IMLEGEND
Aileden
Araştırma:Endüstri
Endüstri araştırma ağacı
Açıklama
Endüstri araştırma ağacı kaynak ve silah üretimi ve ziyafet alanında geliştirme yapmanızı sağlar.
Taş Çıkarma
[TABLE="class: grid, width: 800"]
[TR]
[TD]
[TD]
[TABLE="width: 590"]
[TR]
[TD]Taş Çıkarma oyuncunun, köy stok sahası için taş çıkarma amacıyla kullanılan taş ocakları inşasına başlamasına olanak sağlar. Araştırmanın ileri kademeleri taş ocaklarının üretkenliğini arttırır ve 1. Mertebe'den itibaren başlatılabilir.
Bununla beraber, ilk seviye oyuna başladığınız anda zaten tamamlanmış olacaktır.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Ağaç İşleri
[TABLE="class: grid, width: 800"]
[TR]
[TD]
[TD]Ağaç İşleri oyuncunun, köy stok sahası için ağaç kesme amacıyla kullanılan oduncu kulübeleri inşasına başlamasına
olanak sağlar. Araştırmanın ileri kademeleri oduncu kulübelerinin üretkenliğini arttırır ve 1. Mertebe'den itibaren
başlatılabilir. Bununla beraber, ilk seviye oyuna başladığınız anda zaten tamamlanmış olacaktır.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Araçlar
[TABLE="class: grid, width: 800"]
[TR]
[TD]
[TD]Araçlar her bir araştırma kademesiyle beraber oyuncunun köyündeki tüm binaların maliyetini düşürür.
Ayrıca Demir Madenciliği ve Zift Çıkartma araştırma dallarını açar. Bu araştırma 1. Mertebe'de başlatılabilir.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Demir Madenciliği
[TABLE="class: grid, width: 800"]
[TR]
[TD]
[TD]
[TD]Demir Madenciliği oyuncunun, köy stok sahası için demir çıkarması amacıyla kullanılan demir
madenlerine inşasına başlamasına olanak sağlar. Araştırmanın ileri kademeleri demir
madenlerinin üretkenliğini arttırır ve Araçların 1. Seviyesi araştırıldıktan sonra 5.Mertebe'de başlatılabilir.
İPUCU: Demir madenleri Düz Arazi, Dağlık
Arazi veya Dağ Zirvesi köy tiplerinde kurulabilir. Daha fazla bilgi için lütfen Köy Tablosu'na bakın.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Zift Çıkarma
[TABLE="class: grid, width: 800"]
[TR]
[TD]
[TD]
[TD]Zift Çıkarma oyuncunun, köy stok sahası için zift çıkarma amacıyla kullanılan zift tesisleri inşasına başlamasına
olanak sağlar. Araştırmanın ileri kademeleri zift tesislerinin üretkenliğini arttırır ve Araçların 4. Seviyesi
araştırıldıktan sonra 12. Mertebe'debaşlatılabilir.İPUCU: Zift Tesisleri Dağlık Arazi veya Batak köy tiplerinde
kurulabilir. Daha fazla bilgi için lütfen Köy Tablosu'na bakın.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Ziyafet Verme
[TABLE="class: grid, width: 800"]
[TR]
[TD]
[TD]Ziyafet Verme oyuncunun kademeli olarak daha büyük ve görkemli ziyafetler vermesini ve bunun sonucunda
daha fazla onur kazanmasını sağlayan yeni ziyafet kaynaklarına erişmesini sağlar. Bu araştırma
4. Mertebe'de başlatılıp, herbir araştırma kademesi oyuncunun öncekinden daha yüksek bir mertebede olmasını
gerektirir ve araştırma kademesi başına bir yeni kaynak tipine erişmeyi sağlar.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Avcılık
[TABLE="class: grid, width: 800"]
[TR]
[TD]
[TD]
[TD]Avcılık oyuncunun, ziyafetlerde kullanılmak üzere köy merkezi için av eti toplaması amacıyla avcı kulübeleri
inşasına başlamasına olanak sağlar. Araştırmanın ileri kademeleri avcı kulübelerinin üretkenliğini arttırır ve
araştırma 4. Mertebe'de başlatılabilir.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Marangozluk
[TABLE="class: grid, width: 800"]
[TR]
[TD]
[TD]
[TD]Marangozluk oyuncunun, ziyafetlerde kullanılmak üzere köy merkezi için mobilya yapması amacıyla
marangozlar inşasına başlamasına olanak sağlar. Araştırmanın ileri kademeleri marangozların üretkenliğini
arttırır ve araştırma 6. Mertebe'de başlatılabilir.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Metal Dövme
[TABLE="class: grid, width: 800"]
[TR]
[TD]
[TD]
[TD]Metal Dövme oyuncunun, ziyafetlerde kullanılmak üzere köy merkezi için metal malzemeler yapması
amacıyla metal eşya atölyeleri inşasına başlamasına olanak sağlar. Araştırmanın ileri kademeleri
atölyelerin üretkenliğini arttırır ve araştırma 8. Mertebe'debaşlatılabilir.İPUCU: Metal atölyeleri Düz Arazi,
Dağlık Arazi veya Dağ Zirvesiköy tiplerinde kurulabilir. Daha fazla bilgi için lütfen Köy Tablosu'na bakın.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Terzilik
[TABLE="class: grid, width: 800"]
[TR]
[TD]
[TD]
[TD]Terzilik oyuncunun, ziyafetlerde kullanılmak üzere köy merkezi için kıyafet yapması amacıyla terziler
inşasınabaşlamasına olanak sağlar. Araştırmanın ileri kademeleri terzilerin üretkenliğini arttırır ve
araştırma 10. Mertebe'de başlatılabilir.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Şarap Üretimi
[TABLE="class: grid, width: 800"]
[TR]
[TD]
[TD]
[TD]Şarap Üretimi oyuncunun, ziyafetlerde kullanılmak üzere köy merkezi için şarap yapması amacıyla
üzüm bağları dikmeye başlamasına olanak sağlar. Araştırmanın ileri kademeleri üzüm bağlarının
üretkenliğini arttırır ve araştırma 12. Mertebe'de başlatılabilir.İPUCU: Üzüm bağları Vadi Kenarı köy
tiplerinde kurulabilir.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Tuz İşleme
[TABLE="class: grid, width: 800"]
[TR]
[TD]
[TD]
[TD]Tuz İşleme oyuncunun, ziyafetlerde kullanılmak üzere köy merkezi için tuz çıkarması amacıyla
tuz tesisleri inşasına başlamasına olanak sağlar. Araştırmanın ileri kademeleri tuz tesislerinin
üretkenliğini arttırır vearaştırma 14. Mertebe'de başlatılabilir.İPUCU: Lütfen tuz tesislerinin
Tuz Yatağı köy tiplerinde kurulabildiğini unutmayın.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Baharat Ticareti
[TABLE="class: grid, width: 800"]
[TR]
[TD]
[TD]
[TD]Baharat Ticareti oyuncunun, ziyafetlerde kullanılmak üzere köy merkezi için baharat ithal etmesi
amacıyla baharat rıhtımı inşasına başlamasına olanak sağlar. Araştırmanın ileri kademeleri baharat
rıhtımının üretkenliğini arttırır ve araştırma 15. Mertebe'debaşlatılabilir.İPUCU: Baharat rıhtımları
Nehir 1 köy tiplerinde kurulabilir.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
İpek Ticareti
[TABLE="class: grid, width: 800"]
[TR]
[TD]
[TD]
[TD]İpek Ticareti oyuncunun, ziyafetlerde kullanılmak üzere köy merkezi için ipek ithal etmesi amacıyla
ipek rıhtımı inşasına başlamasına olanak sağlar. Araştırmanın ileri kademeleri ipek rıhtımının
üretkenliğini arttırır ve araştırma 16. Mertebe'de başlatılabilir.İPUCU: İpek rıhtımları
Nehir 2 köy tiplerinde kurulabilir.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Silah Üretimi
[TABLE="class: grid, width: 800"]
[TR]
[TD]
[TD]Silah Üretimi oyuncunun silah üretimi yapmaya başlamasını sağlar. Araştırmanın ileri kademeleri tüm
silah atölyelerinin üretkenliği arttırır ve OK Yapımı, Zırh Yapımı, Mızrak Yapımı, Demircilik ve Kuşatma
Teknolojileri araştırma dallarını açar. Bu araştırma 1.Mertebe'de başlatılabilir.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Ok Yapımı
[TABLE="class: grid, width: 800"]
[TR]
[TD]
[TD]
[TD]Ok Yapımı oyuncunun ağaçtan yay üretebilen Ok Atölyeleri inşasına başlamasına olanak sağlar. Yaylar,
köy kışlalarında okçu yetiştirmek için kullanılabilir. Araştırmanın ileri kademeleri ok atölyelerinin
üretkenliğini arttırırve araştırma 6. Mertebe'de başlatılabilir.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Zırh Yapımı
[TABLE="class: grid, width: 800"]
[TR]
[TD]
[TD]
[TD]Zırh Yapımı oyuncunun demirden zırh üretebilen Zırh Atölyeleri inşasına başlamasına olanak sağlar.
Zırhlar, köy kışlalarında mızraklı asker ve kılıç ustası yetiştirmek için kullanılabilir. Araştırmanın ileri
kademeleri atölyelerin üretkenliğini arttırır ve araştırma 11.Mertebe'de başlatılabilir.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Mızrak Yapımı
[TABLE="class: grid, width: 800"]
[TR]
[TD]
[TD]
[TD]Mızrak Yapımı oyuncunun ağaçtan mızrak üretebilen Mızrak Atölyeleri inşasına başlamasına olanak sağlar.
Mızraklar, köy kışlalarında mızraklı asker yetiştirmek için kullanılabilir. Araştırmanın ileri kademeleri mızrak
atölyelerinin üretkenliğini arttırır ve araştırma 11. Mertebe'de başlatılabilir.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Demircilik
[TABLE="class: grid, width: 800"]
[TR]
[TD]
[TD]
[TD]Demircilik oyuncunun demirden kılıç üretebilen Demirci inşasına başlamasına olanak sağlar. Kılıçlar köy
kışlalarında kılıç ustası yetiştirmek için kullanılabilir. Araştırmanın ileri kademeleri demircilerin üretkenliğini
arttırır ve araştırma 13. Mertebe'de başlatılabilir.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Kuşatma Teknolojileri
[TABLE="class: grid, width: 800"]
[TR]
[TD]
[TD]
[TD]Kuşatma Teknolojileri oyuncunun ağaç ve taştan mancınık üretebilen Mancınık Atölyeleri inşasına
başlamasına olanak sağlar. Mancınıklar, köy kışlalarına mancınık almak için kullanılabilir.
Araştırmanın ileriki kademeleri atölyelerin üretkenliğini arttırır ve araştırma 15. Mertebe'de başlatılabilir.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Son düzenleme: