PageMaster
Aileden
Terbiyeci & Doğanın Ruhu Rehberi
Oyun İçinde Genelde boş PET kartlarını dolduran sınıftır. Para kasmak için çok ideal bir sınıftır ama para kasabilmek yüksek seviye olmalıdır. Sınıf Değişikliği sonrasında yapabileceği tek değişiklik Doğanın Ruhu’dur. Çağrıcı veya Eğitmen gibi Petlerini değil de, kendilerini kutsarlar. Bundan dolayı Petlerini Arka planda tutarlar. Petleri ile birlikte kullandığı kutsamaları da vardır. Partilerde Attacker olarak görev alırlar. Tank olmazlar. Farm konusunda da çok etkililerdir.
Silahlar ve Zırhlar
Yeteneklerinin çoğu fiziksel hasara dayalı olduğu için Balta kullanılmalıdır. Terbiyeci iken 1 adet Çift Elli Balta, Ssev 40 olunca Çift Balta Eksperini açıp R3 2 adet Tek Elli Balta kullanılmalıdır. Zırh Olarak Çağrıcı veya Gaia Çağrıcı Zırhları giyilmelidir. Zırhların Fiziksel defansları iyi olmakla beraber Sihirsel defansları da normaldir.
Örneğin; R2 Savaşçı Zırhının defansı 77 iken Sihirli defansı 31’dir. R2 Büyücü Zırhının defansı 31 iken Sihirli defansı 77’dir. R2 Çağrıcı Zırhının defansı 46 iken Sihirli defansı 62’dir. Buna da bakarak Çağrıcıların zırhlarının iyi olduğunu anlayabiliriz.
Takılar ve Ruh Taşları
Zırhlara, Miğfere, Eldivenlere, Botlara, Tek Elli Baltalara; Güç ve Zindelik,
Çift Elli Baltalara; 2 Adet Güç 2 Adet Zindelik Taşı eklenmelidir veya yeni gelen Keskin Vuruş, Keskinlik, Kavrayış Taşları da eklenebilir.
Güç ve Zindelik veren veya sadece Zindelik veren Yüzükler kullanılmalıdır. HP Restorasyon veren kolyeler kullanılmalıdır. Atak veren küpeler kullanılmalıdır. Çok hasar alıyor iseniz Defans-Kritik veren küpeler tercih edilmelidir.
YENİ GELEN RUH TAŞLARI;
İsim Etki
Keskin Bakış İsabet + Sihirli İsabet
Keskin Vuruş Kritik Güç
Mana MP Restorasyonu
Keskinlik Fiziksel Atak
Büyü Ustalığı Sihirli Atak
Ruhsal Koruma Sihirli Defans
Kavrayış Kritik
Petleri
Normal Pet olarak Şahin Adam, Ork, Yeti, Mavi Peri, İskelet kullanılmalıdır.
· Orkların Atak ve Defans birlikleri vardır.
· Yetilerin Defans birlikleri vardır. Atakları pek iyi olmasa da Defans konusunda çok yardım ederler.
· Mavi Periler hemen çıkarılıp Kan basabilen hayvanlar oldukları için çok işe yarayabilirler.
· Doğanın Ruhu sınıfının en iyi Pet’i Şahin Adam’dır. Birliği Fiziksel Atak ve Fiziksel Defans’tır.
Kemerde ise Şahin Adam, Ork, Yeti, İskelet kullanılır.
· İskeletler kemerde Çeviklik, 2. kemer yeteneğinde Fiziksel Atak Hızı,
· Orklar kemerde Zindelik-Defans, 2. kemer yeteneğinde Fiziksel Atak ve Defans,
· Yetiler kemerde ise Defans, 2. kemer yeteneğinde Fiziksel Defans,
· Şahin Adam kemerde Güç ve Zindelik, 2. kemer yeteneğinde Fiziksel Atak ve Defans verirler.
Yetenekleri
Terbiyeci iken;
1) Savaşçı Saldırısı Yeteneği
Savaşçı Saldırısı Yeteneği oldukça işimize yarar. Verebildiğiniz kadar CP vermelisiniz.
2) Yaratık Dürtmesi
Yaratığınızın atak güçlerini artırır. Pet’inizi tank olarak kullanıyorsanız gerekli bir yetenek.
3) Zırh Eksperi
Defansınızı artıran bir yetenek. Savaşçı Saldırısı Yeteneği kadar işinize yarar.
4) Ruhsal Savunma
Sihirli Defans’ınızı artıran bir yetenek. Genelde çok işinize yaramasa da Sihirle saldıran sınıflara karşı size yardımı dokunabilir.
5) Doğal Büyü
Sihirli Atağınızı artıran bir yetenek. Genelde Terbiyeci veya Doğanın Ruhu pek sihirli yetenek kullanmadığı için çok fazla vermenize gerek yok. Zaten tüm yetenekleriniz ileriki seviyelerde fullenecek.
6) Santrifüj Vuruş
Güzel vuruş yapabilen bir yetenek. Bu yeteneği arttırmanız oldukça işinize yarayacaktır.
7) Yaratık Bilgeliği
Yaratıkları kasan birisi iseniz oldukça işinize yarayacak bir yetenek. Yaratıklarınız sizden yüksek seviye ise ve ona yetişmeniz zor ise pek vermeyin.
8) Yaran
Yaran da çok işinize yarayabilir. İyi vurmasının yanında düşmanınıza Defansı azaltan bir nevi zehir verebilir. PK’larda, düellolarda, bosslarda çok işinize yarar.
9) Yaratık Güçlendirmesi
Yaratığınızı tank olarak kullanıyorsanız gerekli bir yetenek. Yaratığınızın HP’lerini artırır.
10) Yaratık Şifası
Bir bakıma yaratıkların Heal’idir. Yaratığınızın HP’lerini rejenere eden bir yetenektir. Çok fazla CP vermeye gerek yok ama hiç vermemeye de gerek yok.
11) Yaratık Saf Kılma
Yaratığın etkisi altında bulunduğu tüm etkileri iptal eden bir yetenek. Pek fazla CP harcamanızı gerektirmeyecek bir yetenek.
12) Yaratık Disiplini
Yaratığınız Mavi Peri gibiyse veya hemen MP’leri bitiyor ise CP harcamanıza değecek bir yetenek.
13) Alaboracı Rüzgar
Sihirli saldırı yapabilen bir yetenek. Düşmanın hem Atak hızını hem de normal Hızı’nı azaltır.
14) Taş Heyelanı
Benim en sevdiğim yetenektir. Çok fazla hasar verir ve düşmana Sersemletme etkisi de verebilir. Verebildiğiniz kadar CP verin.
15) Vahşi Tehdit
Pek fazla kullanmadığım, yaratıkların arasından geçerken bana vurdukları için herhangi birisine korku atarım ve öyle devam ederim. Pek fazla CP harcamaya değmeyecek bir yetenek.
16) Ruhsal Tehdit
Pek fazla kullanmadığım, yaratıkların arasından geçerken bana vurdukları için herhangi birisine korku atarım ve öyle devam ederim. Pek fazla CP harcamaya değmeyecek bir yetenek.
17) Yaratık Rejenerasyonu
Pasif bir yetenektir ve yaratığın HP-MP artma hızını artıran bir yetenektir. CP vermeniz yararınıza olacaktır.
18) Deşen Alev
Düşmana Deşen Alev etkisini verir ve bu Deşen Alev etkisi her saniye onun canını azaltır.
19) Zihinsel Konsantrasyon
Genellikle bosslarda veya düellolarda kullanılan bir yetenek. Kritik vurma şansınızı çok fazla artırır. Verebildiğiniz kadar CP verebilirsiniz bu yeteneğe.
20) Vahşi Öfke
Çoğu zaman Ruh Öfkesi yeteneği ile birlikte kullandığım bir yetenek. Genelde bosslarda veya düellolarda kullanılır. Bu yeteneğe CP vermeniz sizin yararınıza olacaktır.
21) Ruh Öfkesi
Çoğu zaman Vahşi Öfke yeteneği ile birlikte kullandığım bir yetenek. Genelde bosslarda veya düellolarda kullanılır. Bu yeteneğe CP vermeniz sizin yararınıza olacaktır ama yaratığınızın Hızını 0 azaltır.
22) Yaratık Kontrolü
Aynı anda kontrol edebileceğiniz yaratık sayısını belirler. Seviyesi 1 ise 1, 2 ise 2 … yaratık kontrol edebilirsiniz.
23) Yaratık Çağrısı
Yaratık çağırmanızı sağlayan yetenek. Artırdığınız zaman Sihirlendirme süresi azalır.
24) Çift Balta Eksperi
İki tane tek elli balta kullanmanızı sağlar. Her seviyede İsabet ile Atağınızı artırır.
25) Hayat Ahengi
Bir bakıma yaratığınıza dönüşürsünüz ve yaratığınız ortadan kaybolur. Bu yetenek süresince HP ile MP’lerinizi rejenere eden bir ahenk kurulur ve Güç-Zekâ’nız artar. Yetenek aktif olduğu sürece yaratık çağıramazsınız. Bu yetenekten kurtulabilmek için bineğe binmekten başka çözüm bulabilmiş değilim.
26) Hayvan Kılığı
Yaratığınıza dönüşürsünüz ve yaratığınız yanınızda kalır. Bu yetenek hızınızı artırır.
27) Ağrı Transferi
Aldığınız hasarın bir kısmını yaratığa aktarır. Kutsama olduğu sürece MP tüketir.
28) Evcilleştirme
Yaratık Evcilleştirmesini sağlar. Kartları çok pahalıdır. Boş kartı olan yaratığın yanına gidip evcilleştirme yeteneğini kullanmalısınız. Tek başınıza saldırmalısınız başkaları yardım etmemeli. Genelde Fragman kullanılmaz. BOL ŞANSLAR!!!
Doğanın Ruhu iken;
(Yaratık Güçlendirmesi, Yaratık Disiplini, Yaratık Çağrısı ve Ağrı Transferi yetenekleri yok.)
Fazladan;
1) Çift Çağrı
Yanınızda olan yaratık haricinde başka bir yaratık çağırıp bu yeteneği kullanırsanız Sayaç durur ve yetenek süresince 2 yaratık yanınızda olur.
2) Delen Dalga
İki tane tek elli balta ile kullanılabilen bu yeteneğin hasarı fazladır. 3 veya daha fazla vuruş yapar.
3) Gaia Mührü
Düelloda, PK’da, Arenada hedefin yaratık çağırmasını engelleyen güzel bir yetenek.
4) Deli Öfke
Yaratığınızla sizin atak gücünüzü artırır ve Atak Hızınızı artırır. Güzel bir yetenektir.
5) Hayvansal Şok Dalgası
Birlikler;
Normalde Zindelik ve Güç Birliği kullanılır fakat Zihinsel Birlik ve Zekâ Birliği pek tercih edilmez.
1) Zindelik Birliği
2) Güç Birliği
3) Zihinsel Birlik
4) Zekâ Birliği
Silahlar ve Zırhlar
Yeteneklerinin çoğu fiziksel hasara dayalı olduğu için Balta kullanılmalıdır. Terbiyeci iken 1 adet Çift Elli Balta, Ssev 40 olunca Çift Balta Eksperini açıp R3 2 adet Tek Elli Balta kullanılmalıdır. Zırh Olarak Çağrıcı veya Gaia Çağrıcı Zırhları giyilmelidir. Zırhların Fiziksel defansları iyi olmakla beraber Sihirsel defansları da normaldir.
Örneğin; R2 Savaşçı Zırhının defansı 77 iken Sihirli defansı 31’dir. R2 Büyücü Zırhının defansı 31 iken Sihirli defansı 77’dir. R2 Çağrıcı Zırhının defansı 46 iken Sihirli defansı 62’dir. Buna da bakarak Çağrıcıların zırhlarının iyi olduğunu anlayabiliriz.
Takılar ve Ruh Taşları
Zırhlara, Miğfere, Eldivenlere, Botlara, Tek Elli Baltalara; Güç ve Zindelik,
Çift Elli Baltalara; 2 Adet Güç 2 Adet Zindelik Taşı eklenmelidir veya yeni gelen Keskin Vuruş, Keskinlik, Kavrayış Taşları da eklenebilir.
Güç ve Zindelik veren veya sadece Zindelik veren Yüzükler kullanılmalıdır. HP Restorasyon veren kolyeler kullanılmalıdır. Atak veren küpeler kullanılmalıdır. Çok hasar alıyor iseniz Defans-Kritik veren küpeler tercih edilmelidir.
YENİ GELEN RUH TAŞLARI;
İsim Etki
Keskin Bakış İsabet + Sihirli İsabet
Keskin Vuruş Kritik Güç
Mana MP Restorasyonu
Keskinlik Fiziksel Atak
Büyü Ustalığı Sihirli Atak
Ruhsal Koruma Sihirli Defans
Kavrayış Kritik
Petleri
Normal Pet olarak Şahin Adam, Ork, Yeti, Mavi Peri, İskelet kullanılmalıdır.
· Orkların Atak ve Defans birlikleri vardır.
· Yetilerin Defans birlikleri vardır. Atakları pek iyi olmasa da Defans konusunda çok yardım ederler.
· Mavi Periler hemen çıkarılıp Kan basabilen hayvanlar oldukları için çok işe yarayabilirler.
· Doğanın Ruhu sınıfının en iyi Pet’i Şahin Adam’dır. Birliği Fiziksel Atak ve Fiziksel Defans’tır.
Kemerde ise Şahin Adam, Ork, Yeti, İskelet kullanılır.
· İskeletler kemerde Çeviklik, 2. kemer yeteneğinde Fiziksel Atak Hızı,
· Orklar kemerde Zindelik-Defans, 2. kemer yeteneğinde Fiziksel Atak ve Defans,
· Yetiler kemerde ise Defans, 2. kemer yeteneğinde Fiziksel Defans,
· Şahin Adam kemerde Güç ve Zindelik, 2. kemer yeteneğinde Fiziksel Atak ve Defans verirler.
Yetenekleri
Terbiyeci iken;
1) Savaşçı Saldırısı Yeteneği
Savaşçı Saldırısı Yeteneği oldukça işimize yarar. Verebildiğiniz kadar CP vermelisiniz.
2) Yaratık Dürtmesi
Yaratığınızın atak güçlerini artırır. Pet’inizi tank olarak kullanıyorsanız gerekli bir yetenek.
3) Zırh Eksperi
Defansınızı artıran bir yetenek. Savaşçı Saldırısı Yeteneği kadar işinize yarar.
4) Ruhsal Savunma
Sihirli Defans’ınızı artıran bir yetenek. Genelde çok işinize yaramasa da Sihirle saldıran sınıflara karşı size yardımı dokunabilir.
5) Doğal Büyü
Sihirli Atağınızı artıran bir yetenek. Genelde Terbiyeci veya Doğanın Ruhu pek sihirli yetenek kullanmadığı için çok fazla vermenize gerek yok. Zaten tüm yetenekleriniz ileriki seviyelerde fullenecek.
6) Santrifüj Vuruş
Güzel vuruş yapabilen bir yetenek. Bu yeteneği arttırmanız oldukça işinize yarayacaktır.
7) Yaratık Bilgeliği
Yaratıkları kasan birisi iseniz oldukça işinize yarayacak bir yetenek. Yaratıklarınız sizden yüksek seviye ise ve ona yetişmeniz zor ise pek vermeyin.
8) Yaran
Yaran da çok işinize yarayabilir. İyi vurmasının yanında düşmanınıza Defansı azaltan bir nevi zehir verebilir. PK’larda, düellolarda, bosslarda çok işinize yarar.
9) Yaratık Güçlendirmesi
Yaratığınızı tank olarak kullanıyorsanız gerekli bir yetenek. Yaratığınızın HP’lerini artırır.
10) Yaratık Şifası
Bir bakıma yaratıkların Heal’idir. Yaratığınızın HP’lerini rejenere eden bir yetenektir. Çok fazla CP vermeye gerek yok ama hiç vermemeye de gerek yok.
11) Yaratık Saf Kılma
Yaratığın etkisi altında bulunduğu tüm etkileri iptal eden bir yetenek. Pek fazla CP harcamanızı gerektirmeyecek bir yetenek.
12) Yaratık Disiplini
Yaratığınız Mavi Peri gibiyse veya hemen MP’leri bitiyor ise CP harcamanıza değecek bir yetenek.
13) Alaboracı Rüzgar
Sihirli saldırı yapabilen bir yetenek. Düşmanın hem Atak hızını hem de normal Hızı’nı azaltır.
14) Taş Heyelanı
Benim en sevdiğim yetenektir. Çok fazla hasar verir ve düşmana Sersemletme etkisi de verebilir. Verebildiğiniz kadar CP verin.
15) Vahşi Tehdit
Pek fazla kullanmadığım, yaratıkların arasından geçerken bana vurdukları için herhangi birisine korku atarım ve öyle devam ederim. Pek fazla CP harcamaya değmeyecek bir yetenek.
16) Ruhsal Tehdit
Pek fazla kullanmadığım, yaratıkların arasından geçerken bana vurdukları için herhangi birisine korku atarım ve öyle devam ederim. Pek fazla CP harcamaya değmeyecek bir yetenek.
17) Yaratık Rejenerasyonu
Pasif bir yetenektir ve yaratığın HP-MP artma hızını artıran bir yetenektir. CP vermeniz yararınıza olacaktır.
18) Deşen Alev
Düşmana Deşen Alev etkisini verir ve bu Deşen Alev etkisi her saniye onun canını azaltır.
19) Zihinsel Konsantrasyon
Genellikle bosslarda veya düellolarda kullanılan bir yetenek. Kritik vurma şansınızı çok fazla artırır. Verebildiğiniz kadar CP verebilirsiniz bu yeteneğe.
20) Vahşi Öfke
Çoğu zaman Ruh Öfkesi yeteneği ile birlikte kullandığım bir yetenek. Genelde bosslarda veya düellolarda kullanılır. Bu yeteneğe CP vermeniz sizin yararınıza olacaktır.
21) Ruh Öfkesi
Çoğu zaman Vahşi Öfke yeteneği ile birlikte kullandığım bir yetenek. Genelde bosslarda veya düellolarda kullanılır. Bu yeteneğe CP vermeniz sizin yararınıza olacaktır ama yaratığınızın Hızını 0 azaltır.
22) Yaratık Kontrolü
Aynı anda kontrol edebileceğiniz yaratık sayısını belirler. Seviyesi 1 ise 1, 2 ise 2 … yaratık kontrol edebilirsiniz.
23) Yaratık Çağrısı
Yaratık çağırmanızı sağlayan yetenek. Artırdığınız zaman Sihirlendirme süresi azalır.
24) Çift Balta Eksperi
İki tane tek elli balta kullanmanızı sağlar. Her seviyede İsabet ile Atağınızı artırır.
25) Hayat Ahengi
Bir bakıma yaratığınıza dönüşürsünüz ve yaratığınız ortadan kaybolur. Bu yetenek süresince HP ile MP’lerinizi rejenere eden bir ahenk kurulur ve Güç-Zekâ’nız artar. Yetenek aktif olduğu sürece yaratık çağıramazsınız. Bu yetenekten kurtulabilmek için bineğe binmekten başka çözüm bulabilmiş değilim.
26) Hayvan Kılığı
Yaratığınıza dönüşürsünüz ve yaratığınız yanınızda kalır. Bu yetenek hızınızı artırır.
27) Ağrı Transferi
Aldığınız hasarın bir kısmını yaratığa aktarır. Kutsama olduğu sürece MP tüketir.
28) Evcilleştirme
Yaratık Evcilleştirmesini sağlar. Kartları çok pahalıdır. Boş kartı olan yaratığın yanına gidip evcilleştirme yeteneğini kullanmalısınız. Tek başınıza saldırmalısınız başkaları yardım etmemeli. Genelde Fragman kullanılmaz. BOL ŞANSLAR!!!
Doğanın Ruhu iken;
(Yaratık Güçlendirmesi, Yaratık Disiplini, Yaratık Çağrısı ve Ağrı Transferi yetenekleri yok.)
Fazladan;
1) Çift Çağrı
Yanınızda olan yaratık haricinde başka bir yaratık çağırıp bu yeteneği kullanırsanız Sayaç durur ve yetenek süresince 2 yaratık yanınızda olur.
2) Delen Dalga
İki tane tek elli balta ile kullanılabilen bu yeteneğin hasarı fazladır. 3 veya daha fazla vuruş yapar.
3) Gaia Mührü
Düelloda, PK’da, Arenada hedefin yaratık çağırmasını engelleyen güzel bir yetenek.
4) Deli Öfke
Yaratığınızla sizin atak gücünüzü artırır ve Atak Hızınızı artırır. Güzel bir yetenektir.
5) Hayvansal Şok Dalgası
Birlikler;
Normalde Zindelik ve Güç Birliği kullanılır fakat Zihinsel Birlik ve Zekâ Birliği pek tercih edilmez.
1) Zindelik Birliği
2) Güç Birliği
3) Zihinsel Birlik
4) Zekâ Birliği
Son düzenleme: