IMLEGEND
Aileden
2012
- Oyuncular artık L="" etiketi ile haritalarını geniş/kaydırmalı yapabilir!
- Sevgililer Günü temalı harita editörü eşyaları.
- Peynir ve Çilek market üzerinde gerçek bir para birimi gibi görünmeye başladı.
- Defilante objeleri! (Defilante henüz tam olarak gelmedi. Sadece oyuncular haritalarında bu objeleri yapabiliyordu. Defilante etkinlik bitince geldi.) Bu objelerin kullanımını öğrenmek için burayı inceleyin.
- Artık deliğe girdiğinde peynir aldığını gösteren bir bildirim geldi.
Evlilik sistemi! Oyuncular arkadaş listesindeki biri ile ruh ikizi olabilir. Ruh ikiziniz profilinizde ve arkadaş listenizin en başında görünecektir.
2012
Yeni duygu ifadesi: Konfeti patlatma! Etuşuna basarak kullanılabilir.
2013
Oyun içi sesler (Sadece test)!
2014
Unvanlar gibi rozet toplama sistemi!
2013
Kalıcı olarak oyun içi sesler!
Karnaval etkinliği boyunca oyun içi müziğimizi dinleme fırsatınız olmuştu! Bu müziğin yanı sıra oyuna yeni sesler eklenmiştir. Müziği açıp/kapama yetkisine sahipsiniz.
oyun içi muzigi kapatmak için
animasyonlara son vermek için
her oyun başlangıcında çıkan sesi kapatmak için
2014
Etkinlik haritası oda 801'e ek olarak yapıldı ve 801 odasını daha da genişletti!
2015
Artık oyuncular haritalarına harita editöründe olmayan objeler ekleyebilir!
Daha fazlası için:
Paskalya etkinliği ile beraber gelen 2 yeni harita özelliği bulunuyor. Bunlardan biri <P /> etiketi içerisine aie="" eklemek ama benim anlatacağım şey bu değil. Hepiniz harita editöründe sürekli aynı objeleri görmekten sıkılmadınız mı? Mesela Cadılar Bayramı temalı bir harita yapıyorsunuz ve haritaya şaman objesi olarak basit bir drag ekliyorsun. Neden haritanıza Cadılar Bayramı temalı bir drag koymayalım ki? Yada bir bal kabağı havuzu hiç fena olmazdı? Merak etmeyin, artık bunları gerçekleştirebilirsiniz!
Örnek olarak benim bombalar ile yaptığım haritamı inceleyebilirsiniz: @5908735 (Temsili)
Bu tür haritaların nasıl yapıldığını gelip hep beraber öğrenelim. Beraber bir bal kabağı havuzu yapalım!
Haritamız bu olsun. Havuzun içerisine bal kabakları eklemek için tek yapmamız gereken 1 adet örs koymak (http://prntscr.com/6pr3fe)! Şimdi bunu bal kabağına dönüştürelim. Kaydet / Yükle / Test bölümüne basalım ve "Haritayı Panoya Kopyala" diyelim. Herhangi bir not defterine girip ctrl + v ile yapıştıralım.
<C><P F="4" /><Z><S><S H="130" P="0,0,,,,0,0,0" L="225" X="150" Y="345" T="9" /><S H="50" P="0,0,0.3,0,0,0,0,0" L="500" X="550" Y="400" T="10" /><S H="150" P="0,0,0.3,0.2,0,0,0,0" L="40" X="280" Y="335" T="6" /><S P="0,0,0.3,0.2,0,0,0,0" L="40" H="150" X="20" Y="335" T="6" /></S><D /><O><O X="65" C="10" Y="285" P="0" /></O></Z></C>
Ctrl + F yaparak şunu aratalım. C="10"
<C><P F="4" /><Z><S><S H="130" P="0,0,,,,0,0,0" L="225" X="150" Y="345" T="9" /><S H="50" P="0,0,0.3,0,0,0,0,0" L="500" X="550" Y="400" T="10" /><S H="150" P="0,0,0.3,0.2,0,0,0,0" L="40" X="280" Y="335" T="6" /><S P="0,0,0.3,0.2,0,0,0,0" L="40" H="150" X="20" Y="335" T="6" /></S><D /><O><O X="65" C="10" Y="285" P="0" /></O></Z></C>
Evet buradaki 10 bizim obje ID'miz. Transformice'da bulunan her objenin bir ID kimliği var. Bal kabaklarının ID kimliği 89. C="10" yerine C="89" yazalım. Ardından kodu kopyalayıp harita editörüne yapıştıralım. Evet, işte oldu! http://prntscr.com/6pr5a4. Bunu daha da çoğaltabilmek için obje üstüne basıp kopyala diyelim. 10 tane kopya bize yeterli. İşte Bal kabağı havuzumuz hazır!
Harita kodu: @5908755
Sizde haritanıza tavuklar, kar topları, şişmiş balıklar, kişiselleştirilmiş şaman objeleri, şaman becerilerindeki objeler, ve daha sayamayacağımız bir çok objeyi eklemek için onların ID numarasını bilmelisiniz. Bütün objelerin ID numaraları için şu konuyu açın ve Enums and IDs sekmesine gelip, Shaman Object IDs içerisinde bulunanlardan faydalanabilirsiniz.
Ayrıca oyuncular haritasında farenin aldığı hasar ile ölmesini sağlan aie="" etiketini haritalarında kullanabilir.
Örnek olarak benim bombalar ile yaptığım haritamı inceleyebilirsiniz: @5908735 (Temsili)
Bu tür haritaların nasıl yapıldığını gelip hep beraber öğrenelim. Beraber bir bal kabağı havuzu yapalım!
Haritamız bu olsun. Havuzun içerisine bal kabakları eklemek için tek yapmamız gereken 1 adet örs koymak (http://prntscr.com/6pr3fe)! Şimdi bunu bal kabağına dönüştürelim. Kaydet / Yükle / Test bölümüne basalım ve "Haritayı Panoya Kopyala" diyelim. Herhangi bir not defterine girip ctrl + v ile yapıştıralım.
<C><P F="4" /><Z><S><S H="130" P="0,0,,,,0,0,0" L="225" X="150" Y="345" T="9" /><S H="50" P="0,0,0.3,0,0,0,0,0" L="500" X="550" Y="400" T="10" /><S H="150" P="0,0,0.3,0.2,0,0,0,0" L="40" X="280" Y="335" T="6" /><S P="0,0,0.3,0.2,0,0,0,0" L="40" H="150" X="20" Y="335" T="6" /></S><D /><O><O X="65" C="10" Y="285" P="0" /></O></Z></C>
Ctrl + F yaparak şunu aratalım. C="10"
<C><P F="4" /><Z><S><S H="130" P="0,0,,,,0,0,0" L="225" X="150" Y="345" T="9" /><S H="50" P="0,0,0.3,0,0,0,0,0" L="500" X="550" Y="400" T="10" /><S H="150" P="0,0,0.3,0.2,0,0,0,0" L="40" X="280" Y="335" T="6" /><S P="0,0,0.3,0.2,0,0,0,0" L="40" H="150" X="20" Y="335" T="6" /></S><D /><O><O X="65" C="10" Y="285" P="0" /></O></Z></C>
Evet buradaki 10 bizim obje ID'miz. Transformice'da bulunan her objenin bir ID kimliği var. Bal kabaklarının ID kimliği 89. C="10" yerine C="89" yazalım. Ardından kodu kopyalayıp harita editörüne yapıştıralım. Evet, işte oldu! http://prntscr.com/6pr5a4. Bunu daha da çoğaltabilmek için obje üstüne basıp kopyala diyelim. 10 tane kopya bize yeterli. İşte Bal kabağı havuzumuz hazır!
Harita kodu: @5908755
Sizde haritanıza tavuklar, kar topları, şişmiş balıklar, kişiselleştirilmiş şaman objeleri, şaman becerilerindeki objeler, ve daha sayamayacağımız bir çok objeyi eklemek için onların ID numarasını bilmelisiniz. Bütün objelerin ID numaraları için şu konuyu açın ve Enums and IDs sekmesine gelip, Shaman Object IDs içerisinde bulunanlardan faydalanabilirsiniz.
Ayrıca oyuncular haritasında farenin aldığı hasar ile ölmesini sağlan aie="" etiketini haritalarında kullanabilir.
2014 - Yaz Etkinliği
Takas ve envanter sistemi.
2010
Transformice tarihindeki ilk etkinlik yapıldı ve bundan sonra düzenli bir şekilde etkinlikler gelecek!
2011
- Kaydırmalı/Geniş haritalar! (Oyuncular henüz bu haritaları yapamıyordu.)
- Cadılar bayramı temalı harita editörü eşyaları!
- Yeni Survivor modu: Vampirler!
Cadılar bayramı temalı harita editörü eşyaları.
2013
Yukarı doğru yükselen harita özelliği! Kullanabilmek için haritanızın <P /> etiketi içerisine H="yükseklik" etiketini ekleyiniz.
2014
- Yeni Ağ Zemin! (Tam olarak gelmedi. Sadece bir test.) Ayrıntılı bilgi burayı inceleyiniz.
- Market içerisine oyuna en son eklenen eşyaları göstermek için Yenilikler sekmesi eklendi.
2011
Noel temalı harita editörü eşyaları.
2013
Mulodrome sistemi! (Sadece kendi adınızın geçtiği odalarda /mulodrome komutunu kullanarak takımlı savaş modu.)