IMLEGEND
Aileden
Merhabalar,
Başvuran çoğu kişiye gönderilen beta anahtarı ile oyuna göz attığımızda çoğu kişinin dikkatini yetenekler çekmiştir. Geniş çaplı yeteneklerimiz sayesinde kazandığımız yetenek puanlarını nereye harcayacağımız oyunda büyük önem arz ediyor. Daha önce sınıfların yeteneklerini anlatmıştık. Şimdi de ırkların kendine özel pasif yeteneklerinden bahsedeceğiz. Her ırkın kendine has yetenekleri var ve kazandığınız yetenek puanlarını bunları açmak içinde kullanabiliyorsunuz. Şimdi hepsine bir göz atalım.
İlk yetenekler ırkların uzman olduğu dalda yüzde 15 lik bir avantaj sağlıyor ve yine her ırkın toplam 4 özel pasif yeteneği mevcut. İlk yetenekler tek aşamayken, diğer üç yetenek ise üç aşamadan oluşuyor. Her aşamada kazandığınız güç, özelliklerin denk geldiği rakamdır.
***
Altmer (High Elf)
Destruction Talent: Destruction Staff'tan gelen tecrübe puanı %15 artar.
Spellcharge: Savaş esnasında Magicka yenilemesi % 3-6-9 artar.
Gift of Magnus: Toplam Magicka % 3-6-9 artar.
Elemental Talent: Buz, ateş ve şok hasarını % 2-4-6 arttırır.
Bosmer
Archery Expertise: Okçuluktan gelen tecrübe puanı %15 artar.
Vigor: Savaş esnasında Stamina yenilemesi % 3-6-9 artar.
Resist Affliction: Zehir ve hastalığa karşı direnç % 7-14-21 artar ve toplam stamina %1-2-3 artar.
Stealthy: Gizlilik alanı 1-2-3 metre artar. Gizliyken verilen hasar % 3-6-9 artar.
Khajiit
Medium Armor Expertise: Orta zırhtan gelen tecrübe puanı %15 artar.
Robust: Savaştayken sağlık yenilemesi %5-10-15 artar.
Stealthy: Gizlilik alanı 1-2-3 metre artar. Gizliyken verilen hasar % 3-6-9 artar.
Carnage: Yakın saldırıların kritik vuruş şansı %1-2-3 artar, başarılı kritik vuruşlar %5-10-15 daha fazla hasar verir.
Breton
Light Armor Affinity: Hafif zırhtan gelen tecrübe puanı %15 artar.
Gift of Magnus: Toplam Magicka % 3-6-9 artar.
Spell Resistance: Büyüye karşı dayanıklık 32-64-96 puan artar.
Magicka Mastery: Büyülerin magicka harcaması %1-2-3 azalır.
Orsimer
Heavy Armor Expertise: Ağır zırhtan gelen tecrübe puanı %15 artar.
Brawny: Maksimum sağlık ve stamina %2-4-6 artar.
Robust: Savaştayken sağlık yenilemesi %5-10-15 artar.
Swift: Koşarken harcanan stamina %4-8-12 azalır, koşma hızı %3-6-9 artar.
Redguard
Shield Affinity: Bloktan gelen tecrübe puanı %15 artar.
Vigor: Savaş esnasında Stamina yenilemesi % 3-6-9 artar.
Conditioning: Maksimum stamina %4-7-10 artar.
Adrenaline Rush: Yakın dövüşte düşmana hasar verilince stamina 1-2-3 puan yenilenir. Her 3 saniyede bir gerçekleşir.
Argonian
Restoration Expertise: Restoration Staff'tan gelen tecrübe puanı %15 artar.
Amphibious: Yüzme hızı %50 artar ve iksirlerin etkisi %5-10-15 artar.
Argonian Resistance: Maksimum sağlık %1-2-3 artar ve hastalık ile zehire dayanıklılık 7-14-21 puan artar.
Quick to Mend: Sağlık yenilemesi %2-4-6 hızlı artar.
Dunmer
Ambidexterity: İki kılıçtan gelen tecrübe puanı %15 artar.
Dynamic: Maksimum magicka ve stamina %2-4-6 artar.
Resist Flame: Ateşe dayanıklılık 10-20-30 puan artar, maksimum magicka da %1-2-3 artar.
Flame Talent: Alevli büyülerin büyü etkisi 1-2-3 artar.
Nord
Two Handed Weapon Expertise: Çift el silahtan gelen tecrübe puanı %15 artar.
Robust: Savaştayken sağlık yenilemesi %5-10-15 artar.
Resist Frost: Soğuğa dayanıklılık 10-20-30 artar, maksimum sağlık da %1-2-3 artar.
Rugged: Zırh oranı 2-4-6 artar.
Imperial
Shield Affinity: One-Handed ve Shield'dan gelen tecrübe puanı %15 artar.
Tough: Maksimum sağlık %4-8-12 artar.
Conditioning: Maksimum stamına %4-7-10 artar.
Red Diamond: Yakın saldırılar %10 şansla sağlığı 2-4-6 yenileme ihtimali var.
IMPERIAL
Tough(Pasif): Max health by %4 ( Toplam Canınız %4 kadar artar )
Shield Affinity (Pasif): Increases experience gain with the One-Handed and Shield Skill Line by 15%. ( Tek el silah ve kalkanda %15 fazladan tecrübe puanı )
Red Diamond (Pasif): Melee attacks have a 10% chance to restore 2 Health. ( Yakın silah ile yapacağınız vuruşlarda %10 şans ile 2 can doldurma )
Conditioning (Pasif): Max stamina by %4 ( Toplam kuvvetiniz %4 kadar artar)
Kaynak : http://esohead.com/
Alıntıdır.