• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Stronghold Kingdoms Kaynak Binaları Rehberi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell
maxigamebanner1.png

maxayrac3.jpg

Binalar:Kaynaklar

[TABLE="class: grid, width: 1024"]
[TR]
[TH="bgcolor: #F2F2F2, align: center"]Bina[/TH]
[TH="bgcolor: #F2F2F2, align: center"]Resim[/TH]
[TH="bgcolor: #F2F2F2, align: center"]Açıklama[/TH]
[TH="bgcolor: #F2F2F2, align: center"]Üretim[/TH]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Stok Sahası[/TD]
[TD="align: center"]
150px-Stockpile.jpg
[/TD]
[TD]Stok sahası, herhangi bir yeni köye yerleştirilmesi gereken ilk öğedir. Stok sahası kaynakların ve silahların saklandığı yerdir. Stok
sahasının kapasitesi araştırma ağacının Eğitim sekmesinde bulunan Mühendislik ve Stok Sahası Kapasitesiöğeleri araştırılarak
yükseltilebilir. Stok Sahası Kapasitesi yalnızca kaynak saklama amaçlı gelişecektir, silah saklamak için farklı araştırma gereklidir.
Silah saklama alanını genişletmek için Silah Deposu Kapasitesi araştırılmalıdır. Kaynak binaları stok sahasına ne kadar yakın olursa
o kadar çok üretken olacaklardır. Stok sahasının yeri köy içerisinde değiştirilebilir.[/TD]
[TD="align: center"]YOK[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Oduncu Kulübesi[/TD]
[TD="align: center"]
100px-Woodcutter.jpg
[/TD]
[TD]Oduncu kulübesi ağaç üretmek için kullanılır ve tüm köy tiplerinde ağaçların yanında inşa edilebilir. Orman köy tipinde en yüksek
ağaç üretimi yapılır. Bu binanın üretim oranı araştırma ağacının Endüstri sekmesinde bulunan Ormancılık öğesi araştırılarak
yükseltilebilir. Ayrıca Pariş Başkenti'nde Oduncular Loncası geliştirilerek de yükseltilebilir. Strateji Kartları da bir üretim bonusu
sağlayabilir. İnşa edilmesi için stok sahasından ağaç ve taş gereklidir. İlk inşa maliyeti 25 ağaç ve 50 taştır.

[/TD]
[TD="align: center"]
75px-Wood.PNG
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Taş Ocağı[/TD]
[TD="align: center"]
100px-Quarry.jpg
[/TD]
[TD]Taş ocağı taş üretmek için kullanılır ve tüm köy tiplerinde taş kaynaklarının üzerine inşa edilebilir. Dağ Zirvesi köy tipinde en yüksek
taş üretimi yapılır. Bu binanın üretim oranı araştırma ağacının Endüstri sekmesinde bulunan Taş Çıkarma öğesi araştırılarak
yükseltilebilir. Ayrıca Pariş Başkenti'nde Taş Ocağı Loncası geliştirilerek de yükseltilebilir. Strateji Kartları da bir üretim bonusu
sağlayabilir. İnşa edilmesi için stok sahasından ağaç gereklidir. İlk inşa maliyeti 200 ağaçtır.

[/TD]
[TD="align: center"]
75px-Stone.PNG
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Demir Madeni[/TD]
[TD="align: center"]
125px-Ironmine.jpg
[/TD]
[TD]Demir madeni demir üretmek için kullanılır ve yalnızca Düz Arazi, Dağlık Arazi ve Dağ Zirvesi köy tiplerinde demir yataklarının
üstüne inşa edilebilir. Dağ Zirvesi ve Dağlık Arazi köy tiplerinde en yüksek demir üretimi yapılır. Bu bina inşa edilmeden önce
araştırma ağacının Endüstri sekmesinden Demir Madenciliği öğesinin araştırılması gereklidir. Binanın üretim oranı daha fazla Demir
Madenciliği
araştırması yapılarak ve Pariş Başkenti'nde Madenciler Loncası geliştirilerek yükseltilebilir. Strateji Kartları da bir üretim
bonusu sağlayabilir. İnşa edilmesi için ağaç ve taş gereklidir. İlk inşa maliyeti 950 ağaç ve 190 taştır.

[/TD]
[TD="align: center"]
75px-%C4%B0ron.PNG
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Zift Tesisi[/TD]
[TD="align: center"]
125px-Pitchrig.jpg
[/TD]
[TD]Zift tesisi, zift üretmek için kullanılır ve yalnızca Dağlık Arazi ve Batak köy tiplerinde köyün batak bölgelerinin üstüne inşa edilebilir.
Batak köy tipinde en yüksek zift üretimi yapılır. Bu bina inşa edilmeden önce araştırma ağacının Endüstrisekmesinden Zift Çıkarma
öğesinin araştırılması gereklidir. Binanın üretim oranı daha fazla Zift Çıkarma araştırması yapılarak ve Pariş Başkenti'nde Zift İşçileri
Loncası
geliştirilerek yükseltilebilir. Strateji Kartları da bir üretim bonusu sağlayabilir. İnşa edilmesi için ağaç gereklidir. İlk inşa
maliyeti 1600 ağaçtır.

[/TD]
[TD="align: center"]
75px-Pitch.PNG
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Pazar[/TD]
[TD="align: center"]
125px-Market.jpg
[/TD]
[TD]Diğer köylerle kaynak takas etmek ve pariş başkenti mal borsasına mal satmak için kullanılır. Bu bina inşa edilmeden önce
araştırma ağacının Endüstri sekmesinden Tüccarlar Loncası öğesinin araştırılması gereklidir. Bir pazar inşa edildikten sonra
herhangi bir ticari faaliyet yapmadan önce oyuncunun Tüccar edinmesi gereklidir. Her bir pazarda görevlendirilebilecek en fazla
tüccar sayısı, daha fazla Tüccarlar Loncası araştırması yapılarak yükseltilebilir. Her bir köye toplam 10 pazar kurulabilir. Strateji Kartları da bir ticari bonus sağlayabilir. İnşa edilmesi için stok sahasından ağaç ve taş gereklidir. İlk inşa maliyeti 2.000 ağaç ve
3.000 taştır.[/TD]
[TD="align: center"]YOK[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

 
Son düzenleme:
Geri
Üst