Sırayla gidelim.
Demirkıran
Asmara’daki egemen ırk. Diğer ırklara göre fiziksel olarak daha zayıf olsalar da, ilişki kurma ve diplomasi alanındaki üstün yetenekleri ve eşsiz üreme hızları nedeniyle Asmara’nın egemen ırkıdır. Tenleri kırmızıdır ve ortalama bir yapıya sahiptirler. Volanteler’den daha az yaratıcıdırlar ancak olağanüstü bir uyum sağlama yetenekleri vardır.
Kültürleri ve dilleri çok çeşitlidir.
Dövüş Şekli
1. Tekli Dövüş
Avantaj: Demirkıran’ın her saldırısı, yavaşsa bile, sürekli bir zarara yol açar. Güçlü bölge efekti yetenekleri ile birlikte, Demirkıran bir kerede birçok düşman yok edilebilir. Sınıfının dövüş stilinden dolayı kapasite gelişmesi diğer sınıflara göre daha hızlıdır.
Dezavantajları: Demirkıran’ın fiziksel defansı ile kıyaslandığında, donanılan eşyalardan gelen bonus eklenmedikçe mükemmel bir defans yeteneği vardır. Demirkıran büyücülere karşı daha zayıf bir sınıftır.
2. Parti Dövüşü
Ana rol: bölücü- Demirkıran’ın saldırı mesafesi dövüş sınıfları arasında en geniş ve en uzak olandır. Ayrıca etkili yeteneklerin bir çoğuna sahiptirler. Bir parti lideri olarak, Demirkıran düşmanlarını savurmak için, grup kondisyonlarını zayıflatarak saldırır.
Yan rol (1): yardımcı tank – Demirkıran doğuştan gelen fiziksel defans ve sağlık seviyesi ile önemli durumlarda tankçı görevini alabilir.
Yan rol (2): yardımcı hasar verici – Demirkıran tüm hasar vericiler arasında saat başına en yüksek süreklilikte hasar avantajına sahiptir. Bir Demirkıran, defansında da belirtildiği gibi mükemmel bir hasar vericidir.
Paladin
Asmara’daki egemen ırk. Diğer ırklara göre fiziksel olarak daha zayıf olsalar da, ilişki kurma ve diplomasi alanındaki üstün yetenekleri ve eşsiz üreme hızları nedeniyle Asmara’nın egemen ırkıdır. Tenleri kırmızıdır ve ortalama bir yapıya sahiptirler. Volanteler’den daha az yaratıcıdırlar ancak olağanüstü bir uyum sağlama yetenekleri vardır.
Kültürleri ve dilleri çok çeşitlidir.
Dövüş Şekli
1.Tekli Dövüş
Avantaj: Defansif güç artırıcı çeşitliliği ve iyileştirme büyüleri ile, Paladinler uzun süre savaşta kalabilme yeteneğine sahiptirler. Yüksek büyüsel defans bu sınıfı belirli yaratıklara karşı güçlü bir seçim kılıyor.
Dezavantaj: Bu sınıf diğer sınıflarla kıyaslandığında daha az zarar çıkışı vardır ve düşük seviyelerde zarar verir.
2. Parti Dövüşü
Ana Rol: güç yükseltici- Paladin, içinde bulunduğu partinin efektifliğini çeşitli defansif yetenekleri ile maksimuma çıkarır.
Yan rol (1): yardımcı tank – Doğuştan gelen yüksek sağlık ve defansif güçleri bu sınıfı durum gerektirdiğinde tankçı olarak kullanılabilir kılıyor.
Yan rol (2): yardımcı iyileştirici – Paladin, diğer tam zamanlı iyileştiricilere göre daha az efektif olsa da, doğal iyileştirme yeteneği ile partisindekileri iyileştirebilir.
Kara Hançer
Doğu Asmara İmparatorluğu’ndan çıkan bir ırk. Bunlar, kıtanın dış bölgelerinde yaşayan, diğer ırklardan çok farklı benzersiz bir kültüre sahip varlıklardır. İnsanlarla ilişkileri geçmişte düşmanca olsa da, İmparatorluğun arabuluculuk çabalarının bir sonucu olarak bazı kabileler son zamanlarda Asmaralılar ile dost olmuştur. Genel olarak olaylara karşı kayıtsızlardır ve oldukça karamsar bir yapıları vardır. Tenleri mavi renktedir ve vücutları incedir.
Kanlarında nesilden nesle aktarılan eşsiz bir sihir gücünün bulunduğu gururlu kişilerdir.
Dövüş Şekli
1. Tekli Dövüş
Avantaj: Kara Hançer, çift yönlü kullanma yeteneği ve kritik vuruşları düşürme yüksekliği ile düşmana ciddi zararlar verir. Hızlı saldırıları düşmanları için iyileşme zamanı bırakmaz fakat bu aynı zamanda bir zayıflık da olabilir. Bu sınıf için seviye atlama hızlıdır.
Dezavantaj: Kara Hançer'in defansı düşük olduğundan, düşmanlarına patlayan zararlar vermek onunla uyumsuzdur. Bu sınıf iyileştirme iksirleri olan düşmanlara karşı çok dayanıklı değildir
2. Parti Dövüşü
Ana Rol: hasar verici – Tek bir hedefe fiziksel zarar vermede en iyisi. Yumuşak hedefleri saf dışı bırakmak için iyi bir seçim.
Yan Rol: bölücü – Kara Hançer, gizlilik ve bölge etkili yetenekleri yoluyla düşman birliğine engel olur veya arkasından zarar verebilir
Kara Büyücü
Doğu Asmara İmparatorluğu’ndan çıkan bir ırk. Bunlar, kıtanın dış bölgelerinde yaşayan, diğer ırklardan çok farklı benzersiz bir kültüre sahip varlıklardır. İnsanlarla ilişkileri geçmişte düşmanca olsa da, İmparatorluğun arabuluculuk çabalarının bir sonucu olarak bazı kabileler son zamanlarda Asmaralılar ile dost olmuştur. Genel olarak olaylara karşı kayıtsızlardır ve oldukça karamsar bir yapıları vardır. Tenleri mavi renktedir ve vücutları incedir.
Kanlarında nesilden nesle aktarılan eşsiz bir sihir gücünün bulunduğu gururlu kişilerdir.
Dövüş Şekli
1. Tekli Dövüş
Avantaj: Güç azaltma ve büyü kitabındaki zamanlı hasarlarla Kara Büyücü, düşmanlarını yavaş fakat emin bir şekilde öldürür.
Dezavantaj: Tekli dövüş için gerekli olan büyü pahalıdır.
2. Parti Dövüşü
Ana Rol: güç azaltıcı- Kara Büyücü gruba daha basit savaşlar sunarak masaya çeşitli güç azaltıcılar getirir.
Yan Rol: yardımcı hasar verici – Bu sınıf verilen sürede, düşmanlarını zamana bağlı büyüleri ile düşmanlara hatırı sayılır bir zarar verir.
Gizli Avcı
İnsanlarla uzun süredir etkileşimde olan çok güzel ve yarı saf bir ırk.
Doğa ile iletişim kurabilme yetenekleri kendilerini dikkate alınması gereken bir güç haline getirir. Ancak, huzur ve dengeye bağlılıkları ve masum doğaları, kıtanın tarihinde etkin bir rol oynamalarını önler.
Doğal dış görünüşleri barışçı bir yaşam stilini destekler.
Dövüş Şekli
1. Tekli Dövüş
Avantaj: Uzak mesafede kolay avlanma.
Dezavantaj: Gizli Avcı'nın berbat fiziksel defansı, her dövüşü riskli bir iş haline getiriyor.
2. Parti Dövüşü
Ana Rol: çekici- Gizli Avcı kalabalık kontrolünün ustasıdır. Paketten seçerek bir yaratık çekebilir, tehlikeli bir düşmanı hipnoz edebilir ya da hepsinin tek tek derilerini soyabilir. Bir partide Gizli Avcı bulunması daha kolay ve daha güvenli avlanmayı garanti eder.
Yan Rol (1): yardımcı hasar verici – Gizli Avcı güvenli bir mesafeden ara vermeden düşmanlara hasar verebilir.
Yan Rol (2): bölücü – Bu sınıf düşmanları birbirinden ayırmak için bölge etkili saldırı yeteneğine sahiptirler.
AkRuh
İnsanlarla uzun süredir etkileşimde olan çok güzel ve yarı saf bir ırk.
Doğa ile iletişim kurabilme yetenekleri kendilerini dikkate alınması gereken bir güç haline getirir. Ancak, huzur ve dengeye bağlılıkları ve masum doğaları, kıtanın tarihinde etkin bir rol oynamalarını önler.
Doğal dış görünüşleri barışçı bir yaşam stilini destekler.
Dövüş Şekli
1. Tekli Dövüş
Avantaj: Akruh, Gizli Avcı gibi ilk ve orta seviyelerde mesafeli taktiklere bağlıdır. Bununla birlikte ilerleyen seviyelerde herhangi bir düşmanı bir bakışıyla eritebilir.
Dezavantaj: Çok pahalı büyüler bu sınıfı yavaş ve başarısız bir seviye atlayıcı yapar. Savaş durumlarında yardımsızdır.
2. Parti Dövüşü
Ana Rol (1): hasar verici – Akruh, parti üyeleri tarafından desteklendiğinde bir düşmana ciddi zararlar verebilir – hiçbir düşman karşısında uzun süre duramaz.
Ana Rol (2): şifacı- Hasar gören parti üyelerinin savaşta kalabilmesi için onları iyileştirir. Partinin verimliliğini inanılmaz derecede artırır.
Silahtar
İnsanlarla uzun süredir etkileşimde olan çok güzel ve yarı saf bir ırk.
Doğa ile iletişim kurabilme yetenekleri kendilerini dikkate alınması gereken bir güç haline getirir. Ancak, huzur ve dengeye bağlılıkları ve masum doğaları, kıtanın tarihinde etkin bir rol oynamalarını önler.
Doğal dış görünüşleri barışçı bir yaşam stilini destekler.
Dövüş Şekli
1. Tek Olarak
Avantajları: Menzilli saldırıları ve çeşitli tuzak becerileri bu sınıfın seviye atlamasını kolaylaştırıyor.
Dezavantajları: Yeteneklerini kullanmak için malzemelere ihtiyaç duyduğu için süreklilik biraz masraflı oluyor.
2. Parti Olarak
Öncelikli rolü (1): Uzun menzilli güçlü fakat yavaş saldırı yapmak.
Öncelikli rolü (2): Çeşitli tuzaklar kurarak parti üyelerinin savaş verimini arttırmak.