IMLEGEND
Aileden
Merhaba arkadaşlar Bazı arkadaşlarımız XML ile ilgili sorunlar yaşıyor ve soruyor; Bir zemini diğerini nasıl bağlayacağım, Haritada belirli bir süre sonra zemin nasıl kaybolur işte cevabı bu XML Referansların'da bulacaksınız.
Orjinal arka plan rengi: 6a7495
Çift dönme: 9423000 (9423045 için 45 derece, vb.)
Maksimum 16bit özellikleri: 0x7fff (32767)
Maksimum 32bit özellikleri: 0x7fffffff (2147483647)
<P />
N=""
Karanlık Mod
m=""
Çivi gizlemek için kullanılır
v="" (milisaniye)
Milisaniye olarak zemini yok eder
Lua = "id" (LUA komut dosyaları ile kimlik etkileşimi)
Lua dosyaları için kimlik etkileşimi sağlar
defilante="Xxxx"
defilante="hız, ivme, maksimum hız, ekran dışında ölüm, serbest hareket ettirme"
Hız: Sabit bir başlangıç hızı belirler.
İvme: Verdiğini miktar kadar hızı sürekli arttırır.
Maksimum hız: Maksimum hız eklendiği zaman ivme maksimum hıza ulaşana kadar devam eder. Sürekli devam etmesini isterseniz büyük bir sayı girebilirsiniz.
Ekran dışında ölüm: Ekran dışında kalırsanız ölüp ölmeyeceğinizi belirleyebilirsiniz. 0 yaparsanız öldürür, 1 yaparsanız öldürmez.
Serbest hareket ettirme: Eğer bir oyuncu haritanın hızında daha hızlı giderse, oyuncu haritanızda ilerde ise devam etmesini istiyorsanız 1 yapın, öteki türlü 0 yapın.
Ca=""
Her şeyi gizlemek için kullanılır offscreen(ekran dışı)
L="uzunluk"
Uzunluk: sahne uzunluğu (maksimum 4800)
H="Yükseklik"
Yükselik: sahne yüksekliği (maksimum 4800)
DS="y;y1"
y1: Fareler doğacaktır bu y ve x ekseni boyunca rastgele dağılmıştır. (0-800)
DS="m;x1,y1,x2,y2"
x1,y1: x/y koordinatları ilk spawn noktası
x2,y2: x/y koordinatlarını ikinci spawn noktası
x3,y3: devam etmek isterseniz kordinaatlar için spawn noktaları belirleyebilirsiniz.
<O /> (sadece çap noktası)
Mp="Güç" Mv="hız"
güç: Döndürme kuvveti için kullanabilirsiniz.
hızı: Dönüş hızı; 0.4 varsayılan CW , -0.4 varsayılan CW
<L />
DISTANCE JOINT [ORTAK MESAFE]
<JD
M1="bağlamak için ilk zemin"
M2="bağlamak için ikinci zemin"
HZ="Sıklıkla geri çekme ivme hızı (30 varsayılan ayardır.)"
AMP="Gücü geri çekme (0-1, 1 varsayılan)"
c="(isteğe bağlı): renk,genişlik (max 255),donukluk,ön plandaki görülebilen eklem rengi (varsayılan 0,1,1,0)"
/>
REVOLUTE ORTAK (SERBEST DÖNDÜRME)
<JR
M1="bağlamak için ilk zemin; köken"
M2="ikinci zemin bağlamak; köken etrafında döner"
P1="x,y bağlamak için bir zeminde VEYA toprak etrafında dönmesine"
MV="gücü (Sonsuzluk),hız (0.4 CCW, -0.4 CW)"
LİM1="Düzeltme göreli dönüş (C mükemmel çivi; hiçbir değer)"
/>
PRISMATIC JOINT (Prizmatik ve Kitli Ortak Döndürme)
<JP
M1="bağlamak için ilk zemin; kök zemin"
M2="bağlamak için ikinci zemin; hamle olan"
MV="gücü (Sonsuz),hız (0.4)"
EKSEN="hareket x (0, 1, -1),hareket y (0, 1, -1)"
/>
PULLEY JOINT (Ortak Makara )
<JPL
M1="bağlamak için ilk zemin"
M2="bağlamak için ikinci zemin"
P1="(isteğe bağlı):M1 çapı (x,y; merkezi varsayılan)"
P2="(isteğe bağlı): M2 çapı (x,y; merkezi varsayılan)"
P3="Top x1,y1 makara"
P4="Top x2,y2 makara"
c="(isteğe bağlı): renk,genişlik (max 255),donukluk,ön plandaki görülebilen renk (varsayılan 0,1,1,0)"
/>
Çift dönme: 9423000 (9423045 için 45 derece, vb.)
Maksimum 16bit özellikleri: 0x7fff (32767)
Maksimum 32bit özellikleri: 0x7fffffff (2147483647)
<P />
N=""
Karanlık Mod
m=""
Çivi gizlemek için kullanılır
v="" (milisaniye)
Milisaniye olarak zemini yok eder
Lua = "id" (LUA komut dosyaları ile kimlik etkileşimi)
Lua dosyaları için kimlik etkileşimi sağlar
defilante="Xxxx"
defilante="hız, ivme, maksimum hız, ekran dışında ölüm, serbest hareket ettirme"
Hız: Sabit bir başlangıç hızı belirler.
İvme: Verdiğini miktar kadar hızı sürekli arttırır.
Maksimum hız: Maksimum hız eklendiği zaman ivme maksimum hıza ulaşana kadar devam eder. Sürekli devam etmesini isterseniz büyük bir sayı girebilirsiniz.
Ekran dışında ölüm: Ekran dışında kalırsanız ölüp ölmeyeceğinizi belirleyebilirsiniz. 0 yaparsanız öldürür, 1 yaparsanız öldürmez.
Serbest hareket ettirme: Eğer bir oyuncu haritanın hızında daha hızlı giderse, oyuncu haritanızda ilerde ise devam etmesini istiyorsanız 1 yapın, öteki türlü 0 yapın.
Ca=""
Her şeyi gizlemek için kullanılır offscreen(ekran dışı)
L="uzunluk"
Uzunluk: sahne uzunluğu (maksimum 4800)
H="Yükseklik"
Yükselik: sahne yüksekliği (maksimum 4800)
DS="y;y1"
y1: Fareler doğacaktır bu y ve x ekseni boyunca rastgele dağılmıştır. (0-800)
DS="m;x1,y1,x2,y2"
x1,y1: x/y koordinatları ilk spawn noktası
x2,y2: x/y koordinatlarını ikinci spawn noktası
x3,y3: devam etmek isterseniz kordinaatlar için spawn noktaları belirleyebilirsiniz.
<O /> (sadece çap noktası)
Mp="Güç" Mv="hız"
güç: Döndürme kuvveti için kullanabilirsiniz.
hızı: Dönüş hızı; 0.4 varsayılan CW , -0.4 varsayılan CW
<L />
DISTANCE JOINT [ORTAK MESAFE]
<JD
M1="bağlamak için ilk zemin"
M2="bağlamak için ikinci zemin"
HZ="Sıklıkla geri çekme ivme hızı (30 varsayılan ayardır.)"
AMP="Gücü geri çekme (0-1, 1 varsayılan)"
c="(isteğe bağlı): renk,genişlik (max 255),donukluk,ön plandaki görülebilen eklem rengi (varsayılan 0,1,1,0)"
/>
REVOLUTE ORTAK (SERBEST DÖNDÜRME)
<JR
M1="bağlamak için ilk zemin; köken"
M2="ikinci zemin bağlamak; köken etrafında döner"
P1="x,y bağlamak için bir zeminde VEYA toprak etrafında dönmesine"
MV="gücü (Sonsuzluk),hız (0.4 CCW, -0.4 CW)"
LİM1="Düzeltme göreli dönüş (C mükemmel çivi; hiçbir değer)"
/>
PRISMATIC JOINT (Prizmatik ve Kitli Ortak Döndürme)
<JP
M1="bağlamak için ilk zemin; kök zemin"
M2="bağlamak için ikinci zemin; hamle olan"
MV="gücü (Sonsuz),hız (0.4)"
EKSEN="hareket x (0, 1, -1),hareket y (0, 1, -1)"
/>
PULLEY JOINT (Ortak Makara )
<JPL
M1="bağlamak için ilk zemin"
M2="bağlamak için ikinci zemin"
P1="(isteğe bağlı):M1 çapı (x,y; merkezi varsayılan)"
P2="(isteğe bağlı): M2 çapı (x,y; merkezi varsayılan)"
P3="Top x1,y1 makara"
P4="Top x2,y2 makara"
c="(isteğe bağlı): renk,genişlik (max 255),donukluk,ön plandaki görülebilen renk (varsayılan 0,1,1,0)"
/>