaratık gibi yanma riski taşıyor. Sihirli atak fiziksel defans veren birliği ilkten sona şöyle olmaktadır:
İlk Birlik:98
İkinci Birlik:161
Üçüncü Birlik:224
Mistik Cin: Mistik Cin efsanevi bir yaratıktır evcilleştirilmesi zor düzeydedir her yaratık gibi yanma riski taşıyor. Sihirli atak sihirli defans veren birliği ilkten sona şöyle olmaktadır:
İlk Birlik:112
İkinci Birlik:182
Üçüncü Birlik:252
Beyaz Ejderha: Beyaz Ejderha Eşsiz bir yaratıktır evcilleştirilmesi çok zor düzeydedir her yaratık gibi yanma riski taşıyor. Sihirli atak Fiziksel defans veren birliği ilkten sona şöyle olmaktadır:
İlk Birlik:133
İkinci Birlik:217
Üçüncü Birlik:301
[Eğitmen&Ruhların Efendisi Sınıfına Ait Önemli Yetenekler]
Tanrısal İkram: Yaratığın bütün HP-MP’lerini size restore etmek için onu kurban eder. Yaratık bu ölüm sonrası tecrübe kaybetmez.
Yaratık Kontrolü: Aynı anda kontrol edebileceğiniz yaratık sayısını belirler.
Yaratık Bakımı: Seçilmiş yaratığın hızlıca HP’lerini restore eder.
Yaratık Restorasyonu: Yaratığın HP’lerini restore edip rejenerasyonunu artırır.
Çift Çağrı: Kısaca zaman sayacını iki yaratığı aynı anda çağırdığınız zaman durdurur. İkinci yaratığın çağrı süresini uzatır.
Kutsal Öfke: Hedeflenmiş yaratıkla etrafındaki yaratıkların bütün kutsamalarını iptal eder.
Gök Tapınağı: Hedeflenmiş yaratığın yakınlarında bulunan yaratıkların HP-MP’lerini restore eder.
Üstün Güç Beslenmesi: Sahibinin yakınında bulunduğu sürece seçilmiş yaratığın gücünü artırır. Aynı anda sadece bir tane üstün beslenme kullanılabilir.
Üstün Zindelik Beslenmesi: Sahibinin yakınında bulunduğu sürece seçilmiş yaratığın zindeliğini artırır. Aynı anda sadece bir tane üstün beslenme kullanılabilir.
Üstün Bilgelik Beslenmesi: Sahibinin yakınında bulunduğu sürece seçilmiş yaratığın bilgeliğini artırır. Aynı anda sadece bir tane üstün beslenme kullanılabilir.
Üstün Zeka Beslenmesi: Sahibinin yakınında bulunduğu sürece seçilmiş yaratığın zekasını artırır. Aynı anda sadece bir tane üstün beslenme kullanılabilir.
Fiziksel Atakçıların Atak Skilleri:
Işıklı Darbe: Silah kutsal güçleri ekleyip hedefe saldırır.
Kutsal Vuruş: Hedefi bir çapraz işaret çıkaracak biçimde iki kere vurur.
Yüce Parlak Işık: Kuvvetli bir ışık enerjisiyle silahı sihirlendirip ekstra hasarlara maruz bırakır.
Sihirsel Atakçıların Atak Skilleri:
Işık Parçası: Temel sihir hedefe elementsiz bir enerji sayesinde hücum eder.
Flaş: Hedefe üstünde kör edici parlak bir ışık saçıp isabetini azaltır.
Parıldayan Silah: Kuvvetli bir ışık enerjisiyle silahı sihirlendirip ekstra hasarlara maruz bırakır.
Dondurucu Darbe: Hedefin atak hızını azaltıp onda hasarlar yaratan buzdan bir mızrak fırlatır.
Asit Yağmuru: Düşmanın defansını azaltıp zaman üstünde hasara tabi tutar.
Ve en önemliler:
Evcilleştirme: Yaratık evcilleştirmesini sağlar. Gereken: eş yaratığın ismini taşıyan bir boş yaratık kartı. Dikkat : Deneme başarısız olursa kart yok olacak!
Yardım: Kullanıcının küçük bir kısım HP’sini restore eder.
[Eğitmen&Ruhların Efendisi Sınıfı'nın Partideki Yeri]
Eğitmen&Ruhların Efendisi Sınıfı'nın paritdeki yeri:
Hem Atağa Yardımcı,
Hem Yaratıkları Kutsayıp, Heal Restoraston Verebiliyor,
Hemde Skiller Diğer Petleri Kuvvetlendiriyor,
Devalı Eğitmen&Ruhların Efendisi saldırır, o bakar kutsar ve iyileştirir kısaca: Yaratıkların rahibidir.
Usta büyüleri ile mobların defansını azaltabiliyor!
[Eğitmen&Ruhların Efendisi Sınıfı’nın Giyebileceği Zırhlar]
1-80’ne kadar kendi ırklarının zırhlarını giyebilirler bunların isimleri:
Beyaz Manto(R2)
Gümüş Manto(R2)
Platin Manto(R3)
Kutsanmış Manto(R4)
80’den 170’e kadar ise “Çağrıcı Zırhı” yazan her zırhı giyebilirler.
{+}Sınıfın ana özellikleri
{+}Sınıfın kullandığı silahlar ve özellikleri [farm/parti]
{+}Sınıfın kullandığı takılar ve ruh taşları
{+}Sınıfın kullanımına uygun petler ve özellikleri
{+}Sınıfa ait önemli yetenekler
{+}Sınıfın partideki yeri
{+}Sınıfın giyebileceği zırhlar
{+}Kemere takılabilecek petler
{+}Sonuç
[Başlangıçta…]
Eğitmen&Ruhların Efendisi sınıfı başlangıçta sıkıcı olarak gözükebilir ancak her level atladığınızda bir o kadarda zevkli olan bir sınıftır. Rehberin ilerleyen kısımlarında sizlerde anlayacaksınızdır
[Eğitmen&Ruhların Efendisi'nin Ana Özellikleri]
Eğitmen&Ruhların Efendisi diğer sınıflara göre daha çok pete bağlı bir sınıftır. Eğitmen&Ruhların Efendisi iki sınıfın karması gibidir, tam olarak ifade edersek Şövalye ve Rahip'ten alınmış bazı atak ve kişisel kutsaması olmasıdır. Eğitmen&Ruhların Efendisi'nin tamamiyle yaratıklara verdiği kutsamaları onu diğer çağrıcı sınıflardan ayıran belirleyici özelliğidir...
[Eğitmen&Ruhların Efendisi'nin Kullandığı Silahlar ve Özellikleri{Farm/Parti}]
Farm yapma kolaylığı bulunabilen bir sınıf, fakat kullanılan silaha göre ve pete göre bu serilik değişebiliyor.
Partilerde genelde fiziksel atakçı olarak yer alırlar. Fiziksel atakçı olmasada, Eğitmen&Ruhların Efendisi sınıfı sihirsel atakçı olarakta kolay parti bulur.
Yaratıklara verdiği özel kutsamalar ile partilerde aranan sınıftır...
Fiziksel atakçı olarak savaşmak istiyorsanız: Çift Elli Topuz veya Tek Elli Topuz + Kalkan kullanmanız gerekmektedir.
Sihirsel atakçı olarak savaşmak istiyorsanız: Çift Elli Asa, kullanmanız gerekmektedir.
Sihirli Atak:
Fiziksel Atak:
Fiziksel atak: Yakın dövüştür, yakın dövüşte atak biraz ağırdır, ama yarattığı hasarlar üst düzeydedir.
Sihirsel atak: Uzak dövüştür, uzak dövüşte atak seridir, ama yarattığı hasarlar orta düzeydedir.
[Eğitmen&Ruhların Efendisi'nin Kullandığı Takılar ve Ruh Taşları]
Zırhlara ruh Taşları işlenebilir, yani genel istatistikleri artıracak taşlar.
(zekâ, zindelik, bilgelik…) fragmanlarda donanım eşyalarının oldukları gibi etkili olmaları için minimum seviye sistemine tabiler:
Fragmanın üzerinde gereken seviye yazılıdır,
(20, 40, 60,80, 100, 120, 140…)
Eğitmen&Ruhların Efendisi sınıfına en uygun taşlar bunlardır;
Sihir ataklarına karşı bir sempatiniz varsa: zeka,bilgelik,zindelik,
Fiziksel atak isteyenlere:Güç,zindelik,çeviklik taşları takılmalıdır.
İkonlar:
Zindelik|Bilgelik|Güç|Zeka|Çeviklik
Ruh Taşı, eşyaya nasıl işlenir?
İlk olarak her şehirde bulunan “ Ruh Taşı Ustası”na gidiyoruz…
Resmi Orjinal Boyutunda Görüntülemek İçin Buraya Tıklayın 1601x1189px.
Sonra “Ruh Taşı” ekleyeceğimiz eşyayı orada ki kutucuğa koyuyoruz ardından “Ruh Taşı”nı altta ki numaralı kutucuğa yerleştirdikten sonra gereken bedeli ödeyip “Onay” a basıyoruz.
Resmi Orjinal Boyutunda Görüntülemek İçin Buraya Tıklayın 1597x1190px.
Takı olaraksa taktığımız silaha göre değişmektedir...
Fiziksel atak kullananlar için;
Küpeefans, defans
Yüzük:Atak
Kolye:Hp Rejerasyon
Sihirsel atak kullananlar için;
Küpeefans
Yüzük:Sihirli atak
Kolye:Mp Rejerasyon
Verenler kullanılmalıdır.
Eğitmen&Ruhların Efendisi'nin Kullanımına Uygun Petler ve Özellikleri]
Yaratıklar bizim en iyi savaş arkadaşımızdır. Eğitmen&Ruhların Efendisi sınıfı nasıl yaratıklar kullanabilir?
Sorularınızın cevabı:
Eğer bir fiziksel atakcıysanız Temelden Eşsize doğru: Panter , Ork , Şahin-Adam , Eimus , Sentor , Serber , Cin , Koala , kullanmalısınız.
Eğer bir sihirsel atakcıysanız Temelden Eşsize doğru: Piliç , Kırmızı Peri , Salamandra , Tafari , Melek , Cin , Beyaz Ejderha , Koala , kullanmalısınız.
Petlerin Birliği ve Özelliği:
İlk Birlik:55
İkinci Birlik:90
Üçüncü Birlik:125
İlk Birlik:63
İkinci Birlik:105
Üçüncü Birlik:147
İlk Birlik:77
İkinci Birlik:126
Üçüncü Birlik:175
İlk Birlik:120 Blokaj & 98 Atak
İkinci Birlik:240 Blokaj & 161 Atak
Üçüncü Birlik:360 Blokaj & 224 Atak
İlk Birlik:140
İkinci Birlik:230
Üçüncü Birlik:320
İlk Birlik:Atak 112 & İsabet +26.9
İkinci Birlik:Atak 182 & İsabet +43.7
Üçüncü birlik:Atak 252 & İsabet +60.5
İlk Birlik:112
İkinci Birlik:182
Üçüncü Birlik:252
İlk Birlik:3%
İkinci Birlik:5%
Üçüncü Birlik:%7
Sihirsel Atak kullananların peti ve birlikleri:
İlk Birlik:+13.3
İkinci Birlik:+21.8
Üçüncü Birlik:+30.3
İlk Birlik:90
ikinci Birlik:150
üçüncü Birlik:210
İlk Birlik:77 Atak & 77 Sihirli Atak
İkinci Birlik:126 Atak & 126 Sihirli Atak
Üçüncü Birlik:175 Atak & 175 Sihirli Atak
İlk Birlik:140
İkinci Birlik:230
Üçüncü Birlik:320
İlk Birlik:98
İkinci Birlik:161
Üçüncü Birlik:224
İlk Birlik:112
İkinci Birlik:182
Üçüncü Birlik:252
İlk Birlik:133
İkinci Birlik:217
Üçüncü Birlik:301
[Eğitmen&Ruhların Efendisi Sınıfına Ait Önemli Yetenekler]
Fiziksel Atakçıların Atak Skilleri:
Sihirsel Atakçıların Atak Skilleri:
Ve en önemliler:
[Eğitmen&Ruhların Efendisi Sınıfı'nın Partideki Yeri]
Eğitmen&Ruhların Efendisi Sınıfı'nın paritdeki yeri:
Hem Atağa Yardımcı,
Hem Yaratıkları Kutsayıp, Heal Restoraston Verebiliyor,
Hemde Skiller Diğer Petleri Kuvvetlendiriyor,
Devalı Eğitmen&Ruhların Efendisi saldırır, o bakar kutsar ve iyileştirir kısaca: Yaratıkların rahibidir.
Usta büyüleri ile mobların defansını azaltabiliyor!
[Eğitmen&Ruhların Efendisi Sınıfı’nın Giyebileceği Zırhlar]
1-80’ne kadar kendi ırklarının zırhlarını giyebilirler bunların isimleri:
80’den 170’e kadar ise “Çağrıcı Zırhı” yazan her zırhı giyebilirler.
[Kemere Takılabilecek Petler]
Eğitmen&Ruhların Efendisi sınıfının kemere takabileceği petler önemlidir:
Fiziksel atakçıysanız “Temelden Eşsize Doğru” : Kaplumbağa ( Temel ) , Yeti ( Olağan ) , Ork ( Olağan ) , Şahin-Adam ( Olağan Özel ) , Salamandra ( Olağan Özel ) , Sentor ( Nadir ) , Eimus ( Nadir ) , Serber ( Efsanevi ) , Cin ( Efsanevi ) , Koala ( Eşsiz )
Sihirli atakçıysanız “Temelden Eşsize Doğru” : Kaplumbağa ( Temel ) , Kırmızı Peri ( Olağan ) , Mavi Peri ( Olağan ) , Kraken ( Olağan ) , Salamandra ( Olağan Özel ) , Harpi ( Olağan Özel ) , Melek ( Nadir ) , Tafari ( Nadir ) , Mistik Cin ( Efsanevi ) , Beyaz Ejderha ( Eşsiz )
Fiziksel atakçıysanız “Temelden Eşsize Doğru” : Kaplumbağa ( Temel ) , Yeti ( Olağan ) , Ork ( Olağan ) , Şahin-Adam ( Olağan Özel ) , Salamandra ( Olağan Özel ) , Sentor ( Nadir ) , Eimus ( Nadir ) , Serber ( Efsanevi ) , Cin ( Efsanevi ) , Koala ( Eşsiz )
Sihirli atakçıysanız “Temelden Eşsize Doğru” : Kaplumbağa ( Temel ) , Kırmızı Peri ( Olağan ) , Mavi Peri ( Olağan ) , Kraken ( Olağan ) , Salamandra ( Olağan Özel ) , Harpi ( Olağan Özel ) , Melek ( Nadir ) , Tafari ( Nadir ) , Mistik Cin ( Efsanevi ) , Beyaz Ejderha ( Eşsiz )
KEMER ÖZELLİKLERİ
Fiziksel atakçıların:
Kaplumbağa:Birinci Kemer : Zindelik +5% İkinci Kemer : Fiziksel Defans +5%
Yeti:Birinci Kemer : Zindelik +10% İkinci Kemer : Fiziksel Defans +10%
Ork:Birinci Kemer : Güç ve Zindelik +5% İkinci Kemer : Fiziksel Atak ve Defans +5%
Şahin-Adam:Birinci Kemer : Güç ve Zindelik +6% İkinci Kemer : Fiziksel Atak ve Defans +6%
Salamandra:Birinci Kemer : Güç ve Zeka +6% İkinci Kemer : Fiziksel ve Sihirli Atak +6%
Sentor:Birinci Kemer : Güç +14% İkinci Kemer : Fiziksel Atak +14%
Eimus:Birinci Kemer : Zindelik +14% İkinci Kemer : Blokaj Oranı +14%
Serber:Birinci Kemer : Güç ve Beceri +8% İkinci Kemer : Fiziksel Atak ve İsabet +8%
Cin:Birinci Kemer : Zindelik +16% İkinci Kemer : HP Restorasyon(?) +16%
Koala:Birinci Kemer : Şans +14% İkinci Kemer : Kritik Oranı +4%
Sihirli atakçıların:
Kaplumbağa:Birinci Kemer : +5% İkinci Kemer : Fiziksel Defans +5%
Kırmızı Peri:Birinci Kemer : Zeka +10% İkinci Kemer : Sihirli Atak +10%
Yeti:Birinci Kemer : Zindelik +10% İkinci Kemer : Fiziksel Defans +10%
Mavi Peri:Birinci Kemer : Zeka +10% İkinci Kemer : Sihirli Atak+10%
Kraken:Birinci Kemer : Zeka +10% İkinci Kemer : Sihirli Atak +10%
Salamandra: Birinci Kemer : Güç ve Zeka +6 İkinci Kemer : Fiziksel ve Sihirli Atak +6%
Harpi:Birinci Kemer : Beceri +12% İkinci Kemer : Fiziksel Atak Hızı +12%
Melek:Birinci Kemer : Zindelik ve Zeka +7% İkinci Kemer : Sihirli Atak ve Fiziksel Defans +7%
Tafari:Birinci Kemer : Zeka +14% İkinci Kemer : Sihirli Atak +14%
Cin:Birinci Kemer : Zindelik +16% İkinci Kemer : HP Restorasyon(?) +16%
Beyaz Ejderha:Birinci Kemer : Zindelik ve Zeka +9% İkinci Kemer : Fiziksel Defans ve Sihirli Atak +9%
Kaplumbağa:Birinci Kemer : Zindelik +5% İkinci Kemer : Fiziksel Defans +5%
Yeti:Birinci Kemer : Zindelik +10% İkinci Kemer : Fiziksel Defans +10%
Ork:Birinci Kemer : Güç ve Zindelik +5% İkinci Kemer : Fiziksel Atak ve Defans +5%
Şahin-Adam:Birinci Kemer : Güç ve Zindelik +6% İkinci Kemer : Fiziksel Atak ve Defans +6%
Salamandra:Birinci Kemer : Güç ve Zeka +6% İkinci Kemer : Fiziksel ve Sihirli Atak +6%
Sentor:Birinci Kemer : Güç +14% İkinci Kemer : Fiziksel Atak +14%
Eimus:Birinci Kemer : Zindelik +14% İkinci Kemer : Blokaj Oranı +14%
Serber:Birinci Kemer : Güç ve Beceri +8% İkinci Kemer : Fiziksel Atak ve İsabet +8%
Cin:Birinci Kemer : Zindelik +16% İkinci Kemer : HP Restorasyon(?) +16%
Koala:Birinci Kemer : Şans +14% İkinci Kemer : Kritik Oranı +4%
Sihirli atakçıların:
Kaplumbağa:Birinci Kemer : +5% İkinci Kemer : Fiziksel Defans +5%
Kırmızı Peri:Birinci Kemer : Zeka +10% İkinci Kemer : Sihirli Atak +10%
Yeti:Birinci Kemer : Zindelik +10% İkinci Kemer : Fiziksel Defans +10%
Mavi Peri:Birinci Kemer : Zeka +10% İkinci Kemer : Sihirli Atak+10%
Kraken:Birinci Kemer : Zeka +10% İkinci Kemer : Sihirli Atak +10%
Salamandra: Birinci Kemer : Güç ve Zeka +6 İkinci Kemer : Fiziksel ve Sihirli Atak +6%
Harpi:Birinci Kemer : Beceri +12% İkinci Kemer : Fiziksel Atak Hızı +12%
Melek:Birinci Kemer : Zindelik ve Zeka +7% İkinci Kemer : Sihirli Atak ve Fiziksel Defans +7%
Tafari:Birinci Kemer : Zeka +14% İkinci Kemer : Sihirli Atak +14%
Cin:Birinci Kemer : Zindelik +16% İkinci Kemer : HP Restorasyon(?) +16%
Beyaz Ejderha:Birinci Kemer : Zindelik ve Zeka +9% İkinci Kemer : Fiziksel Defans ve Sihirli Atak +9%
[Sonuç]
Seviye atladıkça zevki çıkan ve usta büyüleri ile en zor mobları deviren Eğitmen&Ruhların Efendisi sınıfının rehberi sona ermiştirL