- Aktiflik
- K.Tarihi
- 29 Kas 2010
- Mesajlar
- 276
- Puanı
- 106
Hile kodu
Oyun esnasında Ctrl, Shift ve C tuşlarına aynı anda basıp konsolu açın ve aşağıdaki hile kodlarını girin. (Kodlar büyük-küçük harf duyarlıdır)
help - Bazı hile kodlarını listeler
help <hile kodu> - Belirtilen hile kodu hakkında bilgi verir
Kaching - 1000$ verir
motherlode - 50.000$ verir
intprop censorgridsize 0 - Sansürleri kaldırır (Normal değeri 8'dir)
twinzr2cute veya twinsr2cute - İkiz bebek doğmasını sağlar
deleteAllCharacters - Ekrandaki tüm karakterleri kaldırır (Kodun işlemesi için ev dışı görünüşte olunması gerekmektedir)
TerrainType <desert/temperate> - Arazi tipini değiştirir (Kodun işlemesi için ev dışı görünüşte olunması gerekmektedir)
moveObjects <on/off> - Her objenin taşınabilmesini sağlar (Varsayılan hali için "off" seçilmelidir)
StretchSkeleton <uzunluk değeri> - Karakterlerin boyunu değiştirir (Varsayılan değeri 1.0'dır)
aging <on/off> - Karakterlerin yaşlanma özelliğini açar ve kapatır
slowMotion <0-8> - Oyunun hızını değiştirir (Varsayılan değeri 0'dır)
Vsync <on/off> - Grafik ayarlarını değiştirerek daha yüksek performans sağlar (Not: Bu özellik, bazı grafik bozulmalarına yol açabilir)
faceBlendLimits <on/off> - Yüz bütünleme ayarını açar ve kapatır
intProp maxNumOfVisitingSims <değer> - Ziyaretçi sayısını belirtilen değere getirir (Kodun işlemesi için ev dışı görünüşte olunması gerekmektedir)
boolProp enablePostProcessing <true/false> - Gelişmiş grafik yükseltme ayarlarını açar
boolProp snapObjectsToGrid <true/false> - "false" yapıldığında objeleri izinli alanın dışına koyabilmenizi sağlar
autoPatch <on/off> - Otomatik oyun güncelleştirmelerini açar ve kapatır
displayNeighborhoodProps <true/false> - "false" yapıldığında çevredeki taşınamaz objeleri (kaya, kule vs.) kaldırır
boolprop displayNeighborhoodRoads <true/false> - "false" yapıldığında çevredeki yolları kaldırır
boolprop displayNeighborhoodFlora <true/false> - "false" yapıldığında çevredeki bitkileri kaldırır
boolprop displayNeighborhoodWater <true/false> - "false" yapıldığında çevredeki su birikintilerini kaldırır
boolprop displayLotImposters <true/false> - "false" yapıldığında ev cephe grafiklerini kaldırır
boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel
<true/false> - "false" yapıldığında çevredeki köprüleri kaldırır
boolprop lotTerrainLighting <true/false> - "false" yapıldığında konutun üzerine gelince çıkan parlama efektini kapatır
boolprop lotWater <true/false> - "false" yapıldığında konutlardaki havuzları kaldırır
boolprop lotTerrainPaints <true/false> - "false" yapıldığında konutun zemin boyasını kaldırır
boolprop carsCompact <true/false> - "true" yapıldığında araba grafiklerini geliştirir
boolprop lotInfoAdvancedMode <true/false> - "true" yapıldığında genişletilmiş konut bilgilerini gösterir
boolprop objectShadows <true/false> - "false" yapıldığında çevredeki gölgeleri kaldırır
boolProp guob <true/false> - "false" yapıldığında ev içindeki gölgeleri kaldırır
boolprop renderSelectedSimLevel <true/false> - "true yapıldığında karakterin bulunduğu kat dışındaki katları görünmez yapar
boolProp displayPaths <true/false> - "true" yapıldığında seçilen karakterin nereye yürüdüğünü gösterir
boolprop displayLookAtBoxes <true/false> - "true" yapıldığında karakterlerin nereye baktığını gösterir
boolprop locktiles <true/false> - "false" yapıldığında konut dışına parke yapılabilmesini sağlar
boolprop constrainFloorElevation <true/false> - "false" yapıldığında üzerinde obje olsa bile zeminin yüksekliğini ayarlayabilmenizi sağlar
boolprop allObjectLightsOn <true/false> - "true" yapıldığında objelerin sürekli olarak parlak olmasını sağlar
boolprop showFloorGrid <true/false> - Zemin bölmelendirmesini açar
boolProp simShadows <true/false> - Karakter gölgelerini açar ve kapatır
boolprop ShowLotPackageFilename <true/false> - "true" yapıldığında evin üstüne gelindiğinde dosya adını gösterir
gameVersion - "expand" yazıldığında oyun versiyonunu gösterir
clear - Konsol penceresini temizler
expand - Konsol penceresinin boyutunu ayarlar
exit - Konsol penceresini kapatır
Oyun esnasında Ctrl, Shift ve C tuşlarına aynı anda basıp konsolu açın ve aşağıdaki hile kodlarını girin. (Kodlar büyük-küçük harf duyarlıdır)
help - Bazı hile kodlarını listeler
help <hile kodu> - Belirtilen hile kodu hakkında bilgi verir
Kaching - 1000$ verir
motherlode - 50.000$ verir
intprop censorgridsize 0 - Sansürleri kaldırır (Normal değeri 8'dir)
twinzr2cute veya twinsr2cute - İkiz bebek doğmasını sağlar
deleteAllCharacters - Ekrandaki tüm karakterleri kaldırır (Kodun işlemesi için ev dışı görünüşte olunması gerekmektedir)
TerrainType <desert/temperate> - Arazi tipini değiştirir (Kodun işlemesi için ev dışı görünüşte olunması gerekmektedir)
moveObjects <on/off> - Her objenin taşınabilmesini sağlar (Varsayılan hali için "off" seçilmelidir)
StretchSkeleton <uzunluk değeri> - Karakterlerin boyunu değiştirir (Varsayılan değeri 1.0'dır)
aging <on/off> - Karakterlerin yaşlanma özelliğini açar ve kapatır
slowMotion <0-8> - Oyunun hızını değiştirir (Varsayılan değeri 0'dır)
Vsync <on/off> - Grafik ayarlarını değiştirerek daha yüksek performans sağlar (Not: Bu özellik, bazı grafik bozulmalarına yol açabilir)
faceBlendLimits <on/off> - Yüz bütünleme ayarını açar ve kapatır
intProp maxNumOfVisitingSims <değer> - Ziyaretçi sayısını belirtilen değere getirir (Kodun işlemesi için ev dışı görünüşte olunması gerekmektedir)
boolProp enablePostProcessing <true/false> - Gelişmiş grafik yükseltme ayarlarını açar
boolProp snapObjectsToGrid <true/false> - "false" yapıldığında objeleri izinli alanın dışına koyabilmenizi sağlar
autoPatch <on/off> - Otomatik oyun güncelleştirmelerini açar ve kapatır
displayNeighborhoodProps <true/false> - "false" yapıldığında çevredeki taşınamaz objeleri (kaya, kule vs.) kaldırır
boolprop displayNeighborhoodRoads <true/false> - "false" yapıldığında çevredeki yolları kaldırır
boolprop displayNeighborhoodFlora <true/false> - "false" yapıldığında çevredeki bitkileri kaldırır
boolprop displayNeighborhoodWater <true/false> - "false" yapıldığında çevredeki su birikintilerini kaldırır
boolprop displayLotImposters <true/false> - "false" yapıldığında ev cephe grafiklerini kaldırır
boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel
<true/false> - "false" yapıldığında çevredeki köprüleri kaldırır
boolprop lotTerrainLighting <true/false> - "false" yapıldığında konutun üzerine gelince çıkan parlama efektini kapatır
boolprop lotWater <true/false> - "false" yapıldığında konutlardaki havuzları kaldırır
boolprop lotTerrainPaints <true/false> - "false" yapıldığında konutun zemin boyasını kaldırır
boolprop carsCompact <true/false> - "true" yapıldığında araba grafiklerini geliştirir
boolprop lotInfoAdvancedMode <true/false> - "true" yapıldığında genişletilmiş konut bilgilerini gösterir
boolprop objectShadows <true/false> - "false" yapıldığında çevredeki gölgeleri kaldırır
boolProp guob <true/false> - "false" yapıldığında ev içindeki gölgeleri kaldırır
boolprop renderSelectedSimLevel <true/false> - "true yapıldığında karakterin bulunduğu kat dışındaki katları görünmez yapar
boolProp displayPaths <true/false> - "true" yapıldığında seçilen karakterin nereye yürüdüğünü gösterir
boolprop displayLookAtBoxes <true/false> - "true" yapıldığında karakterlerin nereye baktığını gösterir
boolprop locktiles <true/false> - "false" yapıldığında konut dışına parke yapılabilmesini sağlar
boolprop constrainFloorElevation <true/false> - "false" yapıldığında üzerinde obje olsa bile zeminin yüksekliğini ayarlayabilmenizi sağlar
boolprop allObjectLightsOn <true/false> - "true" yapıldığında objelerin sürekli olarak parlak olmasını sağlar
boolprop showFloorGrid <true/false> - Zemin bölmelendirmesini açar
boolProp simShadows <true/false> - Karakter gölgelerini açar ve kapatır
boolprop ShowLotPackageFilename <true/false> - "true" yapıldığında evin üstüne gelindiğinde dosya adını gösterir
gameVersion - "expand" yazıldığında oyun versiyonunu gösterir
clear - Konsol penceresini temizler
expand - Konsol penceresinin boyutunu ayarlar
exit - Konsol penceresini kapatır
Moderatörün son düzenlenenleri: