IMLEGEND
Aileden
KNIGHT
Aldıkları ileri eğitim ile en gelişmiş zırhları ve en ağır silahları kullanabilirler. İleri savaş yetenekleri ile kendileri için kutsal olan herşeyi canları pahasına korurlar. Onurları için savaşırlar.
Başlangıçtaki Temel Yetenekleri: 26 Strength, 21 Dexterity, 28 Constitution, 21 Intelligence, 23 Wisdom
Özellikleri: Oyundaki en ağır zırhı giyebilen sınıftır. Aydınlıktan aldıkları güç ile kendilerini en güçlü yaratıkların önüne atmaktan çekinmezler.
Ünvanları: Squire >> Knight >> Templar >> Crusader
Kullanabildiği Silahlar: Tek ve çift elli kılıçlar, topuzlar ve çift elli çekiçler.
Kullanabildiği Zırhlar: Kumaş, deri, örgü metal ve düz metal zırhlar; ve kalkan.
ROGUE
Düşmanlarını hazırlıksız yakalamaktan büyük zevk alırlar. Seri atakları ile düşmanlarının üstüne gider ve onları ustaca zehirler. Karşısındakilerin adil bir savaş olmadığını düşünmesine neden olacak numaralar kullanmaktan çekinmezler. Savaş alanını cepleri dolu terk ettikleri görülürse şaşırmamak gerekir, ne de olsa birer hırsızlar.
Başlangıçtaki Temel Yetenekleri: 23 Strength, 28 Dexterity, 22 Constitution, 14 Intelligence, 19 Wisdom
Özellikleri: Hem yakından hem uzaktan savaşabilecek kapasiteye sahiptirler. Diğer savaşçılardan en önemli farkı, beklenmeyen saldırıları, zehirleme yetenekleri ve ölümcül kanamalara sebebiyet vermeleridir. Ne kadar güçsüz olsalar da kendilerini kurtarabilecek kadar çevik ve hızlıdırlar.
Ünvanları: Thief >> Rogue >> Swift Blade >> Nightshadow
Kullanabildiği Silahlar: Tek elli kılıçlar, çakılar, uzaktan vurucular.
Kullanabildiği Zırhlar: Kumaş giysiler ve deri zırhlar.
SCOUT
Canı kıymetli bu kişiler kendilerini güvende hissetme konusunda hassastırlar. Ok ve yay onların vaz geçilmez oyuncağıdır. Ancak, her ne kadar savaşa uzaktan katılmaktan yana olsalar da yakın dövüşte de başarısız sayılmazlar. Saldırılara karşı her zaman hazırlıklı olmaları bir çok zaman hayatlarını kurtarmalarını sağlayabilir. Tutarlılık, konsantrasyon ve keskin görüş onları gerçek birer avcı yapar.
Başlangıçtaki Temel Yetenekleri: 21 Strength, 25 Dexterity, 21 Constitution, 20 Intelligence, 20 Wisdom
Özellikleri: Uzak mesafeli savaşın ustalarıdır. Yakın dövüşte kendilerini savunmayı ve savaşı uzatmayı tercih ederler. Böylece uzaktan saldırabilecek bir mesafe elde edebilirler. Düşmanları daha ne olduğunu anlamadan onları öldürebilir veya çok büyük hasar verebilirler.
Ünvanları: Hunter >> Scout >> Ranger >> Marksman
Kullanabildiği Silahlar: Tek elli kılıçlar, çakılar, yaylar.
Kullanabildiği Zırhlar: Kumaş giysiler ve deri zırhlar.
MAGE
Yüz yıllardır biriktirdikleri bilgi ve tecrübeden faydalanırlar. Gizemini çözdükleri elementlerin üstün gücünü kontrol edebilirler. Ağır ve güçlü zırhları konsantrasyonlarını bozacağından onlara uygun değildir. Büyü yapabilmeleri için ihtiyaçları olan birazcık mesafe ve konsantrasyondur.
Başlangıçtaki Temel Yetenekleri: 10 Strength, 12 Dexterity, 12 Constitution, 28 Intelligence, 24 Wisdom
Özellikleri: Ateş ve elektriğin gücüyle yüksek miktarda hasara sebep olabilirler. Bazı büyüleri tek bir hedef yerine belirli bir alanı etkileyebilir. Üstün bilgileri ile kendilerini ve çevresindekileri koruyabilir.
Ünvanları: Theurgist >> Mage >> Arcanist >> Elementalist
Kullanabildiği Silahlar: Çakı, asa, çift elli değnek.
Kullanabildiği Zırhlar: Cübbe, kumaş giysiler
PRIEST
Çevresindeki inançlı kişilere ellerinden gelen yardımı esirgemezler. İyiliğe olan inançlarından güçlerini alırlar ve insanlara yardım etmekte bu gücü kullanırlar.
Başlangıçtaki Temel Yetenekleri: 14 Strength, 14 Dexterity, 18 Constitution, 26 Intelligence, 28 Wisdom
Özellikleri: Savunma ağırlıklı olan bu sınıf iyileşmeyi hızlandırabilecek güçlere sahiptirler. En büyük avantajlarından birisi ölenleri tekrar hayata döndürebilmektir ki bir grup için vazgeçilmez özelliklerden biridir. Macera arayan her karakterin yanında bulundurması önerilen bir sınıftır.
Ünvanları: Preacher >> Priest >> Cleric >> Bishop
Kullanabildiği Silahlar: Asalar, topuzlar, çift elli değnekler.
Kullanabildiği Zırhlar: Cübbe, kumaş giysiler ve kalkan.
Aldıkları ileri eğitim ile en gelişmiş zırhları ve en ağır silahları kullanabilirler. İleri savaş yetenekleri ile kendileri için kutsal olan herşeyi canları pahasına korurlar. Onurları için savaşırlar.
Başlangıçtaki Temel Yetenekleri: 26 Strength, 21 Dexterity, 28 Constitution, 21 Intelligence, 23 Wisdom
Özellikleri: Oyundaki en ağır zırhı giyebilen sınıftır. Aydınlıktan aldıkları güç ile kendilerini en güçlü yaratıkların önüne atmaktan çekinmezler.
Ünvanları: Squire >> Knight >> Templar >> Crusader
Kullanabildiği Silahlar: Tek ve çift elli kılıçlar, topuzlar ve çift elli çekiçler.
Kullanabildiği Zırhlar: Kumaş, deri, örgü metal ve düz metal zırhlar; ve kalkan.
ROGUE
Düşmanlarını hazırlıksız yakalamaktan büyük zevk alırlar. Seri atakları ile düşmanlarının üstüne gider ve onları ustaca zehirler. Karşısındakilerin adil bir savaş olmadığını düşünmesine neden olacak numaralar kullanmaktan çekinmezler. Savaş alanını cepleri dolu terk ettikleri görülürse şaşırmamak gerekir, ne de olsa birer hırsızlar.
Başlangıçtaki Temel Yetenekleri: 23 Strength, 28 Dexterity, 22 Constitution, 14 Intelligence, 19 Wisdom
Özellikleri: Hem yakından hem uzaktan savaşabilecek kapasiteye sahiptirler. Diğer savaşçılardan en önemli farkı, beklenmeyen saldırıları, zehirleme yetenekleri ve ölümcül kanamalara sebebiyet vermeleridir. Ne kadar güçsüz olsalar da kendilerini kurtarabilecek kadar çevik ve hızlıdırlar.
Ünvanları: Thief >> Rogue >> Swift Blade >> Nightshadow
Kullanabildiği Silahlar: Tek elli kılıçlar, çakılar, uzaktan vurucular.
Kullanabildiği Zırhlar: Kumaş giysiler ve deri zırhlar.
SCOUT
Canı kıymetli bu kişiler kendilerini güvende hissetme konusunda hassastırlar. Ok ve yay onların vaz geçilmez oyuncağıdır. Ancak, her ne kadar savaşa uzaktan katılmaktan yana olsalar da yakın dövüşte de başarısız sayılmazlar. Saldırılara karşı her zaman hazırlıklı olmaları bir çok zaman hayatlarını kurtarmalarını sağlayabilir. Tutarlılık, konsantrasyon ve keskin görüş onları gerçek birer avcı yapar.
Başlangıçtaki Temel Yetenekleri: 21 Strength, 25 Dexterity, 21 Constitution, 20 Intelligence, 20 Wisdom
Özellikleri: Uzak mesafeli savaşın ustalarıdır. Yakın dövüşte kendilerini savunmayı ve savaşı uzatmayı tercih ederler. Böylece uzaktan saldırabilecek bir mesafe elde edebilirler. Düşmanları daha ne olduğunu anlamadan onları öldürebilir veya çok büyük hasar verebilirler.
Ünvanları: Hunter >> Scout >> Ranger >> Marksman
Kullanabildiği Silahlar: Tek elli kılıçlar, çakılar, yaylar.
Kullanabildiği Zırhlar: Kumaş giysiler ve deri zırhlar.
MAGE
Yüz yıllardır biriktirdikleri bilgi ve tecrübeden faydalanırlar. Gizemini çözdükleri elementlerin üstün gücünü kontrol edebilirler. Ağır ve güçlü zırhları konsantrasyonlarını bozacağından onlara uygun değildir. Büyü yapabilmeleri için ihtiyaçları olan birazcık mesafe ve konsantrasyondur.
Başlangıçtaki Temel Yetenekleri: 10 Strength, 12 Dexterity, 12 Constitution, 28 Intelligence, 24 Wisdom
Özellikleri: Ateş ve elektriğin gücüyle yüksek miktarda hasara sebep olabilirler. Bazı büyüleri tek bir hedef yerine belirli bir alanı etkileyebilir. Üstün bilgileri ile kendilerini ve çevresindekileri koruyabilir.
Ünvanları: Theurgist >> Mage >> Arcanist >> Elementalist
Kullanabildiği Silahlar: Çakı, asa, çift elli değnek.
Kullanabildiği Zırhlar: Cübbe, kumaş giysiler
PRIEST
Çevresindeki inançlı kişilere ellerinden gelen yardımı esirgemezler. İyiliğe olan inançlarından güçlerini alırlar ve insanlara yardım etmekte bu gücü kullanırlar.
Başlangıçtaki Temel Yetenekleri: 14 Strength, 14 Dexterity, 18 Constitution, 26 Intelligence, 28 Wisdom
Özellikleri: Savunma ağırlıklı olan bu sınıf iyileşmeyi hızlandırabilecek güçlere sahiptirler. En büyük avantajlarından birisi ölenleri tekrar hayata döndürebilmektir ki bir grup için vazgeçilmez özelliklerden biridir. Macera arayan her karakterin yanında bulundurması önerilen bir sınıftır.
Ünvanları: Preacher >> Priest >> Cleric >> Bishop
Kullanabildiği Silahlar: Asalar, topuzlar, çift elli değnekler.
Kullanabildiği Zırhlar: Cübbe, kumaş giysiler ve kalkan.