IMLEGEND
Aileden
Silahlı Köylü
[TABLE="class: grid, width: 270, align: left"]
[TR]
[TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Birim Tipi[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gereken Mertebe[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gereken Araştırma[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]None[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Altın Maliyeti[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gerekli Kaynaklar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Birim Alanı[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[/TABLE]
Silahlı köylüler oyunun başında tüm oyuncuların edinebileceği en temel birlik türüdür ve erişebilmek için herhangi bir araştırma yapılması gerekmez. Ne var ki, oyunun en zayıf birlik türü bu birimdir.
Silahlı Köylüleri Kullanma
Silahlı köylülerin edinme maliyeti düşüktür ve oyunun başında kalenizi savunmak için kullanışlıdır.
İPUCU:Kurt inlerine ve haydut kamplarına saldırmak için silahlı köylülerinizi kullanın.
İPUCU:Oyunculara veya AI kalelerine saldırırken tuzakları tetiklemek için silahlı köylüleri kullanın.
Araştırma
Silahlı köylülerin savunmada veya taarruzda daha fazla hayatta kalmalarını sağlayabilen sağlık puanlarını yükseltmek için Askere Çağrı araştırması yapılmalıdır.
Kartlar
Birliklerinizin kabiliyetlerinde veya kalenizdeki birlik sayısında anlık bir artış sağlamak için belirli kartlar oynanabilir. Bu kartların bazıları anında oynanıp kart paketleriniz arasından silinirken, bir kısmı ise belirli bir süre boyunca oyunda etkili olur. Daha fazla bilgi için lütfen kartları ayrıca inceleyin.
İPUCU:Size anında daha fazla birlik veya köylü veren kartları kullanmadan önce lütfen yeterli birim alana sahip olduğunuzdan emin olun. Bu kartlar izin verilen maksimum ordu boyutunuzu arttırmaz.
[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD]Kartın Adı[/TD]
[TD]Açıklama[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Paralı Askerler[/TD]
[TD]Küçük, orta veya devasa boyutta bir silahlı köylü grubu sağlar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel disiplin[/TD]
[TD]Birliklerin harita üzerinde daha hızlı hareket etmesini sağlar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel Lojistik[/TD]
[TD]Gönderilen bir sonraki ordu daha hızlı hareket eder. Bu kart, bir ordu gönderilmeden önce oynanmalıdır.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Köylüler[/TD]
[TD]Seçtiğiniz bir köye yeni köylüler gelir. Bu köylüler yeterli altına sahip olmanız halinde silahlı köylüye çevrilebilir.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Okçu
[TABLE="class: grid, width: 270, align: left"]
[TR]
[TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Birim Tipi[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gereken Mertebe[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gereken Araştırma[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"] 1. Seviye - Askeri
3. Seviye - Komuta
1. Seviye - Uzun Yay[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Altın Maliyeti[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gerekli Kaynaklar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Birim Alanı[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[/TABLE]
Okçular , uzaktan atış yapabilen birliklerdir ve uzak bir mesafeden düşman birliklerini öldürerek yakın muharebedeki birimleri desteklemek için kullanılabilirler. Ancak göğüs göğüse muharebede çok kullanışlı değildirler.
Okçuları Kullanma
Okçular olmazsa olmaz savunma birlikleridir; taarruz ederken ise yakın muharebe (göğüs göğüse) eden birliklerin gerisinde özellikle etkili olurlar.
Okçulara erişim kazanabilmek için en az 6. Mertebe (Köylü) olmalı ve gerekli araştırma kademelerini tamamlamalısınız (lütfen sağdaki bölüme bakın).
Kaynaklar
Köylüleri okçulara çevirebilmek için yay gereklidir; yaylar ok atölyesinde üretilir ve silah deposunda saklanır. Her bir okçu bir yay ve 20 altına mal olur.
Araştırma
Okçulara erişebilmek ve taarruz ve savunma esnasında daha fazla hayatta kalmalarını sağlayabilen sağlık puanlarını yükseltmek için Uzun Yay araştırması yapılmalıdır.
İPUCU: Uzun Yay araştırmasını sonuna kadar yapmak, kalenizde güçlü bir savunma öğesini haiz olmanıza ek olarak diğer oyunculara ve AI'ye saldırırken daha dayanıklı okçulara sahip olmanızı sağlayacağından size fayda sağlayacaktır.
Kartlar
Birliklerinizin kabiliyetlerinde veya kalenizdeki birlik sayısında anlık bir artış sağlamak için belirli kartlar oynanabilir. Bu kartların bazıları anında oynanıp kart paketleriniz arasından silinirken, bir kısmı ise belirli bir süre boyunca oyunda etkili olur. Daha fazla bilgi için lütfen kartları ayrıca inceleyin.
İPUCU: Size anında daha fazla birlik veya köylü veren kartları kullanmadan önce lütfen yeterli birim alana sahip olduğunuzdan emin olun. Bu kartlar izin verilen maksimum ordu boyutunuzu arttırmaz.
[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD]Kartın Adı[/TD]
[TD]Açıklama[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Paralı Askerler[/TD]
[TD]Küçük veya orta büyüklükte bir okçu grubu sağlar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel disiplin[/TD]
[TD]Birliklerin harita üzerinde daha hızlı hareket etmesini sağlar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel Lojistik[/TD]
[TD]Gönderilen bir sonraki ordu daha hızlı hareket eder. Bu kart, bir ordu gönderilmeden önce oynanmalıdır.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel alım[/TD]
[TD]Birlik alım maliyeti düşer[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Köylüler[/TD]
[TD]Seçtiğiniz bir köye yeni köylüler gelir. Bu köylüler yeterli altın ve yaya sahip olmanız halinde okçuya çevrilebilir.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Mızraklı Asker
[TABLE="class: grid, width: 270, align: left"]
[TR]
[TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Birim Tipi[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gereken Mertebe[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gereken Araştırma[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]1. Seviye - Askeri
3. Seviye - Komuta
1. Seviye - Mızrak[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Altın Maliyeti[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gerekli Kaynaklar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Birim Alanı[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[/TABLE]
Mızraklı Askerler yakın muharebede kullanılan savunma ve taarruz birlikleridir.
Mızraklı Askerlere erişim kazanabilmek için en az 11. Mertebe (Köy Ağası) olmalı ve gerekli araştırma kademelerini tamamlamalısınız (lütfen sağdaki bölüme bakın).Mızraklı Askerleri Kullanma
İPUCU: İç kalenin içine ve çevresine mızraklı asker koymak, mükemmel bir son savunma hattıdır.
Kaynaklar
Köylüleri, Mızraklı Asker birlik türüne çevirebilmek için mızrak ve zırh gereklidir. Mızraklar, Mızrak Atölyesinde yapılır ve silah deposunda saklanır. Zırh, Zırh Atölyesinde yapılır ve silah deposunda saklanır. Her bir Mızraklı Askerin maliyeti; bir mızrak, bir zırh ve 50 altındır.
Araştırma
Mızraklı Askerlere erişebilmek ve taarruz ve savunma esnasında daha fazla hayatta kalmalarını sağlayabilen sağlık puanlarını yükseltmek için araştırma ağacının Askeri sekmesinden Mızrak araştırması yapılmalıdır.
Kartlar
Birliklerinizin kabiliyetlerinde veya kalenizdeki birlik sayısında anlık bir artış sağlamak için belirli kartlar oynanabilir. Bu kartların bazıları anında oynanıp kart paketleriniz arasından silinirken, bir kısmı ise belirli bir süre boyunca oyunda etkili olur. Daha fazla bilgi için lütfen kartları ayrıca inceleyin.
İPUCU: Size anında daha fazla birlik veya köylü veren kartları kullanmadan önce lütfen yeterli birim alana sahip olduğunuzdan emin olun. Bu kartlar izin verilen maksimum ordu boyutunuzu arttırmaz.
[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD]Kartın Adı[/TD]
[TD]Açıklama[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Paralı Askerler[/TD]
[TD]Küçük bir mızraklı asker takımı edinmenizi sağlar.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel disiplin[/TD]
[TD]Birliklerin harita üzerinde daha hızlı hareket etmesini sağlar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel Lojistik[/TD]
[TD]Gönderilen bir sonraki ordu daha hızlı hareket eder. Bu kart, bir ordu gönderilmeden önce oynanmalıdır.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel alım[/TD]
[TD]Birlik alım maliyeti düşer[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Köylüler[/TD]
[TD]Seçtiğiniz bir köye yeni köylüler gelir. Bu köylüler yeterli altın, mızrak ve zırha sahip olmanız halinde mızraklı askere çevrilebilir.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Kılıçlı Asker
[TABLE="class: grid, width: 270, align: left"]
[TR]
[TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Birim Tipi[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gereken Mertebe[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gereken Araştırma[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"] 1. Seviye - Askeri
4. Seviye - Komuta
1. Seviye - Kılıç[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Altın Maliyeti[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gerekli Kaynaklar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Birim Alanı[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[/TABLE]
Kılıçlı Asker Stronghold Kingdoms dünyasının en güçlü saldırı birliklerinden biridir.
Kılıçlı Askerler, göğüs göğüse muharebede yüksek kuvvetleri sayesinde mükemmel taarruz birimleridir.Kılıçlı Askerleri Kullanma
Kılıçlı Askerlere erişim kazanabilmek için en az 13. Mertebe (Efendi) olmalı ve gerekli araştırma kademelerini tamamlamalısınız (lütfen sağdaki bölüme bakın).
Kaynaklar
Köylüleri, Kılıçlı Asker birlik türüne çevirebilmek için kılıç ve zırh gereklidir. Kılıçlar, Demircide yapılır ve silah deposunda saklanır. Zırh, Zırh Atölyesinde yapılır ve silah deposunda saklanır. Her bir Kılıçlı Askerin maliyeti; bir kılıç, bir zırh ve 80 altındır.
Research
Kılıçlı Askerlere erişebilmek ve taarruz ve savunma esnasında daha fazla hayatta kalmalarını sağlayabilen sağlık puanlarını yükseltmek için Kılıç araştırması yapılmalıdır.
Kartlar
Birliklerinizin kabiliyetlerinde veya kalenizdeki birlik sayısında anlık bir artış sağlamak için belirli kartlar oynanabilir. Bu kartların bazıları anında oynanıp kart paketleriniz arasından silinirken, bir kısmı ise belirli bir süre boyunca oyunda etkili olur. Daha fazla bilgi için lütfen kartları ayrıca inceleyin.
İPUCU: Size anında daha fazla birlik veya köylü veren kartları kullanmadan önce lütfen yeterli birim alana sahip olduğunuzdan emin olun. Bu kartlar izin verilen maksimum ordu boyutunuzu arttırmaz.
[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD]Kartın Adı[/TD]
[TD]Açıklama[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel disiplin[/TD]
[TD]Birliklerin harita üzerinde daha hızlı hareket etmesini sağlar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel Lojistik[/TD]
[TD]Gönderilen bir sonraki ordu daha hızlı hareket eder. Bu kart, bir ordu gönderilmeden önce oynanmalıdır.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel alım[/TD]
[TD]Birlik alım maliyeti düşer[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Köylüler[/TD]
[TD]Seçtiğiniz bir köye yeni köylüler gelir. Bu köylüler yeterli altın, kılıç ve zırha sahip olmanız halinde kılıçlı askere çevrilebilir.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Mancınık
[TABLE="class: grid, width: 270, align: left"]
[TR]
[TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Birim Tipi[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gereken Mertebe[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gereken Araştırma[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]1. Seviye - Askeri
5. Seviye - Komuta
1. Seviye - Mancınık[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Altın Maliyeti[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gerekli Kaynaklar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Birim Alanı[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[/TABLE]
Mancınıklar duvarları, kuleleri ve geçitleri yıkmak ve onlara hasar vermek için uzun mesafeden atış yapan taarruz araçlarıdır. Mancınık üretmeye başlayabilmek için en az 15. Mertebe (Bey) olmalı ve ilgili araştırmayı tamamlamalısınız (sağdaki kutuya bakın).
Mancınık yerleştirdikten sonra onları rastgele ateşleyebilir veya ateş etmek için belirli bir hedef seçebilirsiniz.Mancınık
Kullanma
Mancınıkları seçmek için mancınığa sol tıklayıp sürükleyin.
Seçtikten sonra bir hedef belirlemek için düşman kalesinde bir bölgeye sağ tıklayın.
İPUCU: Başka bir oyuncunun kalesine saldırırken mancınıklarınızı korumaya çalışın. Tünellerden çıkan köylüler veya iç kaleden hücuma kalkan şövalyeler mancınıkları yok edebilir.
İPUCU: Savunma birlikleri olan bir Kumandan ve bir gecikme komutu mancınıklara ekstra koruma sağlar.
İPUCU: Mancınıklar, vurabileceği duvar veya kule kalmayınca dost birliklere de zarar verebilir. Mancınıklara köşegen ateş açtırmak bu birliklere zarar verilmesini bir miktar önler.
Kaynaklar
Mancınıklar Mancınık Atölyesinde üretilir ve silah deposunda saklanır. Köylüler tarafından kullanılır.
Araştırma
Mancınık araştırması ilerletilerek daha fazla ateş açmalarını ve zarar vermelerini sağlayarak ateş oranları arttırılabilir.
Kartlar
[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD]Kartın Adı[/TD]
[TD]Açıklama[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel disiplin[/TD]
[TD]Birliklerin ve mancınıkların harita üzerinde daha hızlı hareket etmesini sağlar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel Lojistik[/TD]
[TD]Gönderilen bir sonraki ordu daha hızlı hareket eder. Bu kart, bir ordu gönderilmeden önce oynanmalıdır.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel alım[/TD]
[TD]Birlik ve mancınık alım maliyeti düşer[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Köylüler[/TD]
[TD]Seçtiğiniz bir köye yeni köylüler gelir. Bu köylüler yeterli altına sahip olmanız halinde mancınık kullanıcısına çevrilebilir.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Kumandan
[TABLE="class: grid, width: 270, align: left"]
[TR]
[TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Birim Tipi[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gereken Mertebe[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gereken Araştırma[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]1. Seviye - Askeri
1. Seviye - Liderlik
1. Seviye - Kumandanlar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Altın Maliyeti[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gerekli Kaynaklar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Birim Alanı[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
[/TR]
[/TABLE]
Kumandanlar benzersizdir ve köy satın almak/zapt etmek/yıkmak için gereklidir. Ayrıca her biri araştırılması gereken çeşitli taktiklere sahiptirler. Kumandanlar oluşturulmadan önce oyuncunun araştırma ağacının asker sekmesinde bulunanKumandanlar öğesini araştırması gereklidir. Tamamladığınız araştırma kademesine bağlı olarak köy başına birden fazla kumandan edinmek mümkündür.
Taarruz eden bir orduyla birlikte gönderildiğinde kumandan, taktiksel araştırma seviyenize bağlı olarak çeşitli taktikler kullanabilir. Kumandanın kullanacağı taktikleri seçmek için bir saldırı emri vermeden önce kumandan figürüne tıklayın. Bu taktik seçimi panelini açacaktır. Her bir komut, harekete geçilmeden önce belirli bir süreliğine (5 ila 200 saniye) geciktirilebilir.
Her bir kumandan satın alışınızda maliyeti 1.000 altın (ilk kumandan 1.000 altınsa, ikinci kumandanın maliyeti 2.000 altındır) daha fazla olacaktır. Bununla birlikte, kumandanın bir savaşta ölmesi halinde, maliyet bir önceki seviyeye geri döner. Kumandan, bir köyü zapt etmek veya satın almak için başarıyla kullanılırsa maliyet artışı değişmez.
İPUCU: Bir kerede, her birine farklı bir taktiksel komut (araştırma seviyenize bağlı olarak) verilerek birden fazla kumandan kullanılabilir.
İPUCU: Kumandanlar bir şövalyeyle aynı oranda zarar verir ve en yüksek sağlık puanına sahiptirler.
İPUCU: Köy zapt etmek için kumandanların varlığı çok önemli olduğundan, savaş sonuna kadar hayatta kalmaları gereklidir. Bu nedenle kumandanları birliklerinizin geri kalanının gerisine yerleştirerek onları kaybetme ihtimalinizi azaltabilirsiniz.
[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD]
[TD]wiki notu: Temel Asker Alımı gibi birlik satın alım maliyetini düşüren hiçbir kart, Kumandan alım maliyetini etkilemez.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Kumandanı Kullanma
Kumandanların Stronghold Kingdoms'da çok farklı rolleri vardır. Yalnızca köy zapt etmek/satın almakla kalmaz, aynı zamanda ordulara liderlik edebilir, onları yönetebilir ve gerekirse iyileştirilebilirler.
Kumandanlara erişim kazanabilmek için en az 12. Mertebe (Şehir Ayanı) olmalı ve gerekli araştırma kademelerini tamamlamalısınız (lütfen sağdaki bölüme bakın).
Bir köyü Zapt Etme/Satın Alma
Yeni bir köy kurulabilir bölge satın almak veya bir köyü zapt etmek için bir kumandan gereklidir.
[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD]
[TD]wiki notu: Bir Kumandan, köy zapt ettikten veya satın aldıktan sonra bir daha kullanılamaz. Ancak, asıl köyde daha fazla Kumandan alabilmek için maliyetteki artış aynı kalır.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Birlik Kabiliyetleri
- Kumandanın çevresindeki beş (5) karelik alanda bulunan birlikleri geciktirir. Bu kabiliyet anında kullanılabilir; Araştırma gerektirmez ("Taktikler" aracılığıyla).
- İPUCU: Okçular veya mancınıklar ateş açarken belirli birlikleri geride tutmak kullanışlı olabilir.
- 5 kare yarıçapı dahilinde uzun süre etkili olan küçük sağlık arttırmaları serisi kullanarak Kumandan'ın çevresindeki birlikleri tedavi eder.
- Kumandan'ın sağlığının artış gücü, çevresindeki birliklerin iki katıdır.
- Etki süresince tekrar eden animasyonla bir yeşil artı işareti + etkilenen tüm birliklerin üstünde belirir.
- Düşman birliklerini öldüren harita bölgesine ok atar.
- Aynı maksimum menzilde, mancınık birlikleriyle aynı şekilde hedef alır.
- Birkaç saniye süresince etkili olan çok sayıda okla yaylım ateşi (normal hızda oynandığında).
- Okla Yaylım Ateşi'nden sorumlu Kumandan birimi, ateş başlayana dek ilerlemez.
- Ateşle yayılan oklar normal oklardan daha fazla zarar verir.
- Kumandan'ın 5 kare çevresindeki birliklerin duvarlara ve hendeklere verdiği hasarı arttırır.
- Etki süresince tekrar eden animasyonla bir kırmızı ünlem işareti ! etkilenen tüm birliklerin üstünde belirir.
- Haritanın belirli bir bölgesine birkaç saniye süresince etkili olan çok sayıda kaya ateşi açar (normal hızda oynandığında).
- Aynı maksimum menzilde, mancınık birlikleriyle aynı şekilde hedef alır.
- Mancınık Yaylım Ateşi'nden sorumlu Kumandan birimi, ateş başlayana dek ilerlemez.
- Ateşle yayılan kayalar normal kayalardan daha fazla zarar verir.