• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Warface Genel Oyun Rehberi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell

ARAÇLAR VE SATICILAR


PvP ve PvE oyun modlarında kullanabileceğiniz araçlar, “Dealers” başlığı altında ki satıcılardan temin edilmektedir. Satıcılar araçları menşeisine göre değil belli özelliklerine göre satmaktadır.

Sophie Wölfli Araçları: "Genellikle" Alman ve Amerikan araçları

Shishkin Araçları: "Genellikle" Batı ve Doğu Avrupa araçları

Bu satıcılar aynı zamanda iki ayrı teknoloji ağacını oluşturmaktadır. Örneğin Shishkin’in teknoloji ağacında bir tank kasmaya başladığınızda, yapılan maç sayısına verilen hasara ve kazanılan deneyime bağlı olarak aynı ağaçta ki başka bir tankı açabilirsiniz.

Örn; Oyunda 3. seviye bir tankı açmak için sizden belli oranda bir hasar puanı sayısını, itibarı veya maç sayısını yakalamanızı ister. Yine 3. Seviye bir ateş destek aracı açmak için Shishkin’nden aldığınız bir araçla diğer ateş destek araçlarına belli oranda bir hasar puan vermenizi ya da 3. Seviye bir arty açmak için Shishkin’in araçları ile belli bir savaş sayısına ulaşmanız gerekebilir. Genellikle 4. Seviyeden sonra ki tanklar yalnızca bir altında ki tankla biriktirilen itibar puanı ile açılmaktadır.

Tanklar kendi içinde birçok gruba ayrılmaktadır. Bunlar;

SOPHİE WÖLFLİ

MBT: Ana muharebe tanklarıdır. Oyunun en önemli sınıfını oluşturan bu tanklar ateş etme gücü ve zırhlarıyla ön plana çıkmaktadır.

BMP DEVELOPMENT: Zırhlı piyade savaş araçlarıdır. Bu araçlar ortalama üstü hız ve manevra kabiliyetleri ile taktik savaşlarda önemli rol oynarlar ancak zırhları zayıftır. Yüksek görüş menzilleri ile keşif görevlerini üstlenirler.

RECON VEHİCLES: Amerikan keşif araçlarıdır. Taktik savaşlarda izcilik görevi üstlenirler. Manevra ve hız kabiliyetleri iyi olmasına karşın zırhları zayıftır. Bu araçlar tekerlekli oldukları için sürüş sırasında daha hassas bir kontrole sahiptirler.

WHEELED DESTROYERS: Oyunun tank avcılarıdır. Tekerlekli yapıdadırlar. Ateş güçleri ve hızları çok yüksek olmasına karşın zırhları düşüktür.

PRECİSİON SPG’s: Oyunun topçularıdır. Yüksek ateş gücüne ve düşük zırha sahiptirler. Taktik savaşlarda geriden destek verirler. Sürekli yer değiştirmeleri ve korunmaları önemlidir.

SHİSHKİN

MBT: Ana muharebe tanklarıdır. Oyunun en önemli sınıfını oluşturan bu tanklar ateş etme gücü ve zırhlarıyla ön plana çıkmaktadır.

FİRE SUPPORT VEHİCLES: Ateş destek araçlarıdır. Wölfli’nin BMP Development sınıfında ki araçların karşılığıdır. Ana muharebe tanklarına destek verirler. Görevleri genel olarak düşman keşfi ve ateş desteği sağlamaktır. Ayrıca yüksek görüş menziline de sahiptirler.

HIGH CALİBER LIGHT ARMOR: Yüksek ateş gücünün yanında hız ve manevra kabiliyetine sahip hafif tanklardır. Zırhları çok zayıftır. Genellikle keşif ve ateş desteği görevlerini üstlenmektedirler.

TACTİCAL ARTİLLERY: Oyunun topçularıdır. Yüksek ateş gücüne ve düşük zırha sahiptirler. Taktik savaşlarda geriden destek verirler. Sürekli yer değiştirmeleri ve korunmaları önemlidir.


CURRENCY

Kredi

Kredi savaşlar ve tamamlanan görevler ile kazanılmaktadır. Savaşta ki etkinliğinize göre kazanacağınız kredi miktarı değişmektedir. Kredi ile araç, sarf malzemesi ve muhimmat alabilirsiniz.

Altın

Altın oyun içinde belli bir ücret karşılığında satılır. Şunlar için kullanılır;

Kredi dönüştürülebilir. 1 altın = 1600 kredi.

Küresel itibar dönüştürülebilir. 1 altın = 125 Küresel İtibar.

Bir premium hesap satın alınabilir.

Bir premium araç satın alınabilir.

İtibar

Birincil ilerleme,araç ve küresel itibar olmak üzere üç farklı işlevi vardır

Birincil ilerleme: Bu savaşlarda kazanaılan deneyimin araç üzerindeki yüzdesel etkisini gösterir. İtibarı kullansanız bile bu yüzdesel oran düşmeyecektir.

Araç: Araç bileşenlerini araştırmak için kullanılır.

Küresel: Savaşlarda kazanılan ek itibarlardır. Farklı araçlarda kullanılabilir.


CONSUMABLES (KİTLER)

Repair Kits

Repair Kit: Araçta hasar görmüş bir bileşeni onarır.

Spare Parts: Tüm parçaları bileşenleri tamir eder. Tamir hızını %10 artırır.

First Aid Kit

First Aid Kit: Aracınızda ki yaralı bir mürettebatı iyileştirir.

Medical Kit: Araçtaki tüm yaralı mürettebatı iyileştirir. Pasif dayanıklılıklarını %15 artırır.

Fire Extinguisher

Fire Extinguisher: Araçta oluşan motor yangınlarını söndürür.

Auto Fire Extinguisher: Bir yangın çıktığında otomatik söndürür. Yangın çıkma ihtimalini %10 düşürür.

Passive Consumables

Protein Bars: Tek bir savaş için mürettebat niteliklerinde %5 artış sağlar.

Energy Drink: Tek bir savaş için mürettebat niteliklerinde ek %10 artış sağlar.

Engine Oil: Tek bir savaş için motor gücünü %5 artırır.

Synthetic Oil: Tek bir savaş için motor gücünü %10 artırır.

Field Maintenance Kit

Yalnıcaz PvE savaşlar esnasında aracınızın can puanına ve mevcut muhimmatına takviye sağlar.

Bu bakım kitinin fiyatları zorluk seviyesine göre değişmektedir. Bunlar:

Low Tier Field Maintenance Kit - Tiers 1-3 - 4,000 kredi

Mid Tier Field Maintenance Kit - Tiers 4-6 - 12,000 kredi

High Tier Field Maintenance Kit - Tiers 7-8 - 20,000 kredi


GÖREVLER (PVE)



Armored Warfare’da PvE sistemli görevler bulunmaktadır. Bu görevler 4 ya da 5 oyuncudan oluşan ekiplerle yapılır. Görevler 2 bölümden oluşmaktadır:

Birincil Görev: Görevin başarılı olması için en az bir oyuncuyla başarılması gereken ana koşuldur. Her görevde bu koşullar değişebilmektedir.

İkincil Görev: İkincil görev kredi ve itibarı artışına destek sağlayan, yapılması zorunlu olmayan koşuldur.

Zorluk Seviyeleri

PvE savaşlarda karşılaştığımız düşman araçlarının belli güç dağılımına sahiptir.

• Salvaged: Etkisi en düşük olan araçlardır.

• Fragile: Standartların altında olan araçlardır.

• No Suffix: Standart güçte olan araçtır.

• Upgraded: Standart araçlardan biraz daha güçlüdür.

• Superior: En tehlikeli araçlardır.

Bu savaşlarda düşük bir şansa bağlı olarak bazı “boss” tanklarda görülebilmektedir. Mini patron denilen bu tanklar sarı hp barına sahiptir ve hasar puanları daha yüksektir. Tüm bu nedenlerle yok edilmesi diğer tanklara göre daha zor olmaktadır.

Görev Türleri

Görevlerin koşulları çeşitlidir. Bunlar:

• Ele Geçirme: Düşmanların koruduğu noktayı saldırarak ele geçirmek.

• Yok etme: Düşman araçlarını, belirli hedefleri yok etme.

• Kaçma: Belli bir süre içinde, ağır saldırı altındayken belirli bir konuma ulaşmak.

• Savunma: Belli bir süre içinde, düşman araçlarına karşı belli bir alanı savunmak.

• Hayatta kalma: Oyun süresi bitmeden tüm düşman araçlarını yok etmek veya dost araçların tamamının yok olması.


Görev Listesi ve İşleyiş: Görevler belli bir zorluk seviyesine göre aktifleşmekedir. Kolay, orta ve zor olmak üzere çeşitli seviyelere sahip olan bu görevler, tankınızın tierine göre zorlaşmaktadır. Seviyeler zorlaştıkça kazanılan kredi ve itibarlar da artmaktadır.

Görev listesi şöyledir:

• Scorpio - Cold Strike
• Dire Wolf - Cold Strike
• Ghost Hunter - River Point
• Umbrella - Ghost Fields
• Snake Bite - Ghost Fields
• Spearhead - Roughneck
• Wild Fire - Narrows
• Cavalry - Pipelines
• Quarterback - Pipelines
• Tsunami - Port
• Ricochet - Port
• Rolling Thunder - Cold Strike
• Onyx
• Red Opossum
• Perseus - Narrows
• Hydra
• Kodiak - Port
• Anvil
• Banshee
• Stormy Winter – Roughneck


BASE (KARARGAH)



Armored Warfare’da her oyuncunun bir askeri üssü bulunmaktadır. Oyuncular ilk başta bir garaj ile başlarlar ve daha sonra akademi, havaaanı, cephane deposu, armory, kışla, komuta merkezi, helikopter, liman ve recon gibi yeni üssler inşa edebilirler. Bu üsslerin hepsinin belli bir takviyesi vardır. Bu üssler oyun içinde her gün verilen materyallerle (her gün 100 adet olarak başlar) upgrade edilebilmektedir. Her upgrade de materyal miktarı ve yükseltme süresi artmaktadır.

Bu üs binaları en fazla 8. Seviyeye kadar yükseltilebilmektedir. Bu seviyeye ulaşana kadar kazandırdığı getiriler giderek artmaktadır. Bu binalar ve getirileri şöyledir:

• Akademi - Savaş başına komutan XP bonusu sağlar.

• Havaalanı - Tank parçalarını satın alırken kredi indirimi sağlar.

• Cephane Deposu – Muhimmat yükseltmelerin de indirim sağlar.

• Armory – Zırh yükseltmelerinde itibar indirimi sağlar.

• Kışla – Ekibe ekstra XP bonusu sağlar.

• Komuta Merkezi - Savaşlarda daha fazla itibar ve kredi artışı sağlar.

• Garaj – Tankların onarım giderlerini düşürür.

• Helikopter – Savaşlarda kazanılan kredide artış sağlar.

• Liman – Toplanan hammadde miktarını artırır. (Her gün toplanan materyallerdir.)

• Recon - Premium alımlarında indirim sağlar.


EKİP VE SKİLLER



Her tankın ekibi, savaşlarda kazandığı deneyimlere göre gelişmektedir. Bu biriken deneyimlerle mürettebatın seviyesi ve yetenekleri gelişmekte, bu gelişimlerin de savaş sırasında ek getirileri olmaktadır. Her mürettebat seviye olarak maksimum 60’a ulaşabilir. Komutan hariç diğer hiçbir mürettebat üyesi farklı bir tanka transfer edilememektedir. Skiller ise şöyledir:

KOMUTAN

Komutan skilleri diğer mürettabat skilleri gibi olmayıp, komutana göre değişen daha spesifik bir tutum izler. Bu yüzden skiller komutanlara göre değişmektedir.

• Accelareted training
(Anthony Diaz, Fyodor Sokolov, Juan Carlos Miramón, Maximillian Koenig)
Ekip üyelerinde %10 deneyim artışı sağlar.

• Anti-Material Explosives
(Freja Højbjerg, Ioannis Sanna, Juan Carlos Miramón)
Düşman araçlarına %20 oranında daha fazla modül hasarı oranı sağlar.

• Anti-Personnel Explosives
(Ioannis Sanna)
Düşman mürettebatına %20 oranında daha fazla hasar verme oranı sağlar.

• Blending In
(Sabrina Washington)
%10 oranında kamuflaj artışı sağlar.

• Bullseye
(Freja Højbjerg, Ioannis Sanna, Juan Carlos Miramón, Philipp Holzklau)
Atış isabetinde %10 artış sağlar.

• Career Soldier
(Fyodor Sokolov, Maximillian Koenig)
Bu araçta kazanılan itibar %10 oranında artar.

• Deadly Explosives
(Freja Højbjerg)
Düşman aracındaki bir modülü imha ettikten sonra 60 saniye boyunca verilen hasarda %50 artış görülür.

• Determination
(Viktor Kirsanov)
Düşman aracından alınan bir isabet sektirildikten sonra, reload süresi 15 saniye boyunca %10 oranında azalır.

• Eye for an Eye
(Rashid Al-Atassi)
Yakınında ki bir dost tank hasar alırsa, 15 saniye boyunca düşman araçlarının mürettebatına hasar verme oranı %20 artar.

• Feed the Flames
(Ioannis Sanna)
Aracın motoru alev alırsa, reload süresi 30 saniye boyunca %50 azalır.

• Find Me a Target
(Fyodor Sokolov, Maximillian Koenig)
Araç bir düşman aracı tarafından tespit edildiğinde, taret dönüş hızı 20 saniye boyunca %20 artar.

• Fire at Will
(Anthony Diaz, Philipp Holzklau)
Bir mürettebat üyesi öldürüldüğünde, 20 saniye boyunca reload süresinde %20 artış olur.

• Firestarter
(Ioannis Sanna)
Düşman araçlarının motorunu yakma ihtimalini ikiye katlar.

• Fire When Ready
(Freja Højbjerg, Juan Carlos Miramón)
Mermi yükleme süresini %10 artırır.

• Fitness Training
(Fyodor Sokolov, Maximillian Koenig, Philipp Holzklau, Sabrina Washington)
Mürettebatın hit puanını %20 artırır.

• Focused Retaliation
(Anthony Diaz)
Araçta bir mürettebat üyesi yaralandığında, 20 saniyeliğine isabet oranı %20 artar.

• Full Auto
(Freja Højbjerg)
Yakma ihtimalini %10 artırır.

• Hardened Firing Systems
(Viktor Kirsanov)
Taret ve top sisteminin hit puanını %25 artırır.

• Hidden Gunner
(Sabrina Washington)
Ateş edildiğinde spotlanma oranını %30 azaltır.

• Inspiration
(Philipp Holzklau)
Bir düşman aracı imhasına yardım edildiğinde, odaklanma süresini 30 saniye boyunca %30 azaltır.

• Leadership
(Anthony Diaz, Fyodor Sokolov, Maximillian Koenig, Viktor Kirsanov)
Mürettebat nitelikleri %10 oranında artar.

• Lock On!
(Freja Højbjerg, Ioannis Sanna, Juan Carlos Miramón)
Bir düşman aracı tarafından spotlandığında, odaklanma hızı %20 oranında artar.

• Medic
(Fyodor Sokolov, Maximillian Koenig)
Savaş sırasında imha edilen ilk mürettebat üyesini canlandırır.

• Mobility
(Rashid Al-Atassi)
Taret dönüş hızını %15 artırrır.

• Overpower
(Viktor Kirsanov)
Düşman araçları bir modüle hasar verdiğinde 15 saniyeliğine, %20 oranında daha üstün olmayı sağlar.

• Pack Tactics
(Philipp Holzklau)
Dost araçlara yakınken modül hasar oranı %20 oranında artar.

• Patch It Up
(Viktor Kirsanov)
Araç tamir hızı %10 oranında artar.

• Piece for a Piece
• (Rashid Al-Atassi)
Yakınında ki bir müttefik hasar aldığında, 15 saniyeliğine %20 oranında modül hasar oranı artar.

• Quickfire Missiles
(Rashid Al-Atassi)
ATGM’lerinizin yükleme süresi %10 artar.

• Quick Relocation
(Juan Carlos Miramón)
Off-road arazilerde araç hızlanma süresi 15 saniye boyunca %15 artar.

• Quick Rotation
(Rashid Al-Atassi)
Araç dönüş hızını %15 artırır.

• Quick Swap
(Freja Højbjerg, Juan Carlos Miramón)
Cephane değiştirme hızını %20 artırır.

• Raging Fire
(Ioannis Sanna)
Düşman aracının yanma süresini 5 saniye artırır.

• Serpentine
(Anthony Diaz)
Off-road arazide bir mürettebat üyeniz öldüğünde, araç dönüş ve ivmelenme hızı 20 saniye boyunca %20 artar.

• Strength In Numbers
(Rashid Al-Atass)
Aracınızın yakınında bir dost tank olduğunda reload süresi %10 artar.

• Take Aim
(Freja Højbjerg, Juan Carlos Miramón, Sabrina Washington)
Odaklanma hızı %10 oranında gelişir.

• Takeover
(Sabrina Washington)
Düşmanın base alanını işgal etme hızını %25 artırır.

• Target Acquisition
(Rashid Al-Atass)
ATMG’nizin kilitlenme süresini %10 artırır.

• Target Spotted...Evade!
(Sabrina Washington)
Bir düşman aracı tarafından spotlanıldığında, aracın dönüş hızı 10 saniyeliğine %20 artar.

• Vengeance
(Anthony Diaz, Viktor Kirsanov)
Bir mürettebat üyeniz öldüğünde, düşman mürettebatını öldürme oranı 60 saniyeliğine %30 artar.

• Vigilant
(Fyodor Sokolov, Maximillian Koenig, Philipp Holzklau, Sabrina Washington)
Görüş mesafesi %10 artar.

• Watch it Burn
(Ioannis Sanna)
Aracın motoru yanmaya başladığında, reload süresi 30 saniyeliğine %20 artar.

• Weapon Repair
(Philipp Holzklau)
Silah sistemlerinin tamirini %50 hızlandırır.

• Zero Kill
(Viktor Kirsanov)
Düşman aracının modüllerine hasar verildiğinde, odaklanma hızı 15 saniyeliğine %10 artar.

SÜRÜCÜ

Smooth Ride: Sürüş sırasında isabet oranı %20 artar.

Battering Ram: Ram hasarı %30 artar.

Off-Road Driving: Off-road arazilerde hızlanma süresi %10 artar.

Spin to Win: Araç dönüş hızı %10 artar.

NİŞANCI

Sure Start: Maksimum isabeti %20 oranında artırır. (Halka en küçük hale geldiğinde etkili olur.)

Do the Twist: Taret dönüş hızını %10 artar.

Quick Draw: Odaklanma hızı %10 artar.

Sharpshooter: Maksimum isabeti %20 oranında artırır.(Halka en büyük hale geldiğinde etkili olur.)

YÜKLEYİCİ

Rapid Fire: Yükleme süresi %5 düşer.

Preparation: Mermiler arası değişim hızı %20 artar.

Explosive Shells: Modüle hasarı %20 artar.

Secured Ammunition: Cephane deposu dayanıklılığı %40 artar.


MODÜLLER (EKLENTİLER)

ZIRH

Rainforced Ammo Rack
Tankın gövdesinin can puanı şu oranlarda iyileşir:
1. Seviye %4.95
2. Seviye %6.19
3. Seviye %7.42


Cephane deposu can puanı şu oranlarda iyileşir:
1. Seviye %25
2. Seviye %31,25
3. Seviye %37,50


Improved Spall Liner
Tankın gövdesinin can puanı şu oranlarda iyileşir:
1. Seviye %4.95
2. Seviye %6.19
3. Seviye %7.42


Mürettebat dayanıklılığı şu oranlar da iyileşir:
1. Seviye %15
2. Seviye %18.75
3. Seviye %22.50


Internal Hull Reinforcement
Tankın gövdesinin can puanı şu oranlarda iyileşir:
1. Seviye %7,5
2. Seviye %9.38
3. Seviye %11.25


Rainforced Engine Housing
Tankın gövdesinin can puanı şu oranlarda iyileşir:
1. Seviye %4.95
2. Seviye %6.19
3. Seviye %7.42


Motor dayanıklılık oranı şu oranlarda iyileşir.
1. Seviye %31.25
2. Seviye %7.42
3. Seviye %37.50


ATEŞ GÜCÜ

Chrome Barrel Lining
Verilen hasar da şu oranlarda iyileşme görülür:
1. Seviye %3.30
2. Seviye %4.13
3. Seviye %4.95


Minumun isabet oranında şu oranlar iyileşme görülür:
1. Seviye %10
2. Seviye %12,50
3. Seviye %15


Magnetic Actuator
Hasarda şu oranlarda iyileşme görülür:
1. Seviye %3,30
2. Seviye %4,13
3. Seviye %4,95


Odaklanma hızında şu oranlarda iyileşme görülür:
1. Seviye %7,5
2. Seviye %9,38
3. Seviye %11,25


Experimental Propellant
Hasarda şu oranlarda iyileşme görülür:
1. Seviye %5
2. Seviye %6,25
3. Seviye %7,5


Advanced MRS
Normalizasyonda şu oranlarda iyileşme görülür:
1. Seviye %2
2. Seviye %2,5
3. Seviye %3


Enhanced Shell Materials
Yükleme süresinde şu oranlarda iyileşme görülür:
1. Seviye %3,96
2. Seviye %4,95
3. Seviye %5,94


Hareket halinde ki isabet oranında şu şekilde iyileşme görülür:
1. Seviye %15
2. Seviye %18,75
3. Seviye %22,5


Gyroscopic Stabilizers
Yükleme süresinde şu oranlarda iyileşme görülür:
1. Seviye %3,96
2. Seviye %4,95
3. Seviye %5,94


Nişan alma süresinde şu oranda iyileşme görülür:
1. Seviye %7,5
2. Seviye %9,38
3. Seviye %11,25


Advanced Thermal Sleeve
Yükleme süresinde şu oranlarda iyileşme görülür:
1. Seviye %6
2. Seviye %7,5
3. Seviye %9


Augmented Breech Lock
Yükleme süresinde şu oranlarda iyileşme görülür:
1. Seviye %3,96
2. Seviye %4,95
3. Seviye %5,94


Minumum isabette şu oranlarda iyileşme görülür:
1. Seviye %10
2. Seviye %12,5
3. Seviye %15


HAREKET YETENEĞİ

Air Induction Precleaner
Hızlanmada şu oranlarda iyileşme görülür:
1. Seviye %1,65
2. Seviye %2,06
3. Seviye %2,47


Tank Gövdesi dönüş hızında şu oranlarda iyileşme görülür:
1. Seviye %10
2. Seviye %12,5
3. Seviye %15


Advanced Supercharger
Tank Gövdesi dönüş hızında şu oranlarda iyileşme görülür:
1. Seviye %10
2. Seviye %12,5
3. Seviye %15


En yüksek hızda şu oranlarda iyileşme görülür:
1. Seviye %3,30
2. Seviye %4,13
3. Seviye %4,95


Enhanced Drivetrain
Taret dönüş hızında şu oranlarda iyileşme görülür:
1. Seviye %10
2. Seviye %12,5
3. Seviye %15


En yüksek hızda şu oranlarda iyileşme görülür:
1. Seviye %3,30
2. Seviye %4,13
3. Seviye %4,95


Improved Filter Systems
En yüksek hızda şu oranlarda iyileşme görülür:
1. Seviye %5
2. Seviye %6,25
3. Seviye %7,5


Enhanced Oil Cooling
Hızlanmada şu oranlarda iyileşme görülür:
1. Seviye %1,65
2. Seviye %2,06
3. Seviye %2,47


Taret dönüş hızı % 10 - 12.5 - 15 iyileşir.
1. Seviye %10
2. Seviye %12,5
3. Seviye %15


Upgraded Transmission
Hızlanmada şu oranlarda iyileşme görülür:
1. Seviye %3,30
2. Seviye %4,13
3. Seviye %4,95


TEKNOLOJİ

Braided Kevlar Wiring
Mürettebat yeteneğinde şu oranlarda iyileşme görülür:
1. Seviye %3,30
2. Seviye %4,13
3. Seviye %4,95


HEAT türü mermi korumasında şu oranlarda iyileşme görülür:
1. Seviye %8
2. Seviye %10
3. Seviye %12


Security Control Package
Üs ele geçirme hızında şu oranlarda iyileşme görülür:
1. Seviye %10
2. Seviye %12,5
3. Seviye %15


Augmented Optics
Görüş mesafesinde şu oranlarda iyileşme görülür:
1. Seviye 20 metre
2. Seviye 25 metre
3. Seviye 30 metre


Enhanced Sight Interface
Görüş mesafesinde şu oranlarda iyileşme görülür:
1. Seviye 13 metre
2. Seviye 16,5 metre
3. Seviye 20 metre

HEAT türü mermi korumasında şu oranlarda iyileşme görülür:
1. Seviye %8
2. Seviye %10
3. Seviye %12

Intercom Systems
Mürettebat yeteneğinde şu oranlarda iyileşme görülür:
1. Seviye %5
2. Seviye %6,25
3. Seviye %7,5
 
Geri
Üst